Misschien zoeken ze nog iemand voor bij de toiletten? Of de lift.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:46 schreef GrunnigsTrots het volgende:
als ik wat van auto's zou weten zou ik best bij de anwb willen werken
Pleurt er dan heen; wordt Kaasdorp ook weer een stuk gezelliger, flapdrolquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oprottuh, boer!
Purmerend is verder niet zo veel aan. Noord Holland is wel mooier dan Zuid Holland, vind ik.
Wat heeft dat ding nou precies?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:49 schreef Dingest het volgende:
Hmm, vanavond even lekker in de tuin de barbecue aangewapperd en een paar plakken vleesch naar binnen gewerkt, en tussen de bedrijven door boekje lezenNou ja, alleen bbq-en is een beetje saai, maar nog wel leuk en lekker
![]()
De 126 is van de garage naar mijn ouders huis gereden, kilometertje verderop. Dat ding heeft absoluut geen compressie meer, komt niet meer boven de 10 km/u uitDus die moeten we maar een keer deze kant op slepen. En bij mijn ouders nog even op verzoek een dakgoot van het huis getrokken
Weer proberen, iigquote:
Alsjeblieft niet!quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:49 schreef Sounddragon het volgende:
Ik kan maar niet begrijpen dat ze dat gewoon al niet in de fabriek doen; ze worden allemaal hetzelfde op een gegeven moment
Aan de spoiler te zien wou hij er graag een vliegtuig van bouwenquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:51 schreef 2cv het volgende:
Sommige mensen willen meer doen met hun auto dan er alleen maar in rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |