wat jij doet in je vrijetijd hoef ik niet te weten.. blegquote:Op maandag 23 juli 2012 22:48 schreef smitjew het volgende:
[..]
ja daarom had ik mijn dochter mee genomen.
Ik was sowieso van plan om haar niet meer teveel te vertrouwen maar toch bedankt.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:47 schreef Strawberrystra. het volgende:
Je hoeft niet perse je vriendschap met haar te verbreken maar zorg gewoon dat je niet te close met haar word dat je al je geheimen met haar deelt, ik ken haar niet maar als ik zo je verhaal lees, is ze niet echt te vertrouwen.
Success!
Loveyourlife topicsquote:Op maandag 23 juli 2012 22:53 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik was sowieso van plan om haar niet meer teveel te vertrouwen maar toch bedankt.
hetgeen je net quote klopt precies.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:53 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik was sowieso van plan om haar niet meer teveel te vertrouwen maar toch bedankt.
Dat klopt..quote:Op maandag 23 juli 2012 22:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hetgeen je net quote klopt precies.
ze kan dat soort geheimen gebruiken om op haar 'scheinheilige' manier die jongentjens van jou af te pakken.
jij hebt ook Life in je naamquote:
nu neuqen?quote:
LAWL!quote:
ze willen zorgen dat je een beetje onberekenbaar wordt, zodat je moeilijk te vertrouwen/serieus te nemen bent.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:00 schreef loveyourlife het volgende:
OT: wat bekent het als iemand zegt dat ie heeft geprobeerd je te destabiliseren maar dat het niet is gelukt? Ik kan op Google geen goede definitie vinden.
Vreemd.. Want iemand zei dat nadat ik zei dat het niet ging werken tussen ons. (die 27 jarige gozer van dat andere topic)quote:Op maandag 23 juli 2012 23:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ze willen zorgen dat je een beetje onberekenbaar wordt, zodat je moeilijk te vertrouwen/serieus te nemen bent.
EDIT:
http://mens-en-samenlevin(...)narcist-te-werk.html ?
en dan het kopje 'Destabiliseren'
dat klinkt ernstig, ik zou naar de wouten gaanquote:Op maandag 23 juli 2012 23:06 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Vreemd.. Want iemand zei dat nadat ik zei dat het niet ging werken tussen ons. (die 27 jarige gozer van dat andere topic)
Ze willen je een biostabiel verkopenquote:Op maandag 23 juli 2012 23:00 schreef loveyourlife het volgende:
OT: wat bekent het als iemand zegt dat ie heeft geprobeerd je te destabiliseren maar dat het niet is gelukt? Ik kan op Google geen goede definitie vinden.
Wat zijn de wouten?quote:Op maandag 23 juli 2012 23:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat klinkt ernstig, ik zou naar de wouten gaan
ik zou je pm/dm alvast uitzetten..quote:Op maandag 23 juli 2012 23:07 schreef loveyourlife het volgende:
En TBakkert: je bent een van de liefste jongens van fok maar echt nog te jong voor me.. Ik val nu zegmaar alleen op wat oudere jongens.
quote:
sssht!quote:
ik had een aardigere friendzone verwacht hoorquote:Op maandag 23 juli 2012 23:07 schreef loveyourlife het volgende:
En TBakkert: je bent een van de liefste jongens van fok maar echt nog te jong voor me.. Ik val nu zegmaar alleen op wat oudere jongens.
was niet mijn kloon.quote:
Je bent echt lief en je hebt me eigenlijk best wel geholpen door al die keren met me te praten toen ik het nodig had.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik had een aardigere friendzone verwacht hoor![]()
![]()
neequote:Op maandag 23 juli 2012 23:10 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Je bent echt lief en je hebt me eigenlijk best wel geholpen door al die keren met me te praten toen ik het nodig had.Beter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |