Neeh! Hoe kom je er bij?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:42 schreef Anne het volgende:
Alles ok? Nog ergens onvrijwillig stil gestaan langs de kant van de weg
?
Hmkay, ik durf het bijna niet te zeggen, maar vroegah, had Opel een briljant systeem; het acculampje was deel van het laadsysteem, en als dat lampie kapot ging, dan laadde hij niet meer bij.. ik zie gelijkenissenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:02 schreef M5 het volgende:
'n Kapotte dynamo. Stierf langzaam af op de snelweg, eerst ABS, daarna TCS, vervolgens de stuurbekrachtiging, de radio en toen ook het airbag lampje aanging vond ik het wel welletjes en heb ik 'n parkeerplaats opgezocht bij een tank station. Ff Opel Assistance gebeld die de wegenwacht heeft gestuurd. Met een extra accu in de auto naar de garage (terwijl onderweg weer langzaam alles uitviel).
Wat ik wel raar vond is dat het lampje van de accu dus niet ging branden. Accu spanning was te laag dynamo laat 'm niet meer op... volgens mij hoort dat lampje dan wel te gaan branden. 'k Zou niet weten waar het anders voor is
Bij contact maken ging het wel branden...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmkay, ik durf het bijna niet te zeggen, maar vroegah, had Opel een briljant systeem; het acculampje was deel van het laadsysteem, en als dat lampie kapot ging, dan laadde hij niet meer bij.. ik zie gelijkenissen
Ok, dan hebben ze dat gelukkig aangepast. Helaas dan wél weer zodanig dattie het niet doet als dat nodig isquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:17 schreef M5 het volgende:
[..]
Bij contact maken ging het wel branden...
Mja.. de motor komt van Alfa/Fiat, dus wat wil je..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ok, dan hebben ze dat gelukkig aangepast. Helaas dan wél weer zodanig dattie het niet doet als dat nodig is
nee helemaal naar portugal rijden is een feest.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:28 schreef Paladijn het volgende:
Ik zou gewoon naar zo'n vakantiehuis toerijden ipv. het vliegtuig te pakken en lokaal een traag hok te huren
Wachttijden op vliegvelden en budgetmaatschappijen
ach ja ik ben ook wel eens in 1 nacht tot de spaanse grens gereden na een dag werken, en dat was 1300 km maar dat was toch niet echt een feest hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:34 schreef Paladijn het volgende:
1000km op een dag is goed te doen, prima hotelletje om te overnachten en komt wel goed
Uiteraard wel afhankelijk van type auto en de stoelen daarin.
Als ik zo'n computerhok reed, had ik allang software on het schijthuis zelf uit te lezen. Je kan wel aan de gang blijven met koffie zuipen @ de dealerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:30 schreef M5 het volgende:
[..]
Mja.. de motor komt van Alfa/Fiat, dus wat wil je..Hij rijdt nu weer gelukkig, maar maandag nog ff langs omdat er weer een lampje brand dat ik de garage op moet zoeken. Zal wel weer een storing ergens zijn. Dat wordt dus de 4e keer langs bij de garage. Eerste twee keer was voor een lekkage bij het diesel filter onder de kap. Bij de 2e keer is ie bijna in de fik gevlogen.
Van mij had het gemogen, had ik tenminste de dagwaarde van het ding terug gekregen.
Eigenlijk wel ja. Als ik besluit om dat hok nog een tijdje te houden ga ik dat inderdaad doen. Software heb ik eingelijk al, moet ergens nog zo'n kabel fixen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als ik zo'n computerhok reed, had ik allang software on het schijthuis zelf uit te lezen. Je kan wel aan de gang blijven met koffie zuipen @ de dealer
jep wij zijn toen daar maar 4 dagen geweest.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:46 schreef Anne het volgende:
Dan ben je denk ik een dagje wel kapot ja. En als je dan maar een weekje gaat..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |