daar is R&P voorquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:31 schreef loveyourlife het volgende:
Jullie kunnen ook normaal reageren..
Ze ontkent alles.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:31 schreef BasEnAad het volgende:
En wat zei ze toen je haar ermee confronteerde?
Al gedaan.. Ik probeer jongens die mij leuk vinden maar waarbij het gevoel niet wederzijds is aan haar te koppelen mits zij ze leuk vond. Ze vonden haar niet leuk..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:32 schreef kingtoppie het volgende:
Vrouwen....
Zoek een vriend voor der, dan doet ze wel weer chill.
Jezus, kut wijven altijdquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:34 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Al gedaan.. Ik probeer jongens die mij leuk vinden maar waarbij het gevoel niet wederzijds is aan haar te koppelen mits zij ze leuk vond. Ze vonden haar niet leuk..
ik kan mij hier wel in vindenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:35 schreef Pharkus het volgende:
Begin iets met gogosweden, dan probeer zij hem te versieren, iedereen blij
Dit gvd.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:32 schreef gogosweden het volgende:
Trouwens, witregels, leer ze te gebruiken
Nee hoor.. Ik ben nog maagd en ik zoen alleen met jongens die ik echt leuk vind.quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:37 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Nee hoor.. Ik ben nog maagd en ik zoen alleen met jongens die ik echt leuk vind.Ik vind het alleen moeilijk om nee te zeggen en iemands gevoelens te kwetsen, daarom heb ik ook zoveel vriendjes gehad.
[..]
Nee hoor.. Ik ben nog maagd en ik zoen alleen met jongens die ik echt leuk vind.Ik vind het alleen moeilijk om nee te zeggen en iemands gevoelens te kwetsen, daarom heb ik ook zoveel vriendjes gehad.
quote:
Is er niet iets dat ik kan doen om het te 'redden' mijn leven zou wel iets saaier worden zonder haar.quote:
damnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:37 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Neem haar svp niet als voorbeeldquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:38 schreef gogosweden het volgende:
[..]
damn
vrouwen, ze worden met de dag gekker_!
Je vond die politieagent echt leuk?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:37 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Nog maagd, gelukkig maar man je komt uit fuckign 97quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:37 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
rightquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Okay, alleen omdat jij het wilt hoor
''Je bent een vrouw''
Zo weer blij?
Ik kan er niks aan doen..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is nog het toppunt eigenlijk, beetje doen alsof je iemand leuk vindt.... Wat een stoephoeren actie.
Jezus. Schaam jezelf.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:43 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen..Maar ik heb laatst tegen iemand gezegd dat het 'niet gaat werken' dus ik ben al goed bezig.
Het was een kusje op de wang en hij vroeg of ie me mocht zoenen..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je vond die politieagent echt leuk?
aangifte bij hem over hem doenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:44 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Het was een kusje op de wang en hij vroeg of ie me mocht zoenen..
Ik zei dat het mocht, dus aangifte zou echt idioot zijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:45 schreef gogosweden het volgende:
[..]
aangifte bij hem over hem doen
een beetje met een minderjarige zoenen, en dat terwijl hij een voorbeeldfunctie heeft
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat leuk, ts heeft weer een verhaaltje verzonnen.
Bullshit.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:46 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik zei dat het mocht, dus aangifte zou echt idioot zijn.
Dit.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:32 schreef gogosweden het volgende:
Trouwens, witregels, leer ze te gebruiken
Ik snap geen kont van je wist je dat?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:48 schreef loveyourlife het volgende:
Maar ik heb echt geprobeerd minder met jongens bezig te zijn en ze als vrienden te houden, ik ben eigenlijk nog best trots op mezelf.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:44 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Het was een kusje op de wang en hij vroeg of ie me mocht zoenen..
kutquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:48 schreef loveyourlife het volgende:
Maar ik heb echt geprobeerd minder met jongens bezig te zijn en ze als vrienden te houden, ik ben eigenlijk nog best trots op mezelf.
Wow.. Dat is echt gemeen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]Ik zeg je een ding, en dat moet je niet verkeerd opvatten; Geen kliniek is te duur voor jou.
Sorry, maar kom op. Hoe je je gedraagt voor je leeftijd is echt raar. En dan te bedenken dat ik even oud als jij ben. Misschien ben je wel aardig, maar die topics van jouquote:
Jawel? Maar ik dacht dat het over jou ging? Tis jouw leven waar we over praten en niet het harequote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:53 schreef loveyourlife het volgende:
Kan het weer over mijn vriendin gaan?
Meisjes worden eerder volwassen dan jongens..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Sorry, maar kom op. Hoe je je gedraagt voor je leeftijd is echt raar. En dan te bedenken dat ik even oud als jij ben. Misschien ben je wel aardig, maar die topics van jou
En jij bent dan een uitzondering, hoewel ik mijn twijfels heb bij die stelling maargoed.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:57 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Meisjes worden eerder volwassen dan jongens..
Ik denk dat ik meer volwassen dan jij ben eerlijk gezegd...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:57 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Meisjes worden eerder volwassen dan jongens..
Dat is algemeen bekend..:')quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En jij bent dan een uitzondering, hoewel ik mijn twijfels heb bij die stelling maargoed.
Ja lichamelijk wellicht, psychologisch?quote:
Ze ontkent alles of doet dan super aardig en zegt dat er niets aan de hand is. Of ze begint over totaal iets anders 'ik word jaloers als je met andere meisjes omgaat'quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:55 schreef Fok-it het volgende:
Waarom contronteer je haar niet gewoon met de waarheid?
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:53 schreef loveyourlife het volgende:
Kan het weer over mijn vriendin gaan?
quote:
Vinger haar!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:00 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ze ontkent alles of doet dan super aardig en zegt dat er niets aan de hand is. Of ze begint over totaal iets anders 'ik word jaloers als je met andere meisjes omgaat'Verder een hele leuke vriendin trouwens!
Tis maar een vraag kind.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:00 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Gaat dat jou toevallig niets aan?
jawelquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:00 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
mannen zijn daar veel relaxter mee idd,quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:01 schreef HSG het volgende:
Geeft niks hoor meid. Dat is puur natuur onder de vrouwen, laten zien wie "beter" is.
Vrouwen worden daarmee achterbaks...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:01 schreef gogosweden het volgende:
[..]
mannen zijn daar veel relaxter mee idd,
Waarom niet?...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:02 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken! Al doet ze soms voor de grap alsof we een lesbisch stel zijn soms..
Eigenlijk moet jij iets in je kont krijgen, gewoon om je een lesje te leren.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:00 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Klopt idd.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen worden daarmee achterbaks...
Daarom moet ook 1 van de 2 een vriendje krijgen, dan wordt ze weer relaxed.
Ik vind het echt absurd.. Als je vriendinnen bent maakt het toch niet uit wie 'beter' is?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:01 schreef HSG het volgende:
Geeft niks hoor meid. Dat is puur natuur onder de vrouwen, laten zien wie "beter" is.
Ik heb het niet van de anaaltjes,quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Eigenlijk moet jij iets in je kont krijgen, gewoon om je een lesje te leren.
Ik geef de eer aan gogosweden.
Ah, als je dat soort uitspraken maakt dan ben je niet meer volwassen dus?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 21 juli 2012 21:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Eigenlijk moet jij iets in je kont krijgen, gewoon om je een lesje te leren.
Ik geef de eer aan gogosweden.
[/quote
Als dit jouw bewijs aan haar is dat je volwasenner bent dan faal jij Anders ook behoorlijk
Jullie zijn vrouwen, jullie doen het wellicht onbewust, jij ook naar haar toe.... Misschien niet, wie weet.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:03 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik vind het echt absurd.. Als je vriendinnen bent maakt het toch niet uit wie 'beter' is?
We weten geen eens of ze die wel echt heeft..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Ik heb het niet van de anaaltjes,
Maar TS zou ik zelfs niet in haar meut pakken, te naïef enzo.
Beter?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:03 schreef Oerbeer het volgende:
Gebruik alinea's. Deze brei ga ik niet lezen. Eigenlijk moet ik dan ook niet reageren, ik weet.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
We weten geen eens of ze die wel echt heeft..
ja gvd toen ik het zei deed je nietsquote:
Dit idd, en hij heeft het al ge-edit dus ik denk dat hij wel weet dat het nergens op slaat.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, als je dat soort uitspraken maakt dan ben je niet meer volwassen dus?
Leuke criteria heb jij voor volwassenheid.
Nee ik heb het ge-edit omdat mijn quote mislukte. Maar nevermindquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dit idd, en hij heeft het al ge-edit dus ik denk dat hij wel weet dat het nergens op slaat.
Heb van jou soms hetzelfde ideequote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:08 schreef Mishu het volgende:
Je bent een beetje arrogantGeen mooie eigenschap.
beetje pit is niet verkeerd bij vrouwen, maar dit is te iddquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:08 schreef Mishu het volgende:
Ik ben helemaal niet arrogant.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:08 schreef Mishu het volgende:
Ja. En deze shit kun je niet gebruiken in een vriendschap. Zeg haar dat ze daar mee moet oppassen omdat jij je er aan irriteert, en mocht ze het daarna nog niet begrijpen gewoon een tijd negeren totdat ze het begint te beseffen. Makkelijk gezegd, maar zo heb ik dat ook gedaan met een vriend die steeds dacht het alfa mannetje te kunnen spelen. Bok op zeg, dat is je vriendschap gewoon niet waard.quote:
Ah oke.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik heb het ge-edit omdat mijn quote mislukte. Maar nevermind
Ik heb een heel goed middel tegen arrogantie, moet je maar eens langskomen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:09 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet arrogant.Alleen een beetje geïrriteerd dat sommige mensen mij niet serieus nemen voor de zoveelste keer.
Negeren dus.. Als in het niet beantwoorden van telefoontjes of ongeïnteresseerd doen en altijd zeggen dat je geen tijd hebt als ze wil afspreken?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:09 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja. En deze shit kun je niet gebruiken in een vriendschap. Zeg haar dat ze daar mee moet oppassen omdat jij je er aan irriteert, en mocht ze het daarna nog niet begrijpen gewoon een tijd negeren totdat ze het begint te beseffen. Makkelijk gezegd, maar zo heb ik dat ook gedaan met een vriend die steeds dacht het alfa mannetje te kunnen spelen. Bok op zeg, dat is je vriendschap gewoon niet waard.
Waaruit denk jij te kunnen beweren dat ik arrogant ben?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik heb een heel goed middel tegen arrogantie, moet je maar eens langskomen.
Precies. Of een bericht sturen dat je wel wat anders aan je hoofd hebt, of iets beter te doen hebt dan haar irritante gedrag.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:13 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Negeren dus.. Als in het niet beantwoorden van telefoontjes of ongeïnteresseerd doen en altijd zeggen dat je geen tijd hebt als ze wil afspreken?
Ondanks dit stomme gedoe is ze echt een top vriendin , dat maakt het dat ik deze dingen liever niet zeg.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:15 schreef Loppe het volgende:
Maak je kwaad " Laat me gerust kutwijf" ofzo zeggen, en dan afwachten.
Maatschappelijk gezien... nee. Evolutionair en natuurlijk gezien is het een ander verhaal.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:03 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik vind het echt absurd.. Als je vriendinnen bent maakt het toch niet uit wie 'beter' is?
weet ikquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:16 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ondanks dit stomme gedoe is ze echt een top vriendin , dat maakt het dat ik deze dingen liever niet zeg.
Dat is gemeen..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Precies. Of een bericht sturen dat je wel wat anders aan je hoofd hebt, of iets beter te doen hebt dan haar irritante gedrag.
Dat lijkt mij wel duidelijk, je topics en posts.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:15 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Waaruit denk jij te kunnen beweren dat ik arrogant ben?
wel een beetje mee eens eigenlijkquote:Op zondag 22 juli 2012 00:33 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Iedereen zegt dat dit altijd een vrouwenklacht is, maar op sommige avonden heb je ook het idee dat je vrienden meer je concurrenten zijn dan vrienden.
Je eigen ding doen en niet teveel aandacht geven kan ik nog begrijpen maar waarom moet ik haar veel complimentjes geven?quote:Op zondag 22 juli 2012 00:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
hahaha deze klacht is zó herkenbaar. ik had ook precies zo een vriendin op de middelbare school.
de enige manier is om het te laten stoppen is om je eigen ding te doen, haar veel complimentjes te geven en het verder niet teveel aandacht te geven.
We liepen in het bos en gilden echt heel hard toen we hem zo zagen waarna hij zei dat we niet bang hoefde te zijn en toen gingen we met hem praten .. Vreemd maar we doen nou eenmaal rare dingen als we samen zijn.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:42 schreef vera166 het volgende:
Waarom spreken jullie een naakte man aan in het bos
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:30 schreef loveyourlife het volgende:
We zijn ook bijna hetzelfde qua karakter en we lijken ook een beetje op elkaar mensen denken soms dat we zusjes zijn!
Alsof ik bang ben.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:14 schreef haan33 het volgende:
Ts...ooit...op een dag...ga ik je zo kneiterhard voljanken met spermazaad..je gaat wat beleven
Nee het maakt de vriendschap zo nep en onprettig..quote:Op zondag 22 juli 2012 14:17 schreef Zeepvloertje het volgende:
Wat competitie vind ik juist leuk in een vriendschap, maakt het spannend
niet zo zagen, johquote:Op zondag 22 juli 2012 14:19 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Nee het maakt de vriendschap zo nep en onprettig..
lkkr scharequote:Op zondag 22 juli 2012 14:25 schreef Loppe het volgende:
[..]
niet zo zagen, joh
je beleeft vast wel nog leuke tijden met haar
[..]
Wat ben jij voor een vuns? Een beetje naakte mannen in het bos opzoeken lastig vallen als ze bier staan te drinkenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:30 schreef loveyourlife het volgende:
een gesprek hebben met een man die naakt in het bos staat met een biertje
Ze is nog geen 15! Let toch eens op man!quote:Op zondag 22 juli 2012 14:59 schreef SchoneZoon het volgende:
Conclusie: TS is een kansloze autist die zich voordoet als een 15-jarig meisje
Ruil voor 2 6pacs kanon ga ik proberen wat te regelen voor jequote:Op zondag 22 juli 2012 14:19 schreef haan33 het volgende:
TS lijkt mij best een leuk meisje, DM je msn is?
quote:Op zondag 22 juli 2012 14:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een vuns? Een beetje naakte mannen in het bos opzoeken lastig vallen als ze bier staan te drinken
Ja wat had hij dan moeten doen? Naakt breakdancen?quote:
dan gaat ze je minder als concurrent zien. je moet haar laten zien dat je het haar gunt, trek het in het belachelijke. dan ziet ze zelf ook wel hoe achterlijk ze bezig is.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:02 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Je eigen ding doen en niet teveel aandacht geven kan ik nog begrijpen maar waarom moet ik haar veel complimentjes geven?
Goed plan wel, zelf ook al eens in de praktijk uitgevoerd eigenlijk?quote:Op zondag 22 juli 2012 18:31 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
dan gaat ze je minder als concurrent zien. je moet haar laten zien dat je het haar gunt, trek het in het belachelijke. dan ziet ze zelf ook wel hoe achterlijk ze bezig is.
jep, daarom vertel ik het ookquote:Op zondag 22 juli 2012 19:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Goed plan wel, zelf ook al eens in de praktijk uitgevoerd eigenlijk?
quote:Op zondag 22 juli 2012 19:16 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
jep, daarom vertel ik het ook
En het woord stoephoer is weer terug.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is nog het toppunt eigenlijk, beetje doen alsof je iemand leuk vindt.... Wat een stoephoeren actie.
Oké , bedankt voor je advies. Ik heb er echt iets aan gehad.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:31 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
dan gaat ze je minder als concurrent zien. je moet haar laten zien dat je het haar gunt, trek het in het belachelijke. dan ziet ze zelf ook wel hoe achterlijk ze bezig is.
heb je het al geprobeerd?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:13 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Oké , bedankt voor je advies. Ik heb er echt iets aan gehad.
Sla je slag gozer, maak jij ook nog eens wat mee.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:38 schreef gogosweden het volgende:
[..]
damn
vrouwen, ze worden met de dag gekker_!
Vreemd dat hier niet dieper op ingegaan wordt, ik vind het geniaal bedacht!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:30 schreef loveyourlife het volgende:
We durven allebei veel meer als we samen zijn en dat zorgt er altijd voor dat we in de meest idiote situaties belanden (lees: gezoend worden door een politieagent , in een rubberbootje varen zonder peddels en bijna tot zinken worden gebracht door een eend en een gesprek hebben met een man die naakt in het bos staat met een biertje)
Ze is nu op vakantie..quote:Op zondag 22 juli 2012 22:28 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
heb je het al geprobeerd?
Het is niet bedacht.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:49 schreef Nihonjin het volgende:
[..]
Vreemd dat hier niet dieper op ingegaan wordt, ik vind het geniaal bedacht!
TS, ik ben jaloers op jouw leven.
Nee we plannen meestal iets normaals zoals skeeleren en dingen nemen altijd een hele andere wending waardoor we in vreemde situaties terecht komen zoals praten met een naakte man in het bos.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Iemand zei tegen jullie hee doe dit of dat?
als er ooit iets gemaakt is dat jou goed beschrijft is het het volgende wel..quote:
Hahahaquote:Op maandag 23 juli 2012 22:42 schreef smitjew het volgende:
Dus jullie waren dat , wat deden jullie ook alweer in mijn bos ?
Tja.. soms zijn kleine meisjes nieuwschierig naar een homo-ontmoetingsplaats.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:42 schreef smitjew het volgende:
Dus jullie waren dat , wat deden jullie ook alweer in mijn bos ?
ja daarom had ik mijn dochter mee genomen.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:46 schreef Novacek het volgende:
[..]
Tja.. soms zijn kleine meisjes nieuwschierig naar een homo-ontmoetingsplaats.
wat jij doet in je vrijetijd hoef ik niet te weten.. blegquote:Op maandag 23 juli 2012 22:48 schreef smitjew het volgende:
[..]
ja daarom had ik mijn dochter mee genomen.
Ik was sowieso van plan om haar niet meer teveel te vertrouwen maar toch bedankt.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:47 schreef Strawberrystra. het volgende:
Je hoeft niet perse je vriendschap met haar te verbreken maar zorg gewoon dat je niet te close met haar word dat je al je geheimen met haar deelt, ik ken haar niet maar als ik zo je verhaal lees, is ze niet echt te vertrouwen.
Success!
Loveyourlife topicsquote:Op maandag 23 juli 2012 22:53 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik was sowieso van plan om haar niet meer teveel te vertrouwen maar toch bedankt.
hetgeen je net quote klopt precies.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:53 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik was sowieso van plan om haar niet meer teveel te vertrouwen maar toch bedankt.
Dat klopt..quote:Op maandag 23 juli 2012 22:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hetgeen je net quote klopt precies.
ze kan dat soort geheimen gebruiken om op haar 'scheinheilige' manier die jongentjens van jou af te pakken.
jij hebt ook Life in je naamquote:
nu neuqen?quote:
LAWL!quote:
ze willen zorgen dat je een beetje onberekenbaar wordt, zodat je moeilijk te vertrouwen/serieus te nemen bent.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:00 schreef loveyourlife het volgende:
OT: wat bekent het als iemand zegt dat ie heeft geprobeerd je te destabiliseren maar dat het niet is gelukt? Ik kan op Google geen goede definitie vinden.
Vreemd.. Want iemand zei dat nadat ik zei dat het niet ging werken tussen ons. (die 27 jarige gozer van dat andere topic)quote:Op maandag 23 juli 2012 23:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ze willen zorgen dat je een beetje onberekenbaar wordt, zodat je moeilijk te vertrouwen/serieus te nemen bent.
EDIT:
http://mens-en-samenlevin(...)narcist-te-werk.html ?
en dan het kopje 'Destabiliseren'
dat klinkt ernstig, ik zou naar de wouten gaanquote:Op maandag 23 juli 2012 23:06 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Vreemd.. Want iemand zei dat nadat ik zei dat het niet ging werken tussen ons. (die 27 jarige gozer van dat andere topic)
Ze willen je een biostabiel verkopenquote:Op maandag 23 juli 2012 23:00 schreef loveyourlife het volgende:
OT: wat bekent het als iemand zegt dat ie heeft geprobeerd je te destabiliseren maar dat het niet is gelukt? Ik kan op Google geen goede definitie vinden.
Wat zijn de wouten?quote:Op maandag 23 juli 2012 23:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat klinkt ernstig, ik zou naar de wouten gaan
ik zou je pm/dm alvast uitzetten..quote:Op maandag 23 juli 2012 23:07 schreef loveyourlife het volgende:
En TBakkert: je bent een van de liefste jongens van fok maar echt nog te jong voor me.. Ik val nu zegmaar alleen op wat oudere jongens.
quote:
sssht!quote:
ik had een aardigere friendzone verwacht hoorquote:Op maandag 23 juli 2012 23:07 schreef loveyourlife het volgende:
En TBakkert: je bent een van de liefste jongens van fok maar echt nog te jong voor me.. Ik val nu zegmaar alleen op wat oudere jongens.
was niet mijn kloon.quote:
Je bent echt lief en je hebt me eigenlijk best wel geholpen door al die keren met me te praten toen ik het nodig had.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik had een aardigere friendzone verwacht hoor![]()
![]()
neequote:Op maandag 23 juli 2012 23:10 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Je bent echt lief en je hebt me eigenlijk best wel geholpen door al die keren met me te praten toen ik het nodig had.Beter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op maandag 23 juli 2012 23:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee
[ afbeelding ]Waarom is dat zo belangrijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waarom is dat zo'n probleem?quote:
Nee ik vind het gewoon onprettig.. Dan kun je me ook vinden op facebook enzo en zien wat ik uitspook.. Nee bedankt.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
waarom is dat zo'n probleem?
ben je bang voor me of zo?
ik heb niet eens Facebook, dan kan ik dus ook niks zien als jij een beetje verstandig omgaat met je profielquote:Op maandag 23 juli 2012 23:20 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Nee ik vind het gewoon onprettig.. Dan kun je me ook vinden op facebook enzo en zien wat ik uitspook.. Nee bedankt.
Laat het zitten. Wellicht is het gewoon een kerel met een grote levendige fantasie. Daar zijn er nl. meer van op Fok.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik heb niet eens Facebook, dan kan ik dus ook niks zien als jij een beetje verstandig omgaat met je profiel
nu ben ik bangquote:Op maandag 23 juli 2012 23:24 schreef Novacek het volgende:
[..]
Laat het zitten. Wellicht is het gewoon een kerel met een grote levendige fantasie. Daar zijn er nl. meer van op Fok.
Ik heb net dr fobo gezien en weet zeker dat het een kerel is. Die foto's zijn van een ander profiel gejat.quote:
kom op we slaan haar/hem/hetquote:Op maandag 23 juli 2012 23:28 schreef Novacek het volgende:
[..]
Ik heb net dr fobo gezien en weet zeker dat het een kerel is. Die foto's zijn van een ander profiel gejat.
hetquote:
fixedquote:
Wuhahaha..quote:
we brengen weer een nieuwe FOK!-knokploeg op de beenquote:
Als je dat echt onprettig vindt raad ik je aan om je foto's uit je FoBo te verwijderen. Uit nieuwsgierigheid even gekeken en het is mij binnen een minuut gelukt om je Hyves en Facebook te vinden... Niet dat ik daar verder iets mee doe, dus maak je vooral niet ongerust, maar weet wel dat je makkelijk te vinden bentquote:Op maandag 23 juli 2012 23:20 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Nee ik vind het gewoon onprettig.. Dan kun je me ook vinden op facebook enzo en zien wat ik uitspook.. Nee bedankt.
Bewijs eerst maar eens dat je echt bent.. Ik wil een foto met schoen op je hoofd.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:20 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
hoe gelukt?quote:Op maandag 23 juli 2012 23:32 schreef MrNovember het volgende:
[..]
Als je dat echt onprettig vindt raad ik je aan om je foto's uit je FoBo te verwijderen. Uit nieuwsgierigheid even gekeken en het is mij binnen een minuut gelukt om je Hyves en Facebook te vinden... Niet dat ik daar verder iets mee doe, dus maak je vooral niet ongerust, maar weet wel dat je makkelijk te vinden bent![]()
Bewijs: Je laatste krabbel was van 11 maart op hyves.
OT: Ik vermoed niet dat die vriendschap nog enkele jaren stand, maar laat haar ook maar een beetje. Zit misschien wel in de aart van het beestje en we hebben allemaal onze onhebbelijkheden.
deze man weetquote:Op maandag 23 juli 2012 23:36 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
als je toch bezig bent dm me ook maar
Ik hoef het niet te weten.. Ik wil een foto met schoen op hoofd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |