En welke afkomst hadden ze eerste beste rasmongolen (het is utrecht, iedereen weet dat het geen uitzondering was) die haar zo toespraken? Dat waren geen friezen he..quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hij zegt toch niet dat het normaal is? Hij zegt dat het opgeblazen wordt. Langs hoeveel moslims is dat meisje die dag gelopen? 10? 20? 30?
Alleen die 2 rasmongolen laten ze zien omdat er wat gebeurt.
Die vrouw word lastig gevallen omdat mannen menen over straat te kunnen blèren. Dat is overlast. Niemand is daar van gediend, en normaal is het niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:04 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Ik spreek vloeiend Frans. Is dat het hem? Denken jullie dat die vrouw zwaar wordt lastiggevallen omdat jullie niet begrijpen wat er gezegd wordt? Als je het verstond zou je horen dat de mannen kijken en interesse tonen, en vervolgens worden afgewimpeld op een vrij resolute manier, die je ook als bot zou kunnen omschrijven.
Wat voor treurige man ben jij eigenlijk als je een vasthoudende, wat hardnekkige versierpoging meteen onder seksisme schaart? Hoe versier jij zelf?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
En welke afkomst hadden ze eerste beste rasmongolen (het is utrecht, iedereen weet dat het geen uitzondering was) die haar zo toespraken? Dat waren geen friezen he..
Zucht. Daar gaat het niet om. Het gaat er om dat er 2 mensen zijn die zoiets zeggen, en dat dit vervolgens weer zo breed uitgemeten wordt. Wat boeit de mening van 2 mensen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:01 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Is het dan normaal wat ze zeggen? Moeten wij dit accepteren onder het mom van "cultuurverschillen"_________________________!
ER HOORT VERDOMME NIETS TE GEBEUREN!
Kleinzerig much?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die vrouw word lastig gevallen omdat mannen menen over straat te kunnen blèren. Dat is overlast.
Hoe moet ik weten wat voor afkomst ze hebben? Die ene begint over Sharia dus het zullen wel 'moslim' zijn, of dat denken ze.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
En welke afkomst hadden ze eerste beste rasmongolen (het is utrecht, iedereen weet dat het geen uitzondering was) die haar zo toespraken? Dat waren geen friezen he..
Als je je nadrukkelijk als aparte groep profileert moet je ook niet raar opkijken als je als groep op de daden van een individu wordt aangekeken, of dat nou terecht is of niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zolang mensen hier maar gaan fingerpointen naar andere immigranten met dezelfde afkomst lijkt het trekken van de racisme-kaart me zo gek nog niet.
het is seksistisch om te beredeneren dat elke vrouw (bij voorkeur een blonde) vrouw jou wilt maar het zelf nog weten, daarom moet je het even goed duidelijk maken enzulksquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:06 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Wat voor treurige man ben jij eigenlijk als je een versierpoging meteen onder seksisme schaart? Hoe versier jij zelf?Niet, neem ik aan?
jij bent gestoord > Ik noem het ongevraagd verwijten van Hoer of ik ga je annaal nemen door een voorbijganger helemaal geen flirten> Als dit voor deze groep wel normaal is , horen ze hier niet thuis. Schandalig dat jij het voor je broeders nog opneemt> eens te meer een bewijs dat ze allemaal even rot zijn> weg ermee , en hoe sneller hoe lieverquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:02 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Het gaat niet om tuig. Kijk-het-filmpje. Ze flirten, op een wat aanhoudende manier, maar als je deze mensen al tuig noemt moet je zelf wel een halve jehova zijn, of een enorme nerd, of beiden.
Kleinzerig? Nee hoor, maar dan niet huilen als ik in het Frans iets terugroep over hun moedersquote:
Jij denkt echt dat dit normaal flirtgedrag is?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:02 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Het gaat niet om tuig. Kijk-het-filmpje. Ze flirten, op een wat aanhoudende manier, maar als je deze mensen al tuig noemt moet je zelf wel een halve jehova zijn, of een enorme nerd, of beiden.
Het is wil, geen wilt, vent. En wat moeten die mensen dan doen? Gewoon maar nooit een vrouw aanspreken en er vanuit gaan dat niemand interesse in ze heeft? Wat een bar slechte adviezen geef jijquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:08 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
het is seksistisch om te beredeneren dat elke vrouw (bij voorkeur een blonde) vrouw jou wilt maar het zelf nog weten, daarom moet je het even goed duidelijk maken enzulks
geloof mij ik ben voldoende bekend met die cultuur om het te snappen
Nee, natuurlijk niet. Het is duidelijk dat zo flirten een kansloze missie is. Maar het valt desalniettemin onder flirten, en niet onder seksisme.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:09 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat dit normaal flirtgedrag is?Dat sissen en openlijk gekwijl en gegeil van die kneuzen is bij voorbaat natuurlijk al kansloos.
Je begint het te leren.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:10 schreef Woestijnvos het volgende:
Dus als ik naar Pakistan ga mag ik er een vrouw verkrachten omdat het de cultuur is.
Dit is geen aanspreken natuurlijk, wel Nice Try.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:09 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Het is wil, geen wilt, vent. En wat moeten die mensen dan doen? Gewoon maar nooit een vrouw aanspreken en er vanuit gaan dat niemand interesse in ze heeft? Wat een bar slechte adviezen geef jij
[..]
Nee, natuurlijk niet. Het is duidelijk dat zo flirten een kansloze missie is. Maar het valt desalniettemin onder flirten, en niet onder seksisme.
Van versieren heb jij sowieso niet veel kaas gegeten, dat wordt wel meer en meer duidelijkquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:06 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Wat voor treurige man ben jij eigenlijk als je een vasthoudende, wat hardnekkige versierpoging meteen onder seksisme schaart? Hoe versier jij zelf?Niet, neem ik aan?
Dat is wat ze hier zeggen ja. Zou ik niet proberen btw.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:10 schreef Woestijnvos het volgende:
Dus als ik naar Pakistan ga mag ik er een vrouw verkrachten omdat het de cultuur is.
Wij-doen-het-ook is een flut dom argument. Als in elk westers land waar er een grote immigratie golf van mensen uit bepaalde landen is gekomen, en als in al die landen nu de misdaadcijfers van diezelfde groep komen, vooral op gebied van misbruik en verkrachting. Dan kan je niet meer praten van een sociaal probleem, maar een cultuur probleem. Snap dat nou eens.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:02 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Komt hier gelukkig niet voor. TBS-klinieken en longstay-afdelingen kennen ze alleen in het Midden-Oosten.
Ik erken toch dat het slechte versierpogingen zijn, Maikel? En kun je me dan nu uitleggen waarom het gedrag uit het filmpje seksistisch is?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:11 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Van versieren heb jij sowieso niet veel kaas gegeten, dat wordt wel meer en meer duidelijk
its not about thatquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:06 schreef Ludd het volgende:
[..]
Zucht. Daar gaat het niet om. Het gaat er om dat er 2 mensen zijn die zoiets zeggen, en dat dit vervolgens weer zo breed uitgemeten wordt. Wat boeit de mening van 2 mensen.
The usual suspects hier duiken er dan gelijk weer op om te zeggen dat alle moslims zo reageren.
Ik kan je vertellen dat ik regelmatig door de stad loop waar zowel niet al te fatsoenlijk geklede dames rondlopen en moslims, en nog nooit heb ik een moslim iets onfatsoenlijks horen zeggen.
Ze zullen het allicht denken, maar dat is hun goed recht.
Gek genoeg denken sommige Pakistanen dat wel als ze naar het westen gaan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:10 schreef Woestijnvos het volgende:
Slecht? Dit zijn gewoon uitingen van pure sexuele frustratie. Niks versierpogingen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:12 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Ik erken toch dat het slechte versierpogingen zijn, Maikel? En kun je me dan nu uitleggen waarom het gedrag uit het filmpje seksistisch is?
Ze hebben in de middeleeuwen aardig huis gehouden in Europa.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:23 schreef Droomert het volgende:
[..]
Het is de fout van de mensen die dit soort immigratie toestaan.
Kijk naar Oslo, zonder immigratie zou het verkrachtingscijfer van de laatste paar jaar bijna 0 zijn. Nu is het bijna 90.
En waarom hebben die arme mensen dat precies verdiend?
Noorwegen heeft nog nooit iemand gekoloniseerd dus daar kan je het niet op leggen, het is puur knuffelpolitiek.
Alleen maar ellende zonder enig voordeel.
je mag er minimaal even aan dr tieten zitten, dat is je rechtquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:10 schreef Woestijnvos het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |