quote:Op zondag 22 juli 2012 19:16 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
jep, daarom vertel ik het ook
En het woord stoephoer is weer terug.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is nog het toppunt eigenlijk, beetje doen alsof je iemand leuk vindt.... Wat een stoephoeren actie.
Oké , bedankt voor je advies. Ik heb er echt iets aan gehad.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:31 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
dan gaat ze je minder als concurrent zien. je moet haar laten zien dat je het haar gunt, trek het in het belachelijke. dan ziet ze zelf ook wel hoe achterlijk ze bezig is.
heb je het al geprobeerd?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:13 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Oké , bedankt voor je advies. Ik heb er echt iets aan gehad.
Sla je slag gozer, maak jij ook nog eens wat mee.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:38 schreef gogosweden het volgende:
[..]
damn
vrouwen, ze worden met de dag gekker_!
Vreemd dat hier niet dieper op ingegaan wordt, ik vind het geniaal bedacht!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:30 schreef loveyourlife het volgende:
We durven allebei veel meer als we samen zijn en dat zorgt er altijd voor dat we in de meest idiote situaties belanden (lees: gezoend worden door een politieagent , in een rubberbootje varen zonder peddels en bijna tot zinken worden gebracht door een eend en een gesprek hebben met een man die naakt in het bos staat met een biertje)
Ze is nu op vakantie..quote:Op zondag 22 juli 2012 22:28 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
heb je het al geprobeerd?
Het is niet bedacht.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:49 schreef Nihonjin het volgende:
[..]
Vreemd dat hier niet dieper op ingegaan wordt, ik vind het geniaal bedacht!
TS, ik ben jaloers op jouw leven.
Nee we plannen meestal iets normaals zoals skeeleren en dingen nemen altijd een hele andere wending waardoor we in vreemde situaties terecht komen zoals praten met een naakte man in het bos.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Iemand zei tegen jullie hee doe dit of dat?
als er ooit iets gemaakt is dat jou goed beschrijft is het het volgende wel..quote:
Hahahaquote:Op maandag 23 juli 2012 22:42 schreef smitjew het volgende:
Dus jullie waren dat , wat deden jullie ook alweer in mijn bos ?
Tja.. soms zijn kleine meisjes nieuwschierig naar een homo-ontmoetingsplaats.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:42 schreef smitjew het volgende:
Dus jullie waren dat , wat deden jullie ook alweer in mijn bos ?
ja daarom had ik mijn dochter mee genomen.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:46 schreef Novacek het volgende:
[..]
Tja.. soms zijn kleine meisjes nieuwschierig naar een homo-ontmoetingsplaats.
wat jij doet in je vrijetijd hoef ik niet te weten.. blegquote:Op maandag 23 juli 2012 22:48 schreef smitjew het volgende:
[..]
ja daarom had ik mijn dochter mee genomen.
Ik was sowieso van plan om haar niet meer teveel te vertrouwen maar toch bedankt.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:47 schreef Strawberrystra. het volgende:
Je hoeft niet perse je vriendschap met haar te verbreken maar zorg gewoon dat je niet te close met haar word dat je al je geheimen met haar deelt, ik ken haar niet maar als ik zo je verhaal lees, is ze niet echt te vertrouwen.
Success!
Loveyourlife topicsquote:Op maandag 23 juli 2012 22:53 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik was sowieso van plan om haar niet meer teveel te vertrouwen maar toch bedankt.
hetgeen je net quote klopt precies.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:53 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik was sowieso van plan om haar niet meer teveel te vertrouwen maar toch bedankt.
Dat klopt..quote:Op maandag 23 juli 2012 22:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hetgeen je net quote klopt precies.
ze kan dat soort geheimen gebruiken om op haar 'scheinheilige' manier die jongentjens van jou af te pakken.
jij hebt ook Life in je naamquote:
nu neuqen?quote:
LAWL!quote:
ze willen zorgen dat je een beetje onberekenbaar wordt, zodat je moeilijk te vertrouwen/serieus te nemen bent.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:00 schreef loveyourlife het volgende:
OT: wat bekent het als iemand zegt dat ie heeft geprobeerd je te destabiliseren maar dat het niet is gelukt? Ik kan op Google geen goede definitie vinden.
Vreemd.. Want iemand zei dat nadat ik zei dat het niet ging werken tussen ons. (die 27 jarige gozer van dat andere topic)quote:Op maandag 23 juli 2012 23:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ze willen zorgen dat je een beetje onberekenbaar wordt, zodat je moeilijk te vertrouwen/serieus te nemen bent.
EDIT:
http://mens-en-samenlevin(...)narcist-te-werk.html ?
en dan het kopje 'Destabiliseren'
dat klinkt ernstig, ik zou naar de wouten gaanquote:Op maandag 23 juli 2012 23:06 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Vreemd.. Want iemand zei dat nadat ik zei dat het niet ging werken tussen ons. (die 27 jarige gozer van dat andere topic)
Ze willen je een biostabiel verkopenquote:Op maandag 23 juli 2012 23:00 schreef loveyourlife het volgende:
OT: wat bekent het als iemand zegt dat ie heeft geprobeerd je te destabiliseren maar dat het niet is gelukt? Ik kan op Google geen goede definitie vinden.
Wat zijn de wouten?quote:Op maandag 23 juli 2012 23:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat klinkt ernstig, ik zou naar de wouten gaan
ik zou je pm/dm alvast uitzetten..quote:Op maandag 23 juli 2012 23:07 schreef loveyourlife het volgende:
En TBakkert: je bent een van de liefste jongens van fok maar echt nog te jong voor me.. Ik val nu zegmaar alleen op wat oudere jongens.
quote:
sssht!quote:
ik had een aardigere friendzone verwacht hoorquote:Op maandag 23 juli 2012 23:07 schreef loveyourlife het volgende:
En TBakkert: je bent een van de liefste jongens van fok maar echt nog te jong voor me.. Ik val nu zegmaar alleen op wat oudere jongens.
was niet mijn kloon.quote:
Je bent echt lief en je hebt me eigenlijk best wel geholpen door al die keren met me te praten toen ik het nodig had.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik had een aardigere friendzone verwacht hoor![]()
![]()
neequote:Op maandag 23 juli 2012 23:10 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Je bent echt lief en je hebt me eigenlijk best wel geholpen door al die keren met me te praten toen ik het nodig had.Beter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |