Wow.. Dat is echt gemeen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]Ik zeg je een ding, en dat moet je niet verkeerd opvatten; Geen kliniek is te duur voor jou.
Sorry, maar kom op. Hoe je je gedraagt voor je leeftijd is echt raar. En dan te bedenken dat ik even oud als jij ben. Misschien ben je wel aardig, maar die topics van jouquote:
Jawel? Maar ik dacht dat het over jou ging? Tis jouw leven waar we over praten en niet het harequote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:53 schreef loveyourlife het volgende:
Kan het weer over mijn vriendin gaan?
Meisjes worden eerder volwassen dan jongens..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Sorry, maar kom op. Hoe je je gedraagt voor je leeftijd is echt raar. En dan te bedenken dat ik even oud als jij ben. Misschien ben je wel aardig, maar die topics van jou
En jij bent dan een uitzondering, hoewel ik mijn twijfels heb bij die stelling maargoed.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:57 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Meisjes worden eerder volwassen dan jongens..
Ik denk dat ik meer volwassen dan jij ben eerlijk gezegd...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:57 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Meisjes worden eerder volwassen dan jongens..
Dat is algemeen bekend..:')quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En jij bent dan een uitzondering, hoewel ik mijn twijfels heb bij die stelling maargoed.
Ja lichamelijk wellicht, psychologisch?quote:
Ze ontkent alles of doet dan super aardig en zegt dat er niets aan de hand is. Of ze begint over totaal iets anders 'ik word jaloers als je met andere meisjes omgaat'quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:55 schreef Fok-it het volgende:
Waarom contronteer je haar niet gewoon met de waarheid?
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:53 schreef loveyourlife het volgende:
Kan het weer over mijn vriendin gaan?
quote:
Vinger haar!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:00 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ze ontkent alles of doet dan super aardig en zegt dat er niets aan de hand is. Of ze begint over totaal iets anders 'ik word jaloers als je met andere meisjes omgaat'Verder een hele leuke vriendin trouwens!
Tis maar een vraag kind.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:00 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Gaat dat jou toevallig niets aan?
jawelquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:00 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Gaat dat jou toevallig niets aan?
mannen zijn daar veel relaxter mee idd,quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:01 schreef HSG het volgende:
Geeft niks hoor meid. Dat is puur natuur onder de vrouwen, laten zien wie "beter" is.
Vrouwen worden daarmee achterbaks...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:01 schreef gogosweden het volgende:
[..]
mannen zijn daar veel relaxter mee idd,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |