klopt, maar dat is het enige dat ik bij Purmerend denk... ik heb er verder geen gevoelens bij oidquote:
blijf dan lekker in het oosten, noorden of zuiden zitten bij de overige boerenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:40 schreef Sounddragon het volgende:
Als ik alleen al dat accent hoor krijg ik al buikpijn, net als in Zaandam
Er is niks mis met het westen, alleen Noord Holland en 020 mogen ze van mij ontpolderenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
blijf dan lekker in het oosten, noorden of zuiden zitten bij de overige boeren
is wel lekker zwemmen met dit weerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er is niks mis met het westen, alleen Noord Holland en 020 mogen ze van mij ontpolderen
Om ergens een dijk door te prikkenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:54 schreef Anne het volgende:
We kunnen nog een dagje Amsterdam doen van de week?
Oprottuh, boer!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:53 schreef Sounddragon het volgende:
Noord Holland heeft alleen bestaansrecht omdat de weg naar Den Helder er doorheen loopt
eens, al is de binnenstad wel een stuk prettiger geworden na de verbouwing....quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oprottuh, boer!
Purmerend is verder niet zo veel aan.
jij komt niet verder dan Amsterdam Airportquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:54 schreef Anne het volgende:
We kunnen nog een dagje Amsterdam doen van de week?
Dus ? Ik heb in het UMCG gelegen. Daar gaan ook vast mensen dood. Zelfs op de kamer waar ik lag. En in het bed waarin ik sliep. Boeieh.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Alex zijn reden was: daar zijn mensen in dood gegaan.
voor Alex wel.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:35 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dus ? Ik heb in het UMCG gelegen. Daar gaan ook vast mensen dood. Zelfs op de kamer waar ik lag. En in het bed waarin ik sliep. Boeieh.
marktplaats.nlquote:
Sja, niet in een ambulance/ziekenhuis terecht komen danquote:
en dan bij Visser werkenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:53 schreef 2cv het volgende:
[..]
Sja, niet in een ambulance/ziekenhuis terecht komen dan
Klopt, die hebben wij ook nog. Roest vinden ze niet zo leuk (sommige hebben last van roest)quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:44 schreef lipje het volgende:
[..]
marktplaats.nl
zo'n 15 tot 30 pleuro voor het eerste model (en die is zeer solide)
heb je geluk dat ze hem niet meteen in de pers doenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:38 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zielig hoor, politie heeft hier op de hoek net de crosser van een maat van me ingenomen omdat ie 80 loopt
moeten we overmorgen met aanhanger enzo dat ding weer ophalen op bureau
omdat ie 32 km/h te hard gaat?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:43 schreef densmee het volgende:
[..]
heb je geluk dat ze hem niet meteen in de pers doen
ja omdat hij bijna dubbel te hard gaat inderdaad, hij kan toch ook motor gaan rijdenquote:
doet ie ook, maar ook brommer.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:05 schreef densmee het volgende:
[..]
ja omdat hij bijna dubbel te hard gaat inderdaad, hij kan toch ook motor gaan rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |