goh het eerste verstandige wat ik hoorquote:
dat is wel grote neusgaten werkquote:
Vermoedelijk om dezelfde reden als waarom ik er niet tussen sta.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:20 schreef Paladijn het volgende:
Waarom staat Tjabbo niet tussen de mods trouwens?
Nee. Tjabbo is het denk ik door drukte vergetenquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:06 schreef 2cv het volgende:
[..]
Vermoedelijk om dezelfde reden als waarom ik er niet tussen sta.
echt niet normaal, maar ik onderneem vandaag actie.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:54 schreef densmee het volgende:
goedemorgen op deze feest dag.
Wat een schijtweer, is toch niet normaal.
Dan kan je geld opleveren.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:56 schreef pvdplanet het volgende:
Nu heb ik enkele maanden terug een leuke auto voor ma gekocht, een 1996 Baleno met automaat en stuurbekrachtiging en airbags met slechts 75000 op de teller. Van een oud vrouwtje geweest...
Helaas heeft gisteren een oude mannetje (71) in Volvo 340 niet goed gekeken bij het achteruitrijden...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Formulier opgestuurd, nu maar afwachten wat de verzekering gaat zeggen
wat heeft een milkshake met parkeren te maken?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:22 schreef GrunnigsTrots het volgende:
wat is dat bij de ikea met die parkeerplaatsen?
zweedse humor ofzo?
ging erheen voor een milkshake en die kreeg ik ook en toen ik in de auto stapte zag bedacht ik me pas dat voor 25 cent extra ik er ook een hotdog bij kreeg
quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:33 schreef lipje het volgende:
[..]
wat heeft een milkshake met parkeren te maken?
Zonde van diequote:Op donderdag 26 juli 2012 11:56 schreef pvdplanet het volgende:
Nu heb ik enkele maanden terug een leuke auto voor ma gekocht, een 1996 Baleno met automaat en stuurbekrachtiging en airbags met slechts 75000 op de teller. Van een oud vrouwtje geweest...
Helaas heeft gisteren een oude mannetje (71) in Volvo 340 niet goed gekeken bij het achteruitrijden...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Formulier opgestuurd, nu maar afwachten wat de verzekering gaat zeggen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |