Als je het tuig wil aanpakken moet je eerst weten wat je wil aanpakken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, het probleem lost zich niet op zolang Nederlanders blijven generaliseren in plaats van ballen hebben en de problemen oplossen. Pak dat tuich aan en gooi het niet op religie en cultuur.
Ballen hebben is niet feministisch genoeg voor het gros van de mannen in dit topic. Die lezen liever een Viva onder het genot van een wit wijntje.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, het probleem lost zich niet op zolang Nederlanders blijven generaliseren in plaats van ballen hebben en de problemen oplossen. Pak dat tuich aan en gooi het niet op religie en cultuur.
Oh, eerst ga je allochtonen en moslims generaliseren en nu weet je niet wie je aan moet pakkenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:39 schreef Droomert het volgende:
[..]
Als je het tuig wil aanpakken moet je eerst weten wat je wil aanpakken.
Nee. je moet weten waar de problemen vandaan komen. En dat komt uit de cultuur.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh, eerst ga je allochtonen en moslims generaliseren en nu weet je niet wie je aan moet pakken
wij hebben helemaal geen tijd om hun speelgoedhoekje op te ruimen, ze worden maar eens volwassen en handelen hun eigen zaakjes af, zelfs onze "blonde kanker hoeren" kunnen datquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Tuig, dat zei ze tochquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh, eerst ga je allochtonen en moslims generaliseren en nu weet je niet wie je aan moet pakken
Nee ik heb veel rechtbank verklaringen gelezen van immigratie incidentjes, daar haal ik mijn conclusies dan ook uit.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:41 schreef Leevancleef het volgende:
Wat een prachtige, diepgravende analyse van drs. Droomert. Ongetwijfeld heeft ze jaren van noeste studie-arbeid gestoken in het onderzoek dat uiteindelijk heeft geleid tot deze uiterst nuttige en goed onderbouwde conclusie.
Waarom val je steeds weer terug op een punt dat tig keer ontkracht isquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:40 schreef Droomert het volgende:
[..]
Nee. je moet weten waar de problemen vandaan komen. En dat komt uit de cultuur.
Trolquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:42 schreef Life2.0 het volgende:
Laten we allen tot allah bidden en vragen wat hij er van vindt
Cultuur, religie. Nuff saidquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom val je steeds weer terug op een punt dat tig keer ontkracht is
Ik ga het niet eens meer proberen. Nu is het jouw beurt, leg eens uit hoe dit aan cultuur ligt.
Nou ja, hij veroorzaakt de aardbevingen toch vaak in de richting van z'n dienaars.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:42 schreef Life2.0 het volgende:
Laten we allen tot allah bidden en vragen wat hij er van vindt
Vent, ik heb gezegd dat ik de versierpogingen in het filmpje slecht vind. Wat wil je nog meer horen? Het verschil tussen jou en mij is dat wil dit houterige geflirt niet wil verbieden, terwijl jij het graag met wortel en tak uit zou roeien. Jij zou het liefst zien dat niemand meer flirt en dat alle mannen feministische manifesten lezen met een kat op schoot en met een kop kruidenthee binnen handbereikquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:41 schreef misteriks het volgende:
Leevancleef is geschrokken dat zijn definitie van flirten , die voor westerlingen als schokkend , degoutant en verwerpelijk wordt aanschouwd niet geapprecieerd word. Tolerantie heeft zijn grenzen, en jij zoekt die op.
Dan moet je nadien niet beginnen huilen dat mensen kotsen op jou en jouw verwerpelijk normen.
Try again in een van jouw achterlijke heimat zandbaklanden, misschien krijg je daar meer begrip
Als jij studeert (en dan bedoel ik WO) eet ik mijn Gucci-pet op.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:42 schreef Droomert het volgende:
[..]
Nee ik heb veel rechtbank verklaringen gelezen van immigratie incidentjes, daar haal ik mijn conclusies dan ook uit.
Ik zat wat te zappen naar het nieuws en kwam lang een zender waar ongediertebestrijding hornets uit een kerk moest halen, waarom vroegen ze niet of god ze weg wou halenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:43 schreef Droomert het volgende:
[..]
Nou ja, hij veroorzaakt de aardbevingen toch vaak in de richting van z'n dienaars.
Ik heb 8 maanden bij het OM in Nederland mogen rondlopen, de namen op die strafdossiers, man man manquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:42 schreef Droomert het volgende:
[..]
Nee ik heb veel rechtbank verklaringen gelezen van immigratie incidentjes, daar haal ik mijn conclusies dan ook uit.
Een echte!?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:44 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Vent, ik heb gezegd dat ik de versierpogingen in het filmpje slecht vind. Wat wil je nog meer horen? Het verschil tussen jou en mij is dat wil dit houterige geflirt niet wil verbieden, terwijl jij het graag met wortel en tak uit zou roeien. Jij zou het liefst zien dat niemand meer flirt en dat alle mannen feministische manifesten lezen met een kat op schoot en met een kop kruidenthee binnen handbereik. Wanneer is je geslachtveranderingsoperatie?
[..]
Als jij studeert (en dan bedoel ik WO) eet ik mijn Gucci-pet op.
Deed ie, de asbest viel op de verkeerde plek.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:45 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik zat wat te zappen naar het nieuws en kwam lang een zender waar ongediertebestrijding hornets uit een kerk moest halen, waarom vroegen ze niet of god ze weg wou halen![]()
![]()
dat ja, datquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb 8 maanden bij het OM in Nederland mogen rondlopen, de namen op die strafdossiers, man man man
In Aziatische landen is het de normaalste zaak van de wereld om te boeren en te smakken tijdens het eten. Dat laat zien dat je waardering hebt voor het voedsel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:36 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dit is een grap toch zeker? Of is iemand vol in zijn gezicht boeren ook net zo beschaafd als het een beetje binnensmonds houden?
Er waren gewoon weken bij dat er *geen enkele* Nederlandse naam op de rol stond, en die rechter zei het dan ook gewoon, dat hij weer een interlandje hadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |