Ik heb een vraag gesteld aan droomert, ik wacht op antwoord. Als jij wilt antwoorden, prima, maar kom niet steeds weer met dezelfde 2 woorden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:47 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
er zijn al wat boeken () over geschreven, wat wou je weten?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:47 schreef Life2.0 het volgende:
En verdomme niets mis met katten en thee drinken he!
En de correlatie was...?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:47 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
In Aziatische landen is het de normaalste zaak van de wereld om te boeren en te smakken tijdens het eten. Dat laat zien dat je waardering hebt voor het voedsel.
Wat heeft mijn opleiding te maken met verklaringen uit rechtbanken?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb een vraag gesteld aan droomert, ik wacht op antwoord. Als jij wilt antwoorden, prima, maar kom niet steeds weer met dezelfde 2 woorden.
theetijd?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:48 schreef Leevancleef het volgende:
[..]Tja, dan weet ik hoe laat het is. Bedankt voor de bevestiging. En scorpie en Droomert, vertel me niet dat jullie studenten zijn
. Dat kan niet waar zijn...
mattie jij hebt geen streetcredquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:48 schreef Droomert het volgende:
[..]
Wat heeft mijn opleiding te maken met verklaringen uit rechtbanken?
Is het dan ineens minder waar als ik de universiteit heb gedaan?
Volgens mijn wereldbol is Nederland geen Aziatisch land.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:47 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
In Aziatische landen is het de normaalste zaak van de wereld om te boeren en te smakken tijdens het eten. Dat laat zien dat je waardering hebt voor het voedsel.
Dat heb ik nooit begrepen. Als je iemand een voorstel doet om ergens in te breken en hij wijst het af, dan noem je hem toch ook geen crimineel?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:28 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Zelf spreek je een vrouw aan in de kroeg en als ze niet op de gewenste manier reageert zeg je zachtjes je tegen je vrienden dat het maar een stom wijf is, omdat je je gezicht wil redden. Allochtonen doen hetzelfde maar minder schijnheilig, namelijk op straat met een luidkeelse 'hoer'.
Ik heb helemaal niks over opleiding gezegd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:48 schreef Droomert het volgende:
[..]
Wat heeft mijn opleiding te maken met verklaringen uit rechtbanken?
Is het dan ineens minder waar als ik de universiteit heb gedaan?
Ik vertel je niet dat ik een student ben.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:48 schreef Leevancleef het volgende:
[..]Tja, dan weet ik hoe laat het is. Bedankt voor de bevestiging. En scorpie en Droomert, vertel me niet dat jullie studenten zijn
. Dat kan niet waar zijn...
Nee, ik zou het liefste zien dat autochtone meisjes, maar alle anderen er evengoed bij, niet gedwongen worden de buurt te verlaten omdat ze eindeloos geterroriseerd worden door dit vulgaire gedrag van dit inferieure cultuurtje die te dominant aanwezig is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:44 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Vent, ik heb gezegd dat ik de versierpogingen in het filmpje slecht vind. Wat wil je nog meer horen? Het verschil tussen jou en mij is dat wil dit houterige geflirt niet wil verbieden, terwijl jij het graag met wortel en tak uit zou roeien. Jij zou het liefst zien dat niemand meer flirt en dat alle mannen feministische manifesten lezen met een kat op schoot en met een kop kruidenthee binnen handbereik. Wanneer is je geslachtveranderingsoperatie?
jij qoute mij hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb een vraag gesteld aan droomert, ik wacht op antwoord. Als jij wilt antwoorden, prima, maar kom niet steeds weer met dezelfde 2 woorden.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks over opleiding gezegd.
Jij begint steeds met dat dit door cultuur komt. Ik ontkracht dat steeds maar jij herhaalt het de hele tijd.
Dus nu is jouw beurt om uit te leggen waarom dit aan cultuur te wijten is.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:42 schreef Droomert het volgende:
[..]
Nee ik heb veel rechtbank verklaringen gelezen van immigratie incidentjes, daar haal ik mijn conclusies dan ook uit.
het komt door de blanke onderdrukkaar, de racist!quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks over opleiding gezegd.
Jij begint steeds met dat dit door cultuur komt. Ik ontkracht dat steeds maar jij herhaalt het de hele tijd.
Dus nu is jouw beurt om uit te leggen waarom dit aan cultuur te wijten is.
Gedeeltelijk wel, want wij zijn multicultureel. Dat betekent dat je ook het perspectief van de Chinees of Marokkaan waardeert.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:49 schreef Nobu het volgende:
[..]
Volgens mijn wereldbol is Nederland geen Aziatisch land.
quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom val je steeds weer terug op een punt dat tig keer ontkracht is
Ik ga het niet eens meer proberen. Nu is het jouw beurt, leg eens uit hoe dit aan cultuur ligt.
quote:
Niemand heeft zich ooit aan mijn culturele waarden aangepast, moest ik ook maar mee leven. En zo hoort het ook.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:51 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Gedeeltelijk wel, want wij zijn multicultureel. Dat betekent dat je ook het perspectief van de Chinees of Marokkaan waardeert.
Precies ja, wij moeten alles maar waarderen en prima vinden, alles komt altijd van een kant-logicaquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:51 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Gedeeltelijk wel, want wij zijn multicultureel. Dat betekent dat je ook het perspectief van de Chinees of Marokkaan waardeert.
desu?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:52 schreef Droomert het volgende:
[..]
Niemand heeft zich ooit aan mijn culturele waarden aangepast, moest ik ook maar mee leven. En zo hoort het ook.
Nee, dat rechtbank verhaal gaat hier niet op en dat was trouwens een reactie op een ander lid, nog voordat ik die vraag stelde.quote:
He, maar ik ben wel aardig tegen vrouwenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:53 schreef Leevancleef het volgende:
Volgens mij is er maar weinig dat jij waardeert en prima vindt, Life2.0. Ik vind je behoorlijk agressief iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |