quote:Op zondag 22 juli 2012 19:16 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
jep, daarom vertel ik het ook
En het woord stoephoer is weer terug.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is nog het toppunt eigenlijk, beetje doen alsof je iemand leuk vindt.... Wat een stoephoeren actie.
Oké , bedankt voor je advies. Ik heb er echt iets aan gehad.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:31 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
dan gaat ze je minder als concurrent zien. je moet haar laten zien dat je het haar gunt, trek het in het belachelijke. dan ziet ze zelf ook wel hoe achterlijk ze bezig is.
heb je het al geprobeerd?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:13 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Oké , bedankt voor je advies. Ik heb er echt iets aan gehad.
Sla je slag gozer, maak jij ook nog eens wat mee.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:38 schreef gogosweden het volgende:
[..]
damn
vrouwen, ze worden met de dag gekker_!
Vreemd dat hier niet dieper op ingegaan wordt, ik vind het geniaal bedacht!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:30 schreef loveyourlife het volgende:
We durven allebei veel meer als we samen zijn en dat zorgt er altijd voor dat we in de meest idiote situaties belanden (lees: gezoend worden door een politieagent , in een rubberbootje varen zonder peddels en bijna tot zinken worden gebracht door een eend en een gesprek hebben met een man die naakt in het bos staat met een biertje)
Ze is nu op vakantie..quote:Op zondag 22 juli 2012 22:28 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
heb je het al geprobeerd?
Het is niet bedacht.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:49 schreef Nihonjin het volgende:
[..]
Vreemd dat hier niet dieper op ingegaan wordt, ik vind het geniaal bedacht!
TS, ik ben jaloers op jouw leven.
Nee we plannen meestal iets normaals zoals skeeleren en dingen nemen altijd een hele andere wending waardoor we in vreemde situaties terecht komen zoals praten met een naakte man in het bos.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Iemand zei tegen jullie hee doe dit of dat?
als er ooit iets gemaakt is dat jou goed beschrijft is het het volgende wel..quote:
Hahahaquote:Op maandag 23 juli 2012 22:42 schreef smitjew het volgende:
Dus jullie waren dat , wat deden jullie ook alweer in mijn bos ?
Tja.. soms zijn kleine meisjes nieuwschierig naar een homo-ontmoetingsplaats.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:42 schreef smitjew het volgende:
Dus jullie waren dat , wat deden jullie ook alweer in mijn bos ?
ja daarom had ik mijn dochter mee genomen.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:46 schreef Novacek het volgende:
[..]
Tja.. soms zijn kleine meisjes nieuwschierig naar een homo-ontmoetingsplaats.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |