Ergens denk ik dat ik die gratis ook wel krijgquote:Op maandag 23 juli 2012 21:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja precies kijken is zo gebeurd. Voor een meerprijs wil ik ook nog wel een mening geven.
Ja, maar die doet er toch niet toe.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja precies kijken is zo gebeurd. Voor een meerprijs wil ik ook nog wel een mening geven.
Waarom dan wel?quote:
Het kan, maar het is zo nutteloosquote:
Kewl, dan mag ik er misschien ook inquote:
gelukkig is dat pas 747.400 keer op tv geweestquote:
Euw.. ehh.. waarom?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:30 schreef Barcaconia het volgende:
St. Maarten is een zeer spectaculaire approachIk wil er ook wel eens naartoe.
747.800quote:Op maandag 23 juli 2012 22:30 schreef densmee het volgende:
[..]
gelukkig is dat pas 747.400 keer op tv geweest
als een accu kapot is wordt dat een enorme weerstand waar alle stroom inschietquote:Op maandag 23 juli 2012 23:33 schreef Alfisti het volgende:
Hoor je helemaal niets van de strtmotor? Startmotor al een klap een hamer gegeven? Hangt misschien vast. Met fatsoenlijke startkabels moet je hem zo kunnen starten namelijk.
Omdat ... ?quote:Op maandag 23 juli 2012 03:18 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik wel zou hem zo kopen tot ik zag dat het een ambulance is geweest en dat is een grote NO NO.
Ja, dan kan je beter een BX-lijkwagen aan laten rukken. Die stond vorig jaar op die site.quote:Op maandag 23 juli 2012 08:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Haha, je zal op sterven liggen en er komt een BX-ambu aangereden!
dat vroeg hij niet.quote:
klopt, maar dat is het enige dat ik bij Purmerend denk... ik heb er verder geen gevoelens bij oidquote:
blijf dan lekker in het oosten, noorden of zuiden zitten bij de overige boerenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:40 schreef Sounddragon het volgende:
Als ik alleen al dat accent hoor krijg ik al buikpijn, net als in Zaandam
Er is niks mis met het westen, alleen Noord Holland en 020 mogen ze van mij ontpolderenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
blijf dan lekker in het oosten, noorden of zuiden zitten bij de overige boeren
is wel lekker zwemmen met dit weerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er is niks mis met het westen, alleen Noord Holland en 020 mogen ze van mij ontpolderen
Om ergens een dijk door te prikkenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:54 schreef Anne het volgende:
We kunnen nog een dagje Amsterdam doen van de week?
Oprottuh, boer!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:53 schreef Sounddragon het volgende:
Noord Holland heeft alleen bestaansrecht omdat de weg naar Den Helder er doorheen loopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |