quote:Technische details
Topsnelheid 180 km/u
Vermogen 4540 kW
Gewicht 86000 kg
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
tussen de bergjes? zit je op de tunnel van de A10?quote:Op maandag 23 juli 2012 10:43 schreef Alfisti het volgende:
Net uit het zwembad
@sLipje: kleine correctie, het is westelijker
morgen kan je bij de Nutricia terecht. Dan gaat de airco uit, en kan je zwemmen in je kledingquote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 19:50 schreef lipje het volgende:
[..]
morgen kan je bij de Nutricia terecht. Dan gaat de airco uit, en kan je zwemmen in je kleding
overdekt met airco? of met fontijn?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:51 schreef Anne het volgende:
[..].
Morgen gaan we naar Louis en Centro in DE.
(overdekt) Shoppen
.
Arm vrindjequote:Op maandag 23 juli 2012 19:51 schreef Anne het volgende:
[..].
Morgen gaan we naar Louis en Centro in DE.
(overdekt) Shoppen
.
We gaan juist vooral voor het vrindjequote:
Die kan hier wel heen: Originele taal- en spelfouten op FOK! #63quote:
een fontein met lange ijsquote:
Ok ik beken ik ben een waardeloze stalkerquote:Op maandag 23 juli 2012 20:23 schreef Anne het volgende:
[..]
We gaan juist vooral voor het vrindje.
Volgens mij is het redelijk algemeen bekend dat ik niet zo van het shoppen ben.
Te ongeduldig voor.
Welnee, sjoppen is fun; kleding is goed te betalen in .dequote:
wel een fout hawaiiishirtje kopenquote:Op maandag 23 juli 2012 20:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Welnee, sjoppen is fun; kleding is goed te betalen in .de
Mhhhquote:Op maandag 23 juli 2012 20:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Welnee, sjoppen is fun; kleding is goed te betalen in .de
quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 20:33 schreef GrunnigsTrots het volgende:
snap ook al waarom dat ding zo langzaam was, dat knopje met een sneeuwvlokje naast de automaat is helemaal niet voor de airco maar om de automaat aan te passen op sneeuw, dan gebruikt ie de eerste versnelling niet
in de sportstand is het wel te doen
Das de plus. De min is - arko.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:33 schreef GrunnigsTrots het volgende:
snap ook al waarom dat ding zo langzaam was, dat knopje met een sneeuwvlokje naast de automaat is helemaal niet voor de airco maar om de automaat aan te passen op sneeuw, dan gebruikt ie de eerste versnelling niet
in de sportstand is het wel te doen
Ah. Je dacht, luxe , 2 airco'squote:Op maandag 23 juli 2012 20:36 schreef GrunnigsTrots het volgende:
de airco zit gewoon op het dashbord (het knopje dan)
Link naar je auto topicquote:Op maandag 23 juli 2012 20:38 schreef GrunnigsTrots het volgende:
moet nog ff wennen aan al die knopjes
kwam er net pas door de handleiding achter dat de knopjes voor de ramen achter voorin heel achterlijk onder de armleuning zijn weggewerkt.
anders had ik die nooit gevonden
Ik denk bij de Totalquote:Op maandag 23 juli 2012 20:41 schreef GrunnigsTrots het volgende:
en waar koop ik Total LHM Plus vloeistof voor het hydraulische systeem?
2cv weet vast raadquote:Op maandag 23 juli 2012 20:41 schreef GrunnigsTrots het volgende:
en waar koop ik Total LHM Plus vloeistof voor het hydraulische systeem?
welk topicquote:
Dan kun je daar je "Ik heb een knopje gevonden!!!" posts kwijtquote:
Ik zeg niksquote:Op maandag 23 juli 2012 20:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dan kun je daar je "Ik heb een knopje gevonden!!!" posts kwijt
Vandaag geweest, gewoon lekker scheuren op de autobahn, de winkelcentrum is niet bijzonder boeiendquote:Op maandag 23 juli 2012 20:32 schreef Anne het volgende:
Hier:
[ afbeelding ]
Onder. Iets links van het midden.
![]()
.
Lekker roken.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:57 schreef Sounddragon het volgende:
En scheuren op de autobahn doen we maar effe niet; de slurbo van Tweety is een beetje ziekies, beter effe heel houden nog.
Valt nog wel mee op zich, alleen als hij wat langer stationair draait begint hij te roken. Geen reden tot ernstige paniek, maar is wel een waarschuwing. Donderdag checken bij een turboboer, en dan zal het wel vervangen worden. Geen zin in motorrevisie's.quote:
Kijken heb ik zelf ook al gedaanquote:
Ja precies kijken is zo gebeurd. Voor een meerprijs wil ik ook nog wel een mening geven.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Valt nog wel mee op zich, alleen als hij wat langer stationair draait begint hij te roken. Geen reden tot ernstige paniek, maar is wel een waarschuwing. Donderdag checken bij een turboboer, en dan zal het wel vervangen worden. Geen zin in motorrevisie's.
[..]
Kijken heb ik zelf ook al gedaan
Ergens denk ik dat ik die gratis ook wel krijgquote:Op maandag 23 juli 2012 21:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja precies kijken is zo gebeurd. Voor een meerprijs wil ik ook nog wel een mening geven.
Ja, maar die doet er toch niet toe.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja precies kijken is zo gebeurd. Voor een meerprijs wil ik ook nog wel een mening geven.
Waarom dan wel?quote:
Het kan, maar het is zo nutteloosquote:
Kewl, dan mag ik er misschien ook inquote:
gelukkig is dat pas 747.400 keer op tv geweestquote:
Euw.. ehh.. waarom?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:30 schreef Barcaconia het volgende:
St. Maarten is een zeer spectaculaire approachIk wil er ook wel eens naartoe.
747.800quote:Op maandag 23 juli 2012 22:30 schreef densmee het volgende:
[..]
gelukkig is dat pas 747.400 keer op tv geweest
als een accu kapot is wordt dat een enorme weerstand waar alle stroom inschietquote:Op maandag 23 juli 2012 23:33 schreef Alfisti het volgende:
Hoor je helemaal niets van de strtmotor? Startmotor al een klap een hamer gegeven? Hangt misschien vast. Met fatsoenlijke startkabels moet je hem zo kunnen starten namelijk.
Omdat ... ?quote:Op maandag 23 juli 2012 03:18 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik wel zou hem zo kopen tot ik zag dat het een ambulance is geweest en dat is een grote NO NO.
Ja, dan kan je beter een BX-lijkwagen aan laten rukken. Die stond vorig jaar op die site.quote:Op maandag 23 juli 2012 08:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Haha, je zal op sterven liggen en er komt een BX-ambu aangereden!
dat vroeg hij niet.quote:
klopt, maar dat is het enige dat ik bij Purmerend denk... ik heb er verder geen gevoelens bij oidquote:
blijf dan lekker in het oosten, noorden of zuiden zitten bij de overige boerenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:40 schreef Sounddragon het volgende:
Als ik alleen al dat accent hoor krijg ik al buikpijn, net als in Zaandam
Er is niks mis met het westen, alleen Noord Holland en 020 mogen ze van mij ontpolderenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
blijf dan lekker in het oosten, noorden of zuiden zitten bij de overige boeren
is wel lekker zwemmen met dit weerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er is niks mis met het westen, alleen Noord Holland en 020 mogen ze van mij ontpolderen
Om ergens een dijk door te prikkenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:54 schreef Anne het volgende:
We kunnen nog een dagje Amsterdam doen van de week?
Oprottuh, boer!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:53 schreef Sounddragon het volgende:
Noord Holland heeft alleen bestaansrecht omdat de weg naar Den Helder er doorheen loopt
eens, al is de binnenstad wel een stuk prettiger geworden na de verbouwing....quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oprottuh, boer!
Purmerend is verder niet zo veel aan.
jij komt niet verder dan Amsterdam Airportquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:54 schreef Anne het volgende:
We kunnen nog een dagje Amsterdam doen van de week?
Dus ? Ik heb in het UMCG gelegen. Daar gaan ook vast mensen dood. Zelfs op de kamer waar ik lag. En in het bed waarin ik sliep. Boeieh.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Alex zijn reden was: daar zijn mensen in dood gegaan.
voor Alex wel.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:35 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dus ? Ik heb in het UMCG gelegen. Daar gaan ook vast mensen dood. Zelfs op de kamer waar ik lag. En in het bed waarin ik sliep. Boeieh.
marktplaats.nlquote:
Sja, niet in een ambulance/ziekenhuis terecht komen danquote:
en dan bij Visser werkenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:53 schreef 2cv het volgende:
[..]
Sja, niet in een ambulance/ziekenhuis terecht komen dan
Klopt, die hebben wij ook nog. Roest vinden ze niet zo leuk (sommige hebben last van roest)quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:44 schreef lipje het volgende:
[..]
marktplaats.nl
zo'n 15 tot 30 pleuro voor het eerste model (en die is zeer solide)
heb je geluk dat ze hem niet meteen in de pers doenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:38 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zielig hoor, politie heeft hier op de hoek net de crosser van een maat van me ingenomen omdat ie 80 loopt
moeten we overmorgen met aanhanger enzo dat ding weer ophalen op bureau
omdat ie 32 km/h te hard gaat?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:43 schreef densmee het volgende:
[..]
heb je geluk dat ze hem niet meteen in de pers doen
ja omdat hij bijna dubbel te hard gaat inderdaad, hij kan toch ook motor gaan rijdenquote:
doet ie ook, maar ook brommer.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:05 schreef densmee het volgende:
[..]
ja omdat hij bijna dubbel te hard gaat inderdaad, hij kan toch ook motor gaan rijden
er zit wel een verschil tussen 20 jaar rijervaring op de motor en zo'n opgeschoten pubertje op een opgevoerde brommer jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:11 schreef 2cv het volgende:
Ja, want kinderen moet je harder straffen dan volwassenen
Het mag niet, het wordt toch heel veel gedaan en het is gevaarlijk. Dan weet je dat je blij mag zijn dat je je brommertje na een paar dagen weer op kan halen.
Beter koopt hij dan een motor. Sjonge jonge wat een lapzwans.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:09 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
doet ie ook, maar ook brommer.
een volwassen vent van 40 ofzo mag toch wel kilometertje of 30 harder zonder meteen z'n brommer kwijt te zijn
burgerlulletjes zijn jullie soms ook
Misschien zoeken ze nog iemand voor bij de toiletten? Of de lift.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:46 schreef GrunnigsTrots het volgende:
als ik wat van auto's zou weten zou ik best bij de anwb willen werken
Pleurt er dan heen; wordt Kaasdorp ook weer een stuk gezelliger, flapdrolquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oprottuh, boer!
Purmerend is verder niet zo veel aan. Noord Holland is wel mooier dan Zuid Holland, vind ik.
Wat heeft dat ding nou precies?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:49 schreef Dingest het volgende:
Hmm, vanavond even lekker in de tuin de barbecue aangewapperd en een paar plakken vleesch naar binnen gewerkt, en tussen de bedrijven door boekje lezenNou ja, alleen bbq-en is een beetje saai, maar nog wel leuk en lekker
![]()
De 126 is van de garage naar mijn ouders huis gereden, kilometertje verderop. Dat ding heeft absoluut geen compressie meer, komt niet meer boven de 10 km/u uitDus die moeten we maar een keer deze kant op slepen. En bij mijn ouders nog even op verzoek een dakgoot van het huis getrokken
Weer proberen, iigquote:
Alsjeblieft niet!quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:49 schreef Sounddragon het volgende:
Ik kan maar niet begrijpen dat ze dat gewoon al niet in de fabriek doen; ze worden allemaal hetzelfde op een gegeven moment
Aan de spoiler te zien wou hij er graag een vliegtuig van bouwenquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:51 schreef 2cv het volgende:
Sommige mensen willen meer doen met hun auto dan er alleen maar in rijden.
Het trieste is dat die hokken vaak eruit gedost zien alsof ze snel gaan maar zo traag zijn als strontquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:54 schreef 2cv het volgende:
Ja, sommige mensen willen meer doen met hun auto maar pakken het totaal verkeerd aan. Dat is zonder meer waar.
Dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 25 juli 2012 02:14 schreef Anne het volgende:
Volgens mij hebben ze er gas in gebouwd, of lijkt dat maar zo?
Hoeft niet meer, ZH is voldoende verbeterd sinds jij geëxporteerd bent.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pleurt er dan heen; wordt Kaasdorp ook weer een stuk gezelliger, flapdrol
dat kun je van jou bx ook wel zeggenquote:Op woensdag 25 juli 2012 03:21 schreef 2cv het volgende:
Lekje + vonkje en het hele ding ziet er een stuk beter uit.
Nouquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:21 schreef densmee het volgende:
[..]
dat kun je van jou bx ook wel zeggen
Nope want die loopt op diesel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:21 schreef densmee het volgende:
[..]
dat kun je van jou bx ook wel zeggen
die kan ook aan het gasquote:
goed persen en hij fakkelt spontaanquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:50 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kan wel een en ander verzinnen om dat ding aan het branden te krijgen hoor.
goh het eerste verstandige wat ik hoorquote:
dat is wel grote neusgaten werkquote:
Vermoedelijk om dezelfde reden als waarom ik er niet tussen sta.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:20 schreef Paladijn het volgende:
Waarom staat Tjabbo niet tussen de mods trouwens?
Nee. Tjabbo is het denk ik door drukte vergetenquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:06 schreef 2cv het volgende:
[..]
Vermoedelijk om dezelfde reden als waarom ik er niet tussen sta.
echt niet normaal, maar ik onderneem vandaag actie.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:54 schreef densmee het volgende:
goedemorgen op deze feest dag.
Wat een schijtweer, is toch niet normaal.
Dan kan je geld opleveren.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:56 schreef pvdplanet het volgende:
Nu heb ik enkele maanden terug een leuke auto voor ma gekocht, een 1996 Baleno met automaat en stuurbekrachtiging en airbags met slechts 75000 op de teller. Van een oud vrouwtje geweest...
Helaas heeft gisteren een oude mannetje (71) in Volvo 340 niet goed gekeken bij het achteruitrijden...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Formulier opgestuurd, nu maar afwachten wat de verzekering gaat zeggen
wat heeft een milkshake met parkeren te maken?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:22 schreef GrunnigsTrots het volgende:
wat is dat bij de ikea met die parkeerplaatsen?
zweedse humor ofzo?
ging erheen voor een milkshake en die kreeg ik ook en toen ik in de auto stapte zag bedacht ik me pas dat voor 25 cent extra ik er ook een hotdog bij kreeg
quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:33 schreef lipje het volgende:
[..]
wat heeft een milkshake met parkeren te maken?
Zonde van diequote:Op donderdag 26 juli 2012 11:56 schreef pvdplanet het volgende:
Nu heb ik enkele maanden terug een leuke auto voor ma gekocht, een 1996 Baleno met automaat en stuurbekrachtiging en airbags met slechts 75000 op de teller. Van een oud vrouwtje geweest...
Helaas heeft gisteren een oude mannetje (71) in Volvo 340 niet goed gekeken bij het achteruitrijden...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Formulier opgestuurd, nu maar afwachten wat de verzekering gaat zeggen
quote:
Ik neem aan de je de viercilinders bedoelt, voor zover ik weet vanaf de M271 motoren wel. Voor de M111 weet ik het niet zeker.quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:32 schreef 2cv het volgende:
Weet iemand of Mercedessen met kompressors altijd intercoolers hebben ?
C180 Kompressor uit '04 is een viercilinder, type M 271 E 18 ML. Met intercooler dus, (lucht-lucht gekoeld)quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:22 schreef 2cv het volgende:
Het gaat in dit geval om een Mercedes C 180 Elegance Kompressor uit 2004.
Geen idee hoeveel cilinders dat ding heeft
Hartelijk dank, gouden informatie wat mij betreftquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:29 schreef M5 het volgende:
[..]
C180 Kompressor uit '04 is een viercilinder, type M 271 E 18 ML. Met intercooler dus, (lucht-lucht gekoeld)
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:41 schreef Sounddragon het volgende:
Dat kon toch niet meer met het 'nieuwe pinnen'?
Ik dacht eigenlijk dat per 1 januari dit jaar al die ouwe pinzooi de kliko in moest, en er alleen nog maar met de new style apparatuur gewerkt mag worden omdat die niet te skimmen waren. Maja, dat zeggen ze van het neerlandisch paspoort ook elke keerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb er serieus op gelet maar goed het valt niet op kennelijk. Een agent zei laatst ook dat je het echt niet meer zag.
vroeg me toevallig net nog af of ie al online stondquote:
Wat is dezequote:
Mjah, ik moet zeggen dat ik zeer vereerd ben, maar dat ABO-sub is nou niet echt iets wat je niet mag missen in je AT, en die ad's staan me ook niet echt in de weg eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:20 schreef Anne het volgende:
Wel een nice timing om je een abo cadeau te doen![]()
.
Ik heb er nog nooit eentje gehadquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:33 schreef Anne het volgende:
Daarom heb ik ook geen abo's meer; geldverspilling.
En zoals ik al zei; leuk dat je er een hebt gekregen, maar hij had je beter ff met je Nissan ofzo kunnen helpen.
Nieuwe pinnen is ook alweer 'gehackt'. 1 week na invoer ofzoquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat per 1 januari dit jaar al die ouwe pinzooi de kliko in moest, en er alleen nog maar met de new style apparatuur gewerkt mag worden omdat die niet te skimmen waren. Maja, dat zeggen ze van het neerlandisch paspoort ook elke keer
geen ijsklompjes aan de voeten van je wederhelft?quote:
Dergelijke kwaliteitsnummers mag je blijven herhalenquote:
Hier ook niet, maar toch erg warm binnenquote:
Ik klik er niet eens opquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:06 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dergelijke kwaliteitsnummers mag je blijven herhalen
Die hadden ze geleend in Pierbuuren, vorige week aangespoeld op Amelandquote:
quote:
How do you know?quote:
Laten we toch hopen dat die M in MILF niet van toepassing is...quote:
Zie er erg vervelend uit. kan me voor stellen dat je blij bent dat je weer thuis zitquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:26 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti is ganz wieder zu hause jawohl bitte![]()
Weekje hier verbleven![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valt idd best mee schoonpapa en mama hadden het gehuurd, wij zijn ook weekje gegaanquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:38 schreef Anne het volgende:
Nice! Welkom terug.
Is nog best lekker betaalbaar ook, ziet mijn oog.
Nou goedkoop...........de enige die enigszins betaalbaar was ( bijna 700 euro voor een retourtje met twee personenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:09 schreef daNpy het volgende:
Goeiekoop he
Wel lekker optrekje zo te zien, geen straf om daar een weekje te verblijven!
How do you fiks that met het salaris van een bordenwasser bij de Bella Beer?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:26 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti is ganz wieder zu hause jawohl bitte![]()
Weekje hier verbleven![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Eerst posten, dan doorlezen; jeweettochquote:
In de F5-tijd was alles beterquote:
Neeh! Hoe kom je er bij?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:42 schreef Anne het volgende:
Alles ok? Nog ergens onvrijwillig stil gestaan langs de kant van de weg
?
Hmkay, ik durf het bijna niet te zeggen, maar vroegah, had Opel een briljant systeem; het acculampje was deel van het laadsysteem, en als dat lampie kapot ging, dan laadde hij niet meer bij.. ik zie gelijkenissenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:02 schreef M5 het volgende:
'n Kapotte dynamo. Stierf langzaam af op de snelweg, eerst ABS, daarna TCS, vervolgens de stuurbekrachtiging, de radio en toen ook het airbag lampje aanging vond ik het wel welletjes en heb ik 'n parkeerplaats opgezocht bij een tank station. Ff Opel Assistance gebeld die de wegenwacht heeft gestuurd. Met een extra accu in de auto naar de garage (terwijl onderweg weer langzaam alles uitviel).
Wat ik wel raar vond is dat het lampje van de accu dus niet ging branden. Accu spanning was te laag dynamo laat 'm niet meer op... volgens mij hoort dat lampje dan wel te gaan branden. 'k Zou niet weten waar het anders voor is
Bij contact maken ging het wel branden...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmkay, ik durf het bijna niet te zeggen, maar vroegah, had Opel een briljant systeem; het acculampje was deel van het laadsysteem, en als dat lampie kapot ging, dan laadde hij niet meer bij.. ik zie gelijkenissen
Ok, dan hebben ze dat gelukkig aangepast. Helaas dan wél weer zodanig dattie het niet doet als dat nodig isquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:17 schreef M5 het volgende:
[..]
Bij contact maken ging het wel branden...
Mja.. de motor komt van Alfa/Fiat, dus wat wil je..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ok, dan hebben ze dat gelukkig aangepast. Helaas dan wél weer zodanig dattie het niet doet als dat nodig is
nee helemaal naar portugal rijden is een feest.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:28 schreef Paladijn het volgende:
Ik zou gewoon naar zo'n vakantiehuis toerijden ipv. het vliegtuig te pakken en lokaal een traag hok te huren
Wachttijden op vliegvelden en budgetmaatschappijen
ach ja ik ben ook wel eens in 1 nacht tot de spaanse grens gereden na een dag werken, en dat was 1300 km maar dat was toch niet echt een feest hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:34 schreef Paladijn het volgende:
1000km op een dag is goed te doen, prima hotelletje om te overnachten en komt wel goed
Uiteraard wel afhankelijk van type auto en de stoelen daarin.
Als ik zo'n computerhok reed, had ik allang software on het schijthuis zelf uit te lezen. Je kan wel aan de gang blijven met koffie zuipen @ de dealerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:30 schreef M5 het volgende:
[..]
Mja.. de motor komt van Alfa/Fiat, dus wat wil je..Hij rijdt nu weer gelukkig, maar maandag nog ff langs omdat er weer een lampje brand dat ik de garage op moet zoeken. Zal wel weer een storing ergens zijn. Dat wordt dus de 4e keer langs bij de garage. Eerste twee keer was voor een lekkage bij het diesel filter onder de kap. Bij de 2e keer is ie bijna in de fik gevlogen.
Van mij had het gemogen, had ik tenminste de dagwaarde van het ding terug gekregen.
Eigenlijk wel ja. Als ik besluit om dat hok nog een tijdje te houden ga ik dat inderdaad doen. Software heb ik eingelijk al, moet ergens nog zo'n kabel fixen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als ik zo'n computerhok reed, had ik allang software on het schijthuis zelf uit te lezen. Je kan wel aan de gang blijven met koffie zuipen @ de dealer
jep wij zijn toen daar maar 4 dagen geweest.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:46 schreef Anne het volgende:
Dan ben je denk ik een dagje wel kapot ja. En als je dan maar een weekje gaat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |