Ondanks dit stomme gedoe is ze echt een top vriendin , dat maakt het dat ik deze dingen liever niet zeg.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:15 schreef Loppe het volgende:
Maak je kwaad " Laat me gerust kutwijf" ofzo zeggen, en dan afwachten.
Maatschappelijk gezien... nee. Evolutionair en natuurlijk gezien is het een ander verhaal.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:03 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik vind het echt absurd.. Als je vriendinnen bent maakt het toch niet uit wie 'beter' is?
weet ikquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:16 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ondanks dit stomme gedoe is ze echt een top vriendin , dat maakt het dat ik deze dingen liever niet zeg.
Dat is gemeen..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Precies. Of een bericht sturen dat je wel wat anders aan je hoofd hebt, of iets beter te doen hebt dan haar irritante gedrag.
Dat lijkt mij wel duidelijk, je topics en posts.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:15 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Waaruit denk jij te kunnen beweren dat ik arrogant ben?
wel een beetje mee eens eigenlijkquote:Op zondag 22 juli 2012 00:33 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Iedereen zegt dat dit altijd een vrouwenklacht is, maar op sommige avonden heb je ook het idee dat je vrienden meer je concurrenten zijn dan vrienden.
Je eigen ding doen en niet teveel aandacht geven kan ik nog begrijpen maar waarom moet ik haar veel complimentjes geven?quote:Op zondag 22 juli 2012 00:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
hahaha deze klacht is zó herkenbaar. ik had ook precies zo een vriendin op de middelbare school.
de enige manier is om het te laten stoppen is om je eigen ding te doen, haar veel complimentjes te geven en het verder niet teveel aandacht te geven.
We liepen in het bos en gilden echt heel hard toen we hem zo zagen waarna hij zei dat we niet bang hoefde te zijn en toen gingen we met hem praten .. Vreemd maar we doen nou eenmaal rare dingen als we samen zijn.quote:Op zondag 22 juli 2012 04:42 schreef vera166 het volgende:
Waarom spreken jullie een naakte man aan in het bos
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:30 schreef loveyourlife het volgende:
We zijn ook bijna hetzelfde qua karakter en we lijken ook een beetje op elkaar mensen denken soms dat we zusjes zijn!
Alsof ik bang ben.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:14 schreef haan33 het volgende:
Ts...ooit...op een dag...ga ik je zo kneiterhard voljanken met spermazaad..je gaat wat beleven
Nee het maakt de vriendschap zo nep en onprettig..quote:Op zondag 22 juli 2012 14:17 schreef Zeepvloertje het volgende:
Wat competitie vind ik juist leuk in een vriendschap, maakt het spannend
niet zo zagen, johquote:Op zondag 22 juli 2012 14:19 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Nee het maakt de vriendschap zo nep en onprettig..
lkkr scharequote:Op zondag 22 juli 2012 14:25 schreef Loppe het volgende:
[..]
niet zo zagen, joh
je beleeft vast wel nog leuke tijden met haar
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:37 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Nee hoor.. Ik ben nog maagd en ik zoen alleen met jongens die ik echt leuk vind.Ik vind het alleen moeilijk om nee te zeggen en iemands gevoelens te kwetsen, daarom heb ik ook zoveel vriendjes gehad.
Wat ben jij voor een vuns? Een beetje naakte mannen in het bos opzoeken lastig vallen als ze bier staan te drinkenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:30 schreef loveyourlife het volgende:
een gesprek hebben met een man die naakt in het bos staat met een biertje
Ze is nog geen 15! Let toch eens op man!quote:Op zondag 22 juli 2012 14:59 schreef SchoneZoon het volgende:
Conclusie: TS is een kansloze autist die zich voordoet als een 15-jarig meisje
Ruil voor 2 6pacs kanon ga ik proberen wat te regelen voor jequote:Op zondag 22 juli 2012 14:19 schreef haan33 het volgende:
TS lijkt mij best een leuk meisje, DM je msn is?
quote:Op zondag 22 juli 2012 14:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een vuns? Een beetje naakte mannen in het bos opzoeken lastig vallen als ze bier staan te drinken
Ja wat had hij dan moeten doen? Naakt breakdancen?quote:
dan gaat ze je minder als concurrent zien. je moet haar laten zien dat je het haar gunt, trek het in het belachelijke. dan ziet ze zelf ook wel hoe achterlijk ze bezig is.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:02 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Je eigen ding doen en niet teveel aandacht geven kan ik nog begrijpen maar waarom moet ik haar veel complimentjes geven?
Goed plan wel, zelf ook al eens in de praktijk uitgevoerd eigenlijk?quote:Op zondag 22 juli 2012 18:31 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
dan gaat ze je minder als concurrent zien. je moet haar laten zien dat je het haar gunt, trek het in het belachelijke. dan ziet ze zelf ook wel hoe achterlijk ze bezig is.
jep, daarom vertel ik het ookquote:Op zondag 22 juli 2012 19:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Goed plan wel, zelf ook al eens in de praktijk uitgevoerd eigenlijk?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |