daar is R&P voorquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:31 schreef loveyourlife het volgende:
Jullie kunnen ook normaal reageren..
Ze ontkent alles.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:31 schreef BasEnAad het volgende:
En wat zei ze toen je haar ermee confronteerde?
Al gedaan.. Ik probeer jongens die mij leuk vinden maar waarbij het gevoel niet wederzijds is aan haar te koppelen mits zij ze leuk vond. Ze vonden haar niet leuk..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:32 schreef kingtoppie het volgende:
Vrouwen....
Zoek een vriend voor der, dan doet ze wel weer chill.
Jezus, kut wijven altijdquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:34 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Al gedaan.. Ik probeer jongens die mij leuk vinden maar waarbij het gevoel niet wederzijds is aan haar te koppelen mits zij ze leuk vond. Ze vonden haar niet leuk..
ik kan mij hier wel in vindenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:35 schreef Pharkus het volgende:
Begin iets met gogosweden, dan probeer zij hem te versieren, iedereen blij
Dit gvd.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:32 schreef gogosweden het volgende:
Trouwens, witregels, leer ze te gebruiken
Nee hoor.. Ik ben nog maagd en ik zoen alleen met jongens die ik echt leuk vind.quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:37 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Nee hoor.. Ik ben nog maagd en ik zoen alleen met jongens die ik echt leuk vind.Ik vind het alleen moeilijk om nee te zeggen en iemands gevoelens te kwetsen, daarom heb ik ook zoveel vriendjes gehad.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:37 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Nee hoor.. Ik ben nog maagd en ik zoen alleen met jongens die ik echt leuk vind.Ik vind het alleen moeilijk om nee te zeggen en iemands gevoelens te kwetsen, daarom heb ik ook zoveel vriendjes gehad.
quote:
Is er niet iets dat ik kan doen om het te 'redden' mijn leven zou wel iets saaier worden zonder haar.quote:
damnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:37 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Neem haar svp niet als voorbeeldquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:38 schreef gogosweden het volgende:
[..]
damn
vrouwen, ze worden met de dag gekker_!
Je vond die politieagent echt leuk?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:37 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Nog maagd, gelukkig maar man je komt uit fuckign 97quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:37 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
rightquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Okay, alleen omdat jij het wilt hoor
''Je bent een vrouw''
Zo weer blij?
Ik kan er niks aan doen..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is nog het toppunt eigenlijk, beetje doen alsof je iemand leuk vindt.... Wat een stoephoeren actie.
Jezus. Schaam jezelf.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:43 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen..Maar ik heb laatst tegen iemand gezegd dat het 'niet gaat werken' dus ik ben al goed bezig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |