quote:Op maandag 23 juli 2012 23:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee
[ afbeelding ]Waarom is dat zo belangrijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waarom is dat zo'n probleem?quote:
Nee ik vind het gewoon onprettig.. Dan kun je me ook vinden op facebook enzo en zien wat ik uitspook.. Nee bedankt.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
waarom is dat zo'n probleem?
ben je bang voor me of zo?
ik heb niet eens Facebook, dan kan ik dus ook niks zien als jij een beetje verstandig omgaat met je profielquote:Op maandag 23 juli 2012 23:20 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Nee ik vind het gewoon onprettig.. Dan kun je me ook vinden op facebook enzo en zien wat ik uitspook.. Nee bedankt.
Laat het zitten. Wellicht is het gewoon een kerel met een grote levendige fantasie. Daar zijn er nl. meer van op Fok.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik heb niet eens Facebook, dan kan ik dus ook niks zien als jij een beetje verstandig omgaat met je profiel
nu ben ik bangquote:Op maandag 23 juli 2012 23:24 schreef Novacek het volgende:
[..]
Laat het zitten. Wellicht is het gewoon een kerel met een grote levendige fantasie. Daar zijn er nl. meer van op Fok.
Ik heb net dr fobo gezien en weet zeker dat het een kerel is. Die foto's zijn van een ander profiel gejat.quote:
kom op we slaan haar/hem/hetquote:Op maandag 23 juli 2012 23:28 schreef Novacek het volgende:
[..]
Ik heb net dr fobo gezien en weet zeker dat het een kerel is. Die foto's zijn van een ander profiel gejat.
hetquote:
fixedquote:
Wuhahaha..quote:
we brengen weer een nieuwe FOK!-knokploeg op de beenquote:
Als je dat echt onprettig vindt raad ik je aan om je foto's uit je FoBo te verwijderen. Uit nieuwsgierigheid even gekeken en het is mij binnen een minuut gelukt om je Hyves en Facebook te vinden... Niet dat ik daar verder iets mee doe, dus maak je vooral niet ongerust, maar weet wel dat je makkelijk te vinden bentquote:Op maandag 23 juli 2012 23:20 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Nee ik vind het gewoon onprettig.. Dan kun je me ook vinden op facebook enzo en zien wat ik uitspook.. Nee bedankt.
Bewijs eerst maar eens dat je echt bent.. Ik wil een foto met schoen op je hoofd.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:20 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
hoe gelukt?quote:Op maandag 23 juli 2012 23:32 schreef MrNovember het volgende:
[..]
Als je dat echt onprettig vindt raad ik je aan om je foto's uit je FoBo te verwijderen. Uit nieuwsgierigheid even gekeken en het is mij binnen een minuut gelukt om je Hyves en Facebook te vinden... Niet dat ik daar verder iets mee doe, dus maak je vooral niet ongerust, maar weet wel dat je makkelijk te vinden bent![]()
Bewijs: Je laatste krabbel was van 11 maart op hyves.
OT: Ik vermoed niet dat die vriendschap nog enkele jaren stand, maar laat haar ook maar een beetje. Zit misschien wel in de aart van het beestje en we hebben allemaal onze onhebbelijkheden.
deze man weetquote:Op maandag 23 juli 2012 23:36 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
als je toch bezig bent dm me ook maar
Ik hoef het niet te weten.. Ik wil een foto met schoen op hoofd.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |