Af en toe in je leven kom je personen tegen die zoveel meemaken, dat je gaat twijfelen aan hoe jij je eigen leven lijdt. Maar soms zijn er ook personen die het zo bont maken, dat het ongeloofwaardig wordt. Van die mensen die zoveel sterke verhalen vertellen dat je alleen nog maar een '

' gezicht wilt trekken.
Zo een collega heb ik. Een Marokkaans meisje, wat ouder dan ik, mollig, brilletje, pluizig haar. Maar aanwezig is ze wel. Ja ja, ze zorgt wel dat je niet om haar heen kan. Nu zeg ik niet dat ik haar niet aardig vind, ik rook standaard een sigaretje met haar in mijn pauzes. Maar hier komen dan ook die sterke verhalen vandaan. Speciaal voor jullie FOK!kers heb ik een kleine samenvatting gemaakt om mijn verhaal te onderbouwen;
- Op haar vakantie in het Midden Oosten ging zij uit op gympen omdat ze geen zin had om uit te gaan. Ze wilde eigenlijk geweigerd worden. De portier liet haar toch binnen omdat hij haar zo leuk vond. Binnen was er een Russische hoer die mensen beet. Die hoer probeerde haar ook te bijten, en hierop heeft ze haar een aantal hoeken verkocht (dit doet ze dan ook echt voor

). Vervolgens werd de hoer de tent uitgestuurd en zij niet, terwijl zij die hoer knock out had geslagen. Zij werd niet weggestuurd omdat de portier haar zo leuk vond.
- Op diezelfde vakantie had zij gympen aan en werd zij uitgelachen door een vrouw in burka op Louboutins. Vervolgens viel deze vrouw van de trap in het winkelcentrum, en lag heel haar burka omhoog. Hierop begon zij mevrouw heel hard uit te lachen.
-Tijdens de rookpauze hadden we het over uitgaan. Ik vertelde dat ik jarenlang op dansen heb gezeten, wedstrijden heb gedanst, maar je mij nooit op een bar zal vinden. Hierop antwoord zij; oh, ik zat NOG langer op dansen. Op die vakantie in het MO heeft ze een dance off

gehad met een negerin. Die negerin dacht dat zij lekker kon dansen en hierop had zij haar uitgedaagd en gewonnen, compleet met ' breast bump'

( ook dit doet ze voor terwijl zij het verteld)
-Een aantal weken terug vond er een ongeluk plaats. Ik weet niet precies hoe of wat, het verhaal was onduidelijk. Maar het ging erom dat een man een ongeluk veroorzaakte op de snelweg, een andere auto hierdoor in de vangrail belandde. Zij had niets met het ongeluk te maken maar stapte wel uit om de man die het ongeluk had veroorzaakt een stoot te geven
-Tijdens haar scriptie verdediging werd zij racistisch bejegend door haar professor
-Zij betaalt 10.000 E. collegegeld per jaar. Vraag me niet waar ze dat aan besteed, ze volgt een studie op een normale universiteit, ze heeft geen langstudeerboete en ze woont nog thuis.
-Ze roept te pas en te onpas dat zij altijd 40 uur naast haar studie heeft gewerkt. Hierbij geeft ze ook aan dat zij weigert om in de avonden en weekenden te studeren. Vraag mij niet hoe ze het allemaal voor elkaar krijgt.
-Ze heeft een hele waslijst aan diploma's en cursussen op haar cv staan. Ze zegt nu summa cum laude afgestudeerd te zijn ondanks de racistische taferelen tijdens haar scriptie verdediging. Ook zegt ze banen aangeboden gekregen te hebben in Dubai, Washington, en aanbiedingen van Oxford en Harvard. Let wel, zij werkt bij mij op het callcenter.
Wat mij ook stoort is dat ze altijd van alles beter moet hebben. Ik heb paarden, heb lange tijd wedstrijden gedaan en als ik dat aangeef dan is het zo van; ik heb NOG langer paardgereden. Hieronder nog enkele voorbeelden:
-We hadden het over honden. Ik zei dat ik enorm graag een hond wilde, een husky of malamute om precies te zijn. En ja hoor, mevrouw heeft een husky. Dus ik vroeg aan haar of zij honden thuis mocht hebben, omdat ze Marokkaans is enzulks. Zegt ze dat ze die hond samen met een vriendin heeft

-Ik had een nieuwe broek aan. Ze vroeg waar ik hem had gekocht en hoeveel die had gekost. De broek kostte 350 euro. Normaal kosten broeken bij mij niet meer dan 200 euro, en zei ook dat ik voor deze een uitzondering had gemaakt omdat ik hem zo mooi vond. Zegt zij: Ohh, ik draag gemakkelijk broeken van 800 euro hoor, daar doe ik niet moeilijk over. Terwijl mevrouw altijd in H&M kleding loopt. Hetzelfde met mijn nieuwe Louboutins, ZIJ had natuurlijk weer duurdere schoenen.
Het mooie is ook dat mevrouw psychologie heeft gestudeerd maar ALLEEN maar over zichzelf praat. Ik ben niet de moeilijkste, zij is een van de weinige jongeren hier die ook rookt dus ik hoor het allemaal maar aan maar ik vraag mij echt af of ze nou serieus denkt dat iedereen al haar verhalen gelooft. She needs to tone it down a bit.
Tot zover mijn rant. Bedankt voor het lezen.