Ik neem aan de je de viercilinders bedoelt, voor zover ik weet vanaf de M271 motoren wel. Voor de M111 weet ik het niet zeker.quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:32 schreef 2cv het volgende:
Weet iemand of Mercedessen met kompressors altijd intercoolers hebben ?
C180 Kompressor uit '04 is een viercilinder, type M 271 E 18 ML. Met intercooler dus, (lucht-lucht gekoeld)quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:22 schreef 2cv het volgende:
Het gaat in dit geval om een Mercedes C 180 Elegance Kompressor uit 2004.
Geen idee hoeveel cilinders dat ding heeft
Hartelijk dank, gouden informatie wat mij betreftquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:29 schreef M5 het volgende:
[..]
C180 Kompressor uit '04 is een viercilinder, type M 271 E 18 ML. Met intercooler dus, (lucht-lucht gekoeld)
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:41 schreef Sounddragon het volgende:
Dat kon toch niet meer met het 'nieuwe pinnen'?
Ik dacht eigenlijk dat per 1 januari dit jaar al die ouwe pinzooi de kliko in moest, en er alleen nog maar met de new style apparatuur gewerkt mag worden omdat die niet te skimmen waren. Maja, dat zeggen ze van het neerlandisch paspoort ook elke keerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb er serieus op gelet maar goed het valt niet op kennelijk. Een agent zei laatst ook dat je het echt niet meer zag.
vroeg me toevallig net nog af of ie al online stondquote:
Wat is dezequote:
?
Mjah, ik moet zeggen dat ik zeer vereerd ben, maar dat ABO-sub is nou niet echt iets wat je niet mag missen in je AT, en die ad's staan me ook niet echt in de weg eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:20 schreef Anne het volgende:
Wel een nice timing om je een abo cadeau te doen![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |