mannen zijn daar veel relaxter mee idd,quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:01 schreef HSG het volgende:
Geeft niks hoor meid. Dat is puur natuur onder de vrouwen, laten zien wie "beter" is.
Vrouwen worden daarmee achterbaks...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:01 schreef gogosweden het volgende:
[..]
mannen zijn daar veel relaxter mee idd,
Waarom niet?...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:02 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken! Al doet ze soms voor de grap alsof we een lesbisch stel zijn soms..
Eigenlijk moet jij iets in je kont krijgen, gewoon om je een lesje te leren.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:00 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Gaat dat jou toevallig niets aan?
Klopt idd.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen worden daarmee achterbaks...
Daarom moet ook 1 van de 2 een vriendje krijgen, dan wordt ze weer relaxed.
Ik vind het echt absurd.. Als je vriendinnen bent maakt het toch niet uit wie 'beter' is?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:01 schreef HSG het volgende:
Geeft niks hoor meid. Dat is puur natuur onder de vrouwen, laten zien wie "beter" is.
Ik heb het niet van de anaaltjes,quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Eigenlijk moet jij iets in je kont krijgen, gewoon om je een lesje te leren.
Ik geef de eer aan gogosweden.
Ah, als je dat soort uitspraken maakt dan ben je niet meer volwassen dus?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 21 juli 2012 21:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Eigenlijk moet jij iets in je kont krijgen, gewoon om je een lesje te leren.
Ik geef de eer aan gogosweden.
[/quote
Als dit jouw bewijs aan haar is dat je volwasenner bent dan faal jij Anders ook behoorlijk
Jullie zijn vrouwen, jullie doen het wellicht onbewust, jij ook naar haar toe.... Misschien niet, wie weet.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:03 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik vind het echt absurd.. Als je vriendinnen bent maakt het toch niet uit wie 'beter' is?
We weten geen eens of ze die wel echt heeft..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Ik heb het niet van de anaaltjes,
Maar TS zou ik zelfs niet in haar meut pakken, te naïef enzo.
Beter?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:03 schreef Oerbeer het volgende:
Gebruik alinea's. Deze brei ga ik niet lezen. Eigenlijk moet ik dan ook niet reageren, ik weet.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
We weten geen eens of ze die wel echt heeft..
ja gvd toen ik het zei deed je nietsquote:
Dit idd, en hij heeft het al ge-edit dus ik denk dat hij wel weet dat het nergens op slaat.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, als je dat soort uitspraken maakt dan ben je niet meer volwassen dus?
Leuke criteria heb jij voor volwassenheid.
Nee ik heb het ge-edit omdat mijn quote mislukte. Maar nevermindquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dit idd, en hij heeft het al ge-edit dus ik denk dat hij wel weet dat het nergens op slaat.
Heb van jou soms hetzelfde ideequote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:08 schreef Mishu het volgende:
Je bent een beetje arrogantGeen mooie eigenschap.
beetje pit is niet verkeerd bij vrouwen, maar dit is te iddquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:08 schreef Mishu het volgende:
Ik ben helemaal niet arrogant.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:08 schreef Mishu het volgende:
Ja. En deze shit kun je niet gebruiken in een vriendschap. Zeg haar dat ze daar mee moet oppassen omdat jij je er aan irriteert, en mocht ze het daarna nog niet begrijpen gewoon een tijd negeren totdat ze het begint te beseffen. Makkelijk gezegd, maar zo heb ik dat ook gedaan met een vriend die steeds dacht het alfa mannetje te kunnen spelen. Bok op zeg, dat is je vriendschap gewoon niet waard.quote:
Ah oke.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik heb het ge-edit omdat mijn quote mislukte. Maar nevermind
Ik heb een heel goed middel tegen arrogantie, moet je maar eens langskomen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:09 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet arrogant.Alleen een beetje geïrriteerd dat sommige mensen mij niet serieus nemen voor de zoveelste keer.
Negeren dus.. Als in het niet beantwoorden van telefoontjes of ongeïnteresseerd doen en altijd zeggen dat je geen tijd hebt als ze wil afspreken?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:09 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja. En deze shit kun je niet gebruiken in een vriendschap. Zeg haar dat ze daar mee moet oppassen omdat jij je er aan irriteert, en mocht ze het daarna nog niet begrijpen gewoon een tijd negeren totdat ze het begint te beseffen. Makkelijk gezegd, maar zo heb ik dat ook gedaan met een vriend die steeds dacht het alfa mannetje te kunnen spelen. Bok op zeg, dat is je vriendschap gewoon niet waard.
Waaruit denk jij te kunnen beweren dat ik arrogant ben?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik heb een heel goed middel tegen arrogantie, moet je maar eens langskomen.
Precies. Of een bericht sturen dat je wel wat anders aan je hoofd hebt, of iets beter te doen hebt dan haar irritante gedrag.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:13 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Negeren dus.. Als in het niet beantwoorden van telefoontjes of ongeïnteresseerd doen en altijd zeggen dat je geen tijd hebt als ze wil afspreken?
Ondanks dit stomme gedoe is ze echt een top vriendin , dat maakt het dat ik deze dingen liever niet zeg.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:15 schreef Loppe het volgende:
Maak je kwaad " Laat me gerust kutwijf" ofzo zeggen, en dan afwachten.
Maatschappelijk gezien... nee. Evolutionair en natuurlijk gezien is het een ander verhaal.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:03 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik vind het echt absurd.. Als je vriendinnen bent maakt het toch niet uit wie 'beter' is?
weet ikquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:16 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ondanks dit stomme gedoe is ze echt een top vriendin , dat maakt het dat ik deze dingen liever niet zeg.
Dat is gemeen..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Precies. Of een bericht sturen dat je wel wat anders aan je hoofd hebt, of iets beter te doen hebt dan haar irritante gedrag.
Dat lijkt mij wel duidelijk, je topics en posts.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:15 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Waaruit denk jij te kunnen beweren dat ik arrogant ben?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |