Het was een kusje op de wang en hij vroeg of ie me mocht zoenen..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je vond die politieagent echt leuk?
aangifte bij hem over hem doenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:44 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Het was een kusje op de wang en hij vroeg of ie me mocht zoenen..
Ik zei dat het mocht, dus aangifte zou echt idioot zijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:45 schreef gogosweden het volgende:
[..]
aangifte bij hem over hem doen
een beetje met een minderjarige zoenen, en dat terwijl hij een voorbeeldfunctie heeft
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat leuk, ts heeft weer een verhaaltje verzonnen.
Bullshit.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:46 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik zei dat het mocht, dus aangifte zou echt idioot zijn.
Dit.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:32 schreef gogosweden het volgende:
Trouwens, witregels, leer ze te gebruiken
Ik snap geen kont van je wist je dat?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:48 schreef loveyourlife het volgende:
Maar ik heb echt geprobeerd minder met jongens bezig te zijn en ze als vrienden te houden, ik ben eigenlijk nog best trots op mezelf.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:44 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Het was een kusje op de wang en hij vroeg of ie me mocht zoenen..
kutquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:48 schreef loveyourlife het volgende:
Maar ik heb echt geprobeerd minder met jongens bezig te zijn en ze als vrienden te houden, ik ben eigenlijk nog best trots op mezelf.
Wow.. Dat is echt gemeen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]Ik zeg je een ding, en dat moet je niet verkeerd opvatten; Geen kliniek is te duur voor jou.
Sorry, maar kom op. Hoe je je gedraagt voor je leeftijd is echt raar. En dan te bedenken dat ik even oud als jij ben. Misschien ben je wel aardig, maar die topics van jouquote:
Jawel? Maar ik dacht dat het over jou ging? Tis jouw leven waar we over praten en niet het harequote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:53 schreef loveyourlife het volgende:
Kan het weer over mijn vriendin gaan?
Meisjes worden eerder volwassen dan jongens..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Sorry, maar kom op. Hoe je je gedraagt voor je leeftijd is echt raar. En dan te bedenken dat ik even oud als jij ben. Misschien ben je wel aardig, maar die topics van jou
En jij bent dan een uitzondering, hoewel ik mijn twijfels heb bij die stelling maargoed.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:57 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Meisjes worden eerder volwassen dan jongens..
Ik denk dat ik meer volwassen dan jij ben eerlijk gezegd...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:57 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Meisjes worden eerder volwassen dan jongens..
Dat is algemeen bekend..:')quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En jij bent dan een uitzondering, hoewel ik mijn twijfels heb bij die stelling maargoed.
Ja lichamelijk wellicht, psychologisch?quote:
Ze ontkent alles of doet dan super aardig en zegt dat er niets aan de hand is. Of ze begint over totaal iets anders 'ik word jaloers als je met andere meisjes omgaat'quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:55 schreef Fok-it het volgende:
Waarom contronteer je haar niet gewoon met de waarheid?
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:53 schreef loveyourlife het volgende:
Kan het weer over mijn vriendin gaan?
quote:
Vinger haar!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:00 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ze ontkent alles of doet dan super aardig en zegt dat er niets aan de hand is. Of ze begint over totaal iets anders 'ik word jaloers als je met andere meisjes omgaat'Verder een hele leuke vriendin trouwens!
Tis maar een vraag kind.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:00 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Gaat dat jou toevallig niets aan?
jawelquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:00 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Gaat dat jou toevallig niets aan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |