Gek genoeg denken sommige Pakistanen dat wel als ze naar het westen gaan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:10 schreef Woestijnvos het volgende:
Dus als ik naar Pakistan ga mag ik er een vrouw verkrachten omdat het de cultuur is.
Slecht? Dit zijn gewoon uitingen van pure sexuele frustratie. Niks versierpogingen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:12 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Ik erken toch dat het slechte versierpogingen zijn, Maikel? En kun je me dan nu uitleggen waarom het gedrag uit het filmpje seksistisch is?
Ze hebben in de middeleeuwen aardig huis gehouden in Europa.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:23 schreef Droomert het volgende:
[..]
Het is de fout van de mensen die dit soort immigratie toestaan.
Kijk naar Oslo, zonder immigratie zou het verkrachtingscijfer van de laatste paar jaar bijna 0 zijn. Nu is het bijna 90.
En waarom hebben die arme mensen dat precies verdiend?
Noorwegen heeft nog nooit iemand gekoloniseerd dus daar kan je het niet op leggen, het is puur knuffelpolitiek.
Alleen maar ellende zonder enig voordeel.
je mag er minimaal even aan dr tieten zitten, dat is je rechtquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:10 schreef Woestijnvos het volgende:
Dus als ik naar Pakistan ga mag ik er een vrouw verkrachten omdat het de cultuur is.
En alle moslims zijn verantwoordelijk voor die paar apen die zich aan zulk gedrag bezondigen? Wat een achterlijke stammenmentaliteit heb jij. Waar kom je zelf eigenlijk vandaan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:12 schreef Droomert het volgende:
[..]
Gek genoeg denken veel Pakistanen dat wel als ze naar het westen gaan.
Het boeit niet hoe je het noemt. Feit is dat dit met seksisme niets van doen heeft. Alleen de meest verzuurde feminist zou dit gedrag onder die noemer scharen... Al die mannelijke feministen hierquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Slecht? Dit zijn gewoon uitingen van pure sexuele frustratie. Niks versierpogingen.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:08 schreef misteriks het volgende:
[..]
jij bent gestoord > Ik noem het ongevraagd verwijten van Hoer of ik ga je annaal nemen door een voorbijganger helemaal geen flirten> Als dit voor deze groep wel normaal is , horen ze hier niet thuis. Schandalig dat jij het voor je broeders nog opneemt> eens te meer een bewijs dat ze allemaal even rot zijn> weg ermee , en hoe sneller hoe liever.
en oh ja, ik spreek ook vloeiend frans, en niet met een arabisch accent... je liegt er maar op los om deze ernstige feiten te minimalisern. Jij verdient geen westers staatsburgerschap met je inferieure moraal
Omdat ze een zomerjurk aan heeft natuurlijk, de hoerquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:12 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Ik erken toch dat het slechte versierpogingen zijn, Maikel? En kun je me dan nu uitleggen waarom het gedrag uit het filmpje seksistisch is?
Maar zou je gaan bleren naar d`r ?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:13 schreef DDDDDaaf het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ik zou haar ook nakijken. Wat een ontzettend mooie meid...![]()
Wat-is-er-seksistisch? Kun je lezen? Functioneel analfabeet much?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:14 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Omdat ze een zomerjurk aan heeft natuurlijk, de hoer
Dat zekerquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:13 schreef DDDDDaaf het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ik zou haar ook nakijken. Wat een ontzettend mooie meid...![]()
Welke cultuur is dat dan? Want in moslimlanden staan zwaardere straffen op misbruik en verkrachting dan in Nederland.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:11 schreef Droomert het volgende:
[..]
Wij-doen-het-ook is een flut dom argument. Als in elk westers land waar er een grote immigratie golf van mensen uit bepaalde landen is gekomen, en als in al die landen nu de misdaadcijfers van diezelfde groep komen, vooral op gebied van misbruik en verkrachting. Dan kan je niet meer praten van een sociaal probleem, maar een cultuur probleem. Snap dat nou eens.
Hoezo? Je doet net alsof het zo'n uitzondering is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:11 schreef Droomert het volgende:
[..]
Wij-doen-het-ook is een flut dom argument.
Nee, dat snap ik niet.quote:Als in elk westers land waar er een grote immigratie golf van mensen uit bepaalde landen is gekomen, en als in al die landen nu de misdaadcijfers van diezelfde groep komen, vooral op gebied van misbruik en verkrachting. Dan kan je niet meer praten van een sociaal probleem, maar een cultuur probleem. Snap dat nou eens.
Dan ben je gewoon dom.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoezo? Je doet net alsof het zo'n uitzondering is.
[..]
Nee, dat snap ik niet.
Nee "moslims" vinden wij overal, wereldwijd, bovenmatig terug in criminaliteitscijfers, maar dat komt vast door de witte racistenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:13 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
En alle moslims zijn verantwoordelijk voor die paar apen die zich aan zulk gedrag bezondigen? Wat een achterlijke stammenmentaliteit heb jij. Waar kom je zelf eigenlijk vandaan?
[..]
Het boeit niet hoe je het noemt. Feit is dat dit met seksisme niets van doen heeft. Alleen de meest verzuurde feminist zou dit gedrag onder die noemer scharen... Al die mannelijke feministen hier![]()
![]()
Ik moet lachen, ofschoon het natuurlijk eigenlijk te triest voor woorden is.
Haar kleding, die blote benen, haar haren bloot. Ze vraagt er gewoon omquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:15 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Wat-is-er-seksistisch? Kun je lezen? Functioneel analfabeet much?
Je hebt gelijk. De gemiddelde persoon die haar op die manier toespreekt wil haar beter leren kennen omdat hijzelf een intellectueel juweeltje is, en heeft ook helemaal geen enkele seksuele interesse in haar, zoals de mannen in kwestie duidelijk maken. Hoe komt ze er nou bij dat deze mannen haar in haar kontgaatje willen neuken? Ze willen met haar het nieuwste boek van Michael Crichton bespreken, over kunst praten of filosofisch zijn. Er is geen enkele sprake van sexuele interesse natuurlijk.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:13 schreef Leevancleef het volgende:
Het boeit niet hoe je het noemt. Feit is dat dit met seksisme niets van doen heeft. Alleen de meest verzuurde feminist zou dit gedrag onder die noemer scharen... Al die mannelijke feministen hier![]()
![]()
Ik moet lachen, ofschoon het natuurlijk eigenlijk te triest voor woorden is.
Jij hebt nooit seksuele interesse in een vrouw? Je bent volkomen frigide?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. De gemiddelde persoon die haar op die manier toespreekt wil haar beter leren kennen omdat hijzelf een intellectueel juweeltje is, en heeft ook helemaal geen enkele seksuele interesse in haar, zoals de mannen in kwestie duidelijk maken. Hoe komt ze er nou bij dat deze mannen haar in haar kontgaatje willen neuken? Ze willen met haar het nieuwste boek van Michael Crichton bespreken, over kunst praten of filosofisch zijn. Er is geen enkele sprake van sexuele interesse natuurlijk.
Met seksuele interesse tonen is natuurlijk niks mis, mits het op een respectvolle manier gebeurt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. De gemiddelde persoon die haar op die manier toespreekt wil haar beter leren kennen omdat hijzelf een intellectueel juweeltje is, en heeft ook helemaal geen enkele seksuele interesse in haar, zoals de mannen in kwestie duidelijk maken. Hoe komt ze er nou bij dat deze mannen haar in haar kontgaatje willen neuken? Ze willen met haar het nieuwste boek van Michael Crichton bespreken, over kunst praten of filosofisch zijn. Er is geen enkele sprake van sexuele interesse natuurlijk.
Nee hoor, het mag niet, ik las het laatst in een column van Cisca Dresselhuys in jullie lijfblad Opzij.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:19 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Met seksuele interesse tonen is natuurlijk niks mis, mits het op een respectvolle manier gebeurt.
Waarom zou je een lieve hond slaan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:18 schreef Leevancleef het volgende:
Er is in deze vrijwel geen aanleiding om te zeuren over allochtonen. Het filmpje geeft jullie er geen reden toe, maar toch slepen jullie er allerlei kwesties aan de haren bij, zelfs criminaliteitscijfers
. Wie een hond wil slaan vindt licht een stok!
[..]
Jij hebt nooit seksuele interesse in een vrouw? Je bent volkomen frigide?![]()
![]()
Jij bent hier abnormaal, niet die lui uit het filmpje, wier versierpogingen behoorlijk slecht zijn maar die iig nog een libido hebben.
Cisca Dresselhuysquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:20 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Nee hoor, het mag niet, ik las het laatst in een column van Cisca Dresselhuys in jullie lijfblad Opzij.
Dat jij dit gedrag normaal vindt zegt ook alweer genoeg.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:20 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Nee hoor, het mag niet, ik las het laatst in een column van Cisca Dresselhuys in jullie lijfblad Opzij.
Mijn moeder lijkt niet op Bert van Sesamstraat en is ook niet met haar neef getrouwd, dus blêren zit er van huis uit niet in...quote:
Ik heb zelfbeheersing, de mannen in kwestie niet. Als loopse honden lopen ze achter het teefje aan, geil als ze zijn om hun zaad te kunnen lozen bij iemand anders dan de vrouw die ze thuis hebben zitten. Dat is het verschil. Leuk hoor, dat je een jurkje voorbij ziet lopen, maar wie de neuk denk je dat je bent om het recht te hebben haar uberhaupt aan te mogen spreken? Ze dienen gewoon stilzwijgend hun weg te vervolgen naar waar ze ook heen wilden, respect te tonen voor hun medemens en pas hun mond open te trekken als hun iets gevraagd wordt. Anders moeten we maar kennels gaan bouwen voor deze loopse manhonden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:18 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Jij hebt nooit seksuele interesse in een vrouw? Je bent volkomen frigide?![]()
![]()
Jij bent hier abnormaal, niet die lui uit het filmpje, wier versierpogingen behoorlijk slecht zijn maar die iig nog een libido hebben.
Of je kan er niks aan doen. En later op internet moord en brand schreeuwen en een potje generaliseren en bullshitten over cultuur.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:20 schreef Woestijnvos het volgende:
Men zou beter de penis amputeren van verkrachters dan zullen de cijfers wel dalen.
Heb je Italianen wel eens gezien wanneer er een blonde vrouw voorbij komt?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb zelfbeheersing, de mannen in kwestie niet. Als loopse honden lopen ze achter het teefje aan, geil als ze zijn om hun zaad te kunnen lozen bij iemand anders dan de vrouw die ze thuis hebben zitten. Dat is het verschil. Leuk hoor, dat je een jurkje voorbij ziet lopen, maar wie de neuk denk je dat je bent om het recht te hebben haar uberhaupt aan te mogen spreken? Ze dienen gewoon stilzwijgend hun weg te vervolgen naar waar ze ook heen wilden, respect te tonen voor hun medemens en pas hun mond open te trekken als hun iets gevraagd wordt. Anders moeten we maar kennels gaan bouwen voor deze loopse manhonden.
Dus jij vind het respectvol hoe het meisje in kwestie op straat wordt lastig gevallen als zij onderweg is? Mannen die naast haar blijven lopen, blijven praten terwijl ze overduidelijk aangeeft er niet van gediend te zijn? Is dat respectvol?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:19 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Met seksuele interesse tonen is natuurlijk niks mis, mits het op een respectvolle manier gebeurt.
Ja die zaten daar al helemaal vol toch?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]Anders moeten we maar kennels gaan bouwen voor deze loopse manhonden.
Is het nationale we-halen-er-elke-andere-groep-bij-om-hunnie-doen-het-ook-argument-erbij-te-halen-dag ofzo?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:23 schreef Ludd het volgende:
[..]
Heb je Italianen wel eens gezien wanneer er een blonde vrouw voorbij komt?
Oh is dat zo?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:23 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Als een vrouw 'lekker ding' roept naar een man is het een compliment. Als een man 'lekker ding' noemt naar een vrouw is het seksistisch, want vrouwen zijn geen object. You can't explain that.
Neequote:Op donderdag 26 juli 2012 23:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus jij vind het respectvol hoe het meisje in kwestie op straat wordt lastig gevallen als zij onderweg is? Mannen die naast haar blijven lopen, blijven praten terwijl ze overduidelijk aangeeft er niet van gediend te zijn? Is dat respectvol?
Bleef het maar bij lekker ding. Ze wordt zo ongeveer onderworpen aan een Gestapo kruisverhoor voordat ze haar weg mag vervolgen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:23 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Als een vrouw 'lekker ding' roept naar een man is het een compliment. Als een man 'lekker ding' roept naar een vrouw is het seksistisch, want vrouwen zijn geen object. You can't explain that.
italianen zijn te homo om zich over zomerjurkjes druk te maken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:24 schreef Leevancleef het volgende:
Italianen dienen daarom ook ten allen tijde gehaat te worden. Vraag maar aan Yvonne Kroonenberg, Cisca Dresselhuys of één van de andere matriarchale coryfeeën waar ze in dit topic zo mee weglopen.
Nee hoor. Maar Italianen doen dit ook. Die zijn katholiek. Met andere woorden, dit is eerder cultureel dan religieus ingegeven.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Is het nationale we-halen-er-elke-andere-groep-bij-om-hunnie-doen-het-ook-argument-erbij-te-halen-dag ofzo?
quote:
Hier. Als het een cultureel probleem zou zijn zou het niet diezelfde groep, maar de gehele bevolking zijn.quote:Als in elk westers land waar er een grote immigratie golf van mensen uit bepaalde landen is gekomen, en als in al die landen nu de misdaadcijfers van diezelfde groep komen, vooral op gebied van misbruik en verkrachting.
Doe eens control + f en zoek op islam. You`ll be amazed.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:26 schreef Ludd het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar Italianen doen dit ook. Die zijn katholiek. Met andere woorden, dit is eerder cultureel dan religieus ingegeven.
Maar ja, het is natuurlijk weer een mooie gelegenheid om het op de islam te gooien, voor de islam bashers hier.
Wait when waren we hier religies goed aan het praten? Even checken voor ik het topic uitren..quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:26 schreef Ludd het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar Italianen doen dit ook. Die zijn katholiek. Met andere woorden, dit is eerder cultureel dan religieus ingegeven.
Maar ja, het is natuurlijk weer een mooie gelegenheid om het op de islam te gooien, voor de islam bashers hier.
cultuur is overal hetzelfde? okay..quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
[..]
Hier. Als het een cultureel probleem zou zijn zou het niet diezelfde groep, maar de gehele bevolking zijn.
Ze drukken zich anders uit dan jij. Zelf spreek je een vrouw aan in de kroeg en als ze niet op de gewenste manier reageert zeg je zachtjes je tegen je vrienden dat het maar een stom wijf is, omdat je je gezicht wil redden. Allochtonen doen hetzelfde maar minder schijnheilig, namelijk op straat met een luidkeelse 'hoer'.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bleef het maar bij lekker ding. Ze wordt zo ongeveer onderworpen aan een Gestapo kruisverhoor voordat ze haar weg mag vervolgen.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:26 schreef Ludd het volgende:
[..]
Oké, beter gezegd, de culturele opvoeding brengt veel ruimte tot het plegen van de daden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
[..]
Hier. Als het een cultureel probleem zou zijn zou het niet diezelfde groep, maar de gehele bevolking zijn.
Post je foto eens danquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:27 schreef Leevancleef het volgende:
Het gros van de mensen in dit topic zou het verschil tussen een Italiaan en een Marokkaan niet eens zienVerspilde moeite, Ludd. Het zijn echt schapen, met een bijpassende hersencapaciteit.
Oke nu weet ik het zeker, je hebt zelf ook een kleurtje. Niks mis mee hoor, maar dat we het even duidelijk hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:27 schreef Leevancleef het volgende:
Het gros van de mensen in dit topic zou het verschil tussen een Italiaan en een Marokkaan niet eens zienVerspilde moeite, Ludd. Het zijn echt schapen, met een bijpassende hersencapaciteit.
Moet je eens z'n zus proberen te versieren.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oke nu weet ik het zeker, je hebt zelf ook een kleurtje. Niks mis mee hoor, maar dat we het even duidelijk hebben.
Dat allochtonen geen manieren hebben en by far het meest onbeschaafde volk dat in Nederland aanwezig is wisten we allang. Beetje open deur wat je intrapt, maar goed.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:28 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Ze drukken zich anders uit dan jij. Zelf spreek je een vrouw aan in de kroeg en als ze niet op de gewenste manier reageert zeg je zachtjes je tegen je vrienden dat het maar een stom wijf is, omdat je je gezicht wil redden. Allochtonen doen hetzelfde maar minder schijnheilig, namelijk op straat met een luidkeelse 'hoer'.
Ja, leuke afleidingsmanoeuvre, maar het is toch waar zeker?quote:
Open deur die je intrapt. Zorg dat je je eigen taal beheerst voordat je begint te zeuren over migranten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat allochtonen geen manieren hebben en by far het meest onbeschaafde volk dat in Nederland aanwezig is wisten we allang. Beetje open deur wat je intrapt, maar goed.
Kan ik meteen wat drugs voor het weekend kopenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:29 schreef Droomert het volgende:
[..]
Moet je eens z'n zus proberen te versieren.
Die met of zonder snor?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:29 schreef Droomert het volgende:
[..]
Moet je eens z'n zus proberen te versieren.
Ik ben erg benieuwd waar je dergelijke ideeen vandaan haaltquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:30 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Ja, leuke afleidingsmanoeuvre, maar het is toch waar zeker?
De Italiaan lacht en is goed gekleed.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:30 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Ja, leuke afleidingsmanoeuvre, maar het is toch waar zeker?
Nee dat heb ik je al uitgelegd, dat is bullshit. Een Nederlander die in de cel heeft gezeten kan gewoon terug naar huis. Een moslim(want daar doelen jullie op) daarentegen zou zich doodschamen als zijn kind/dochter crimineel is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:28 schreef Droomert het volgende:
[..]
[..]
Oké, beter gezegd, de culturele opvoeding brengt veel ruimte tot het plegen van de daden.
Ik verzin het zelf niet, de daders zeggen het zelf.
En dan maar roepen dat anderen afleidingsmanoeuvres toepassen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:30 schreef Leevancleef het volgende:
Open deur die je intrapt. Zorg dat je je eigen taal beheerst voordat je begint te zeuren over migranten.
En je herkent hem niet aan het nep-petje op zijn hoofd die gestolen goederen verbergt maar zijn zonnebril met roze glazenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:31 schreef Droomert het volgende:
[..]
De Italiaan lacht en is goed gekleed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |