eens, al is de binnenstad wel een stuk prettiger geworden na de verbouwing....quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oprottuh, boer!
Purmerend is verder niet zo veel aan.
jij komt niet verder dan Amsterdam Airportquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:54 schreef Anne het volgende:
We kunnen nog een dagje Amsterdam doen van de week?
Dus ? Ik heb in het UMCG gelegen. Daar gaan ook vast mensen dood. Zelfs op de kamer waar ik lag. En in het bed waarin ik sliep. Boeieh.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Alex zijn reden was: daar zijn mensen in dood gegaan.
voor Alex wel.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:35 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dus ? Ik heb in het UMCG gelegen. Daar gaan ook vast mensen dood. Zelfs op de kamer waar ik lag. En in het bed waarin ik sliep. Boeieh.
marktplaats.nlquote:
Sja, niet in een ambulance/ziekenhuis terecht komen danquote:
en dan bij Visser werkenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:53 schreef 2cv het volgende:
[..]
Sja, niet in een ambulance/ziekenhuis terecht komen dan
Klopt, die hebben wij ook nog. Roest vinden ze niet zo leuk (sommige hebben last van roest)quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:44 schreef lipje het volgende:
[..]
marktplaats.nl
zo'n 15 tot 30 pleuro voor het eerste model (en die is zeer solide)
heb je geluk dat ze hem niet meteen in de pers doenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:38 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zielig hoor, politie heeft hier op de hoek net de crosser van een maat van me ingenomen omdat ie 80 loopt
moeten we overmorgen met aanhanger enzo dat ding weer ophalen op bureau
omdat ie 32 km/h te hard gaat?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:43 schreef densmee het volgende:
[..]
heb je geluk dat ze hem niet meteen in de pers doen
ja omdat hij bijna dubbel te hard gaat inderdaad, hij kan toch ook motor gaan rijdenquote:
doet ie ook, maar ook brommer.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:05 schreef densmee het volgende:
[..]
ja omdat hij bijna dubbel te hard gaat inderdaad, hij kan toch ook motor gaan rijden
er zit wel een verschil tussen 20 jaar rijervaring op de motor en zo'n opgeschoten pubertje op een opgevoerde brommer jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:11 schreef 2cv het volgende:
Ja, want kinderen moet je harder straffen dan volwassenen
Het mag niet, het wordt toch heel veel gedaan en het is gevaarlijk. Dan weet je dat je blij mag zijn dat je je brommertje na een paar dagen weer op kan halen.
Beter koopt hij dan een motor. Sjonge jonge wat een lapzwans.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:09 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
doet ie ook, maar ook brommer.
een volwassen vent van 40 ofzo mag toch wel kilometertje of 30 harder zonder meteen z'n brommer kwijt te zijn
burgerlulletjes zijn jullie soms ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |