Dat zijn schimmeltenen ook. Of smakken, of scheten laten in het openbaar. Mensen zijn nou eenmaal fucking nastyquote:
Dank je.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:38 schreef nutoj het volgende:
sterkte TS
lijkt me verschrikkelijk
hopelijk verdwijnt het of wordt het iig beter
Vriendlief zal wel blij zijn!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:40 schreef Toradora het volgende:
[..]
Dank je.
Het goede nieuws ik dat ik er snel en makkelijk vanaf kom. Maar dat virus zal ik altijd in mij dragen. Net als het herpes virus.
Ik heb nou eenmaal altijd pech.
Hij is er natuurlijk niet blij mee. Maar hij neemt me ook niks kwalijk. Ik kan er nou eenmaal niks aan doen.quote:
Jij hoeft het ook niet te geloven, als jij je daardoor beter voelt. Geloof je het niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:44 schreef Jahr00n het volgende:
zou ik ook zeggen ben er mee gebore hahahahaha geloof je het self
babys kunne het niet krijge
Hij zal je iig niet kwalijks nemen zonder condoom.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:44 schreef Toradora het volgende:
[..]
Hij is er natuurlijk niet blij mee. Maar hij neemt me ook niks kwalijk. Ik kan er nou eenmaal niks aan doen.
Voor advies hoe met dat probleem om te gaan, raadpleeg de man die ik quote.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:46 schreef gogosweden het volgende:
waarom moest ik lachen?
Sterkte TS, en je vriend ook. dit word even niet sexen![]()
ga heen manquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voor advies hoe met dat probleem om te gaan, raadpleeg de man die ik quote.
Nee, ik ben ziek geboren en nooit meer beter geworden. Letterlijkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:46 schreef Twiitch het volgende:
Ben je ooit 100% gezond geweest? Wat een zwak exemplaar ben jij zeg
Omdat het nasty is, en op FOK! staat.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:46 schreef gogosweden het volgende:
waarom moest ik lachen?
Sterkte TS, en je vriend ook. dit word even niet sexen![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel tegen een grapje kunnen Gogo.
Gelderlandquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:51 schreef Djeez het volgende:
Ranzig en pijnlijk, heb ooit es een wrat onder mijn voeten laten wegbranden.
En genitale wratten op je zesde?! TS komt vast van de Veluwe, Urk, Zeeland of Staphorst...
Tantra seks bijvooebeeld.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:49 schreef Toradora het volgende:
[..]
Omdat het nasty is, en op FOK! staat.
En dank je, gelukkig kan je meer doen dan alleen seks met elkaar hebben. Alleen heb ik tot nu toe pech
Wegbranden nog wel. Ik ben blij dat ze het bij mij hebben bevroren. Branden zal wel veel meer pijn hebben gedaan. Bah, krijg er de kriebels van...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:51 schreef Djeez het volgende:
Ranzig en pijnlijk, heb ooit es een wrat onder mijn voeten laten wegbranden.
En genitale wratten op je zesde?! TS komt vast van de Veluwe, Urk, Zeeland of Staphorst...
Hoe kreeg jij je schoenen aan met 20 wratten onder 1 teen!?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:49 schreef Hxd het volgende:
Ik had een stuk of 20 wratten onder mijn grote teen toen ik nog op de basisschool zat, dat was ook geen pretje! Kan me echter voorstellen dat dit nog ongemakkelijker er is daar die plek natuurlijk gevoeliger is.
Sterkte!
dat is het zelfde volgensmijquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:53 schreef Toradora het volgende:
[..]
Wegbranden nog wel. Ik ben blij dat ze het bij mij hebben bevroren. Branden zal wel veel meer pijn hebben gedaan. Bah, krijg er de kriebels van...
Er waren volgens mij maar een of twee echt grote wratten, de rest was relatief klein dus het ging allemaal wel.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:53 schreef Toradora het volgende:
[..]
Hoe kreeg jij je schoenen aan met 20 wratten onder 1 teen!?
Ik kreeg echt al zo'n vlammenwerper beeld voor mn ogen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:54 schreef Hxd het volgende:
[..]
Inderdaad, het wordt ook wel koud vuur genoemd.
Nope, daar moest hij direct mee stoppen toen ik de 2 bultjes ontdekte. En die zaten niet in de buurt van de clitoris.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:56 schreef Meloewa het volgende:
Ielllllllll, heeft je vriend je wel eens op die wratten gelikt onbewust?
dus hij heeft ze wel ooit gelikt? Voor het ontdekken nog ...,quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:58 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nope, daar moest hij direct mee stoppen toen ik de 2 bultjes ontdekte. En die zaten niet in de buurt van de clitoris.
Dus ik heb het al meer dan een half jaar niet gehad.![]()
Dat vind ik nog erger dan de pijn.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:56 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik kreeg echt al zo'n vlammenwerper beeld voor mn ogen.
Lang leven een kei zijn in visualiseren
moet ik het initatief maar weer nemen dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:58 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nope, daar moest hij direct mee stoppen toen ik de 2 bultjes ontdekte. En die zaten niet in de buurt van de clitoris.
Dus ik heb het al meer dan een half jaar niet gehad.![]()
Dat vind ik nog erger dan de pijn.
Hebben we gedaan. Ik had ze als kinds zijn al.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:58 schreef rosepetals het volgende:
Maar zou je niet eens even je best gaan doen om erachter te komen hoe je die hebt opgelopen?
Nee oke maar hoe precies kom je eraan dan? Ik zou me toch wel zorgen maken, op 6 jarige leeftijd zoiets oplopen is niet echt normaal.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:00 schreef Toradora het volgende:
[..]
Hebben we gedaan. Ik had ze als kinds zijn al.
Ik heb iig mijn vorige 2 exen het laten weten voor de zekerheid, dat ze het in de gaten moesten houden.
Mijn moeder moest mij dit vertellen als ik wat ouder was, maar ik heb haar al meer dan 10 jaar niet meer gezien. Vandaar dat ik er niks van wist.
Misschien wel. Ze waren héél klein toen nog.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
dus hij heeft ze wel ooit gelikt? Voor het ontdekken nog ...,lekker!
Volgens mij heb ik ze van mijn moeder gekregen. Ik bleek ze bij mijn geboorte al te hebben. Maar ze zijn pas op 6jarige leeftijd doorgekomen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:01 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee oke maar hoe precies kom je eraan dan? Ik zou me toch wel zorgen maken, op 6 jarige leeftijd zoiets oplopen is niet echt normaal.
Oke, vervelend voor je hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:06 schreef Toradora het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ze van mijn moeder gekregen. Ik bleek ze bij mijn geboorte al te hebben. Maar ze zijn pas op 6jarige leeftijd doorgekomen.
Maar dat is maar een vermoeden van de dokter. Het kan van alles zijn geweest. Handdoeken. Iemand anders die ze ook had en het aan mij gaf tijdens mijn luier verschonen ofzo.
Of zij ze hebt/heeft gehad kan ik haar niet vragen. Ik spreek haar niet meer. En ze heeft haar achternaam veranderd, dus kunnen we ook geen gegevens opvragen.
Dank jequote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:07 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Oke, vervelend voor je hoorsucces ermee.
Graag gedaan. Ik vond dit wel een mooi verhaal voor op FOK! En dacht direct dat jullie het zeker kunnen waarderen.quote:
Wie zegt dat ik het uitspuug tegen mijn beeldscherm? Gek kind.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:13 schreef Toradora het volgende:
[..]
Moet je dan niet je beeldscherm schoonpoetsen ipv een reactie geven?
Waar spuugde je het dan tegenaan/op?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het uitspuug tegen mijn beeldscherm? Gek kind.
10 grote negers, als ik de OP mag geloven.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
wat is er met -192 graden celsius over je kut gegaan?
In de prullenbak.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:15 schreef Toradora het volgende:
[..]
Waar spuugde je het dan tegenaan/op?
Dat doet PIJN!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
Moet best koud zijn geweestquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:15 schreef Toradora het volgende:
[..]
Dat doet PIJN!
Ik ben niet zo'n kinky meisje.
Nee, omgeving ---quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Omgeving Ermelo of ergens aan die kant van de Veluwe zeker.
Oorfetishquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:25 schreef DonJoris het volgende:
Achja je hebt nog andere gaten voor je vriendje.
Hoe weet jij hoe dat voelt?quote:En nu, nu kan ik van de pijn niet meer zitten. Niet meer fietsen. Geen broek meer aan. Ik loop alsof ik door 10 negers ben genomen. Of er een of ander bijtend zuur op me is gesmeerd. Verschrikkelijk.
Dit is wat jij zegt:quote:
Bron: Nederlandse Huisartsen genootschap.quote:Wat zijn genitale wratten?
Genitale wratten (condylomata acuminata) zijn een seksueel overdraagbare aandoening (soa). Hierbij ontstaan groepjes rozerode tot grijswitte wratten rond de geslachtsorganen of de anus. De wratten hebben een doorsnede van 1 tot 5 mm. en zitten dicht op elkaar. Het oppervlak lijkt daardoor bloemkoolachtig. De wratten zijn besmettelijk en soms behoorlijk lastig maar kunnen geen kwaad.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:35 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Dit is wat jij zegt:
De wonderen van vrouw zijn.
Dit is wat ik lees:
Ik ben 2 maanden geleden in mijn gebleekte ster genomen door 10 negers met buffelpeners en heb als zalfje geen babyolie maar accuzuur erop gesmeerd.
Heb ik gezegd dat het geen SOA is?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Met je het is geen SOA ts.
Je weet er niet veel van he.
[..]
Bron: Nederlandse Huisartsen genootschap.
Hier, kun je er meer over lezen want je weet volgens mij niet hoe de vork in de steel steekt.
http://nhg.artsennet.nl/k(...)ntenbrief/PBU12g.htm
Stikstofquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
quote:
Het is toch niet zo erg dat ik ook nog de terminologie SOA moet gaan uitleggen toch zeker he...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:34 schreef Toradora het volgende:
Ondertussen krijg ik meer onderzoeken omdat je het niet seksueel overdraagbaar hebt gekregen ofzo maar mee geboren, is de kans op andere ziektes groter.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:35 schreef maickeltje het volgende:
Hoi ts.
Misschien een rare vraag...
Mag ik je een x likken?
Groentjes.
Ik bedoelde daarmee dat ik het niet dmv seks heb gekregen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Het is toch niet zo erg dat ik ook nog de terminologie SOA moet gaan uitleggen toch zeker he...
Nee, ik ben niet misbruikt door de hond.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:32 schreef Jachtgeweer het volgende:
Ben je ooit misbruikt vroeger door jullie hond?
Ik wacht nog steeds op je belletjequote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:46 schreef maickeltje het volgende:
[..]
dankje schattie. ik bel je wel xxx.
Oh God nee, ik haat Nederlandstalige zangers.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:19 schreef Lidlchips het volgende:
Had je niet heel even de hoop dat Frans Bauer met een bos bloemen zou binnenkomen bij je bezoek aan de huisarts?
Waarom? Ik kan er niks aan doen, ben er binnen 2 maanden vanaf. En als het goed is moet het virus ook uit mijn lichaam zijn. Hij word vaker gepijpt door dit gedoe. Dus is voor hem alleen maar een pluspunt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:25 schreef CrushedTinBox het volgende:
Gatverdamme ts, als ik je vriend was zou ik het uitmaken![]()
![]()
![]()
![]()
Hij was erbij toen de dokter het verteldequote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:57 schreef Catkiller het volgende:
Wat naïef van je vriend dat hij ook echt denkt dat je het op je zesde hebt gekregen, sletje
Aha dus je hebt het van die dokter gekregen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:59 schreef Toradora het volgende:
[..]
Hij was erbij toen de dokter het vertelde
En ja, ik ben zijn sletje
Nee, waarschijnlijk van mijn moederquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Aha dus je hebt het van die dokter gekregen.
quote:
Sensatie voor KLB'ersquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:04 schreef Saucerian het volgende:
Wat ben je stiekem een aandachtshoertje TS, een beetje lopen pimpen met je wrattenkut. Is dat nou echt nodig?![]()
Ik weet het. Maar jullie vinden het zo lekker, dus dat kan ik jullie toch niet afnemen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:04 schreef Saucerian het volgende:
Wat ben je stiekem een aandachtshoertje TS, een beetje lopen pimpen met je wrattenkut. Is dat nou echt nodig?![]()
Viezerik, komt vast door de pijn dat je zulke vieze dingen verzint.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:02 schreef Toradora het volgende:
[..]
Niet als ik nog niet geboren ben.
Dan is iedere moeder een kinderverkrachter omdat ze een kind in dr heeft
is normaalquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:08 schreef Toradora het volgende:
[..]
Maar de aandacht maakt me wel een beetje opgewonden ja
hou je in dora hijs ht niet waardquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:52 schreef Toradora het volgende:
[..]
Waarom? Ik kan er niks aan doen, ben er binnen 2 maanden vanaf. En als het goed is moet het virus ook uit mijn lichaam zijn. Hij word vaker gepijpt door dit gedoe. Dus is voor hem alleen maar een pluspunt.
Hoe zou jij het vinden als jouw vriendin je dumpt omdat je een ziekte, virus of soa krijgt waar je niks aan kan doen?
Ownee, je kan waarschijnlijk geen vriendin krijgen
Je moest eens weten wat een lekker wijf ik al was of mijn 6de jaquote:
En ondertussen een beetje soa's verspreiden aan goedbedoelende kinderliefhebbers.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:20 schreef Toradora het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat een lekker wijf ik al was of mijn 6de ja![]()
Op mijn hakjes en in mijn stringetje was ik toen echt de bom.
Ja natuurlijk. Wat versiering aan het geslachtsdeel toevoegen is alleen maar beter voor hun zelfvertrouwen hoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:21 schreef Piye het volgende:
[..]
En ondertussen een beetje soa's verspreiden aan goedbedoelende kinderliefhebbers.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt ook nog herpes?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:40 schreef Toradora het volgende:
[..]
Dank je.
Het goede nieuws ik dat ik er snel en makkelijk vanaf kom. Maar dat virus zal ik altijd in mij dragen. Net als het herpes virus.
Ik heb nou eenmaal altijd pech.
Jep. zo'n 10 keer per jaar een koortslip. Moeten we ook voorzichtig mee zijn. Als ik ook maar het kleinste bultje bij mijn lip voel, slurp ik mijn vriend zeker 2 weken niet meer. Of het nou wel of geen koortslip is.quote:
Godverdomme zeg.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:42 schreef Toradora het volgende:
[..]
Jep. zo'n 10 keer per jaar een koortslip. Moeten we ook voorzichtig mee zijn. Als ik ook maar het kleinste bultje bij mijn lip voel, slurp ik mijn vriend zeker 2 weken niet meer. Of het nou wel of geen koortslip is.
Is voor jezelf toch ook niet aangenaam, met een koortslip zoenen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:42 schreef Toradora het volgende:
[..]
Jep. zo'n 10 keer per jaar een koortslip. Moeten we ook voorzichtig mee zijn. Als ik ook maar het kleinste bultje bij mijn lip voel, slurp ik mijn vriend zeker 2 weken niet meer. Of het nou wel of geen koortslip is.
Voorzichtig een kusje geven kan op zich wel. Vriend heeft nog nooit een koortslip gehad, of van mij gekregen. Pijpen niet, dat bedoel ik met slurpen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:45 schreef Loppe het volgende:
[..]
Is voor jezelf toch ook niet aangenaam, met een koortslip zoenen?
ohquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:49 schreef Toradora het volgende:
[..]
Voorzichtig een kusje geven kan op zich wel. Vriend heeft nog nooit een koortslip gehad, of van mij gekregen. Pijpen niet, dat bedoel ik met slurpen.
Zeg, schat, zou ik jou even lekker slurpen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:49 schreef Toradora het volgende:
[..]
Voorzichtig een kusje geven kan op zich wel. Vriend heeft nog nooit een koortslip gehad, of van mij gekregen. Pijpen niet, dat bedoel ik met slurpen.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Zeg, schat, zou ik jou even lekker slurpen?![]()
Ik wil niet geslurpt worden als ik dan virae krijg.quote:
Nja, de behandeling zelf is wel uit te houden qua pijn. Het deed bij mij meer pijn omdat het een open wond was geworden door het spul wat ik zelf ervoor gebruikte. En de napijn is best erg. Maar dat kan moeilijk verdoofd worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:00 schreef WhatsInThaSpoilers het volgende:
Als ze die behandeling met -192 Celcius over die wrat doen kunnen ze het dan niet plaatselijk verdoven als het zo heel erg pijn doen? Net zoals bij tandarts zeg maar.
ik had het over mijzelf. Tss, mannen denken ook alles te krijgenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:05 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik wil niet geslurpt worden als ik dan virae krijg.
Oh, bij een vrouw is het ook slurpen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:06 schreef Toradora het volgende:
[..]
ik had het over mijzelf. Tss, mannen denken ook alles te krijgen
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:06 schreef Toradora het volgende:
[..]
ik had het over mijzelf. Tss, mannen denken ook alles te krijgen
Als het nat genoeg is, kan je het ook slurpen ja.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:10 schreef Skv het volgende:
[..]
Oh, bij een vrouw is het ook slurpen?
Ik ga niet jouw koude wratten beroeren met mijn tong
Misschien breken ze af. Kauwen en zulks.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:19 schreef Toradora het volgende:
[..]
Als het nat genoeg is, kan je het ook slurpen ja.
Waarom niet, dat is lekker hoor
Omdat ik een aandachtshoertje benquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:10 schreef PeZu het volgende:
waarom dele je dit in godsnaam op internet_!
Je bent niet meer droog te föhnen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:22 schreef Toradora het volgende:
[..]
Hou op hoor.![]()
Ik kan deze opwinding nu niet aan.
Ik heb serieus laatst een meisje gehad die dat zei in bed. Kende dat filmpje toen nog niet, ik lag helemaal in een stuip.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:25 schreef Toradora het volgende:
[..]
![]()
En ik kan er beter nu niet met een hete föhn overheen gaan
onrealistische angsten blijven grappigquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Sterkte. Ik moet er trouwens niet aan denken om er bij een dokter, of wie dan ook, zo bij te liggen. De enige die mij als eerste zo mag zien is een ervaren plastisch chirurg.Ik durf het alleen niet.
hpv wat ts wrs heeft, draag je altijdquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:30 schreef Anno2012 het volgende:
Overigens, als je virusvrij bent, en een notitie van de dokter hebt dat je echt virus vrij bent, dan wil ik je lipjes wel iedere dag controleren.
ooohquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
hpv wat ts wrs heeft, draag je altijd
en 80% van de bevolking heeft of krijgt het
denk eens langer dan 30 seconden naquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hoezo een onrealistische angst?
Klopt. Maar nadat genitale wratten zijn doorgezet en daarna zijn verwijderd (niet weggetrokken), komt het in de meeste gevallen niet meer zo snel terug.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
hpv wat ts wrs heeft, draag je altijd
en 80% van de bevolking heeft of krijgt het
Ik heb gewoon 100 keer in mijn hoofd herhaalt dat dit hun werk is, en ze wel meer rare dingen hebben gezien. En dat ik me nergens voor hoef te schamen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Sterkte. Ik moet er trouwens niet aan denken om er bij een dokter, of wie dan ook, zo bij te liggen. De enige die mij als eerste zo mag zien is een ervaren plastisch chirurg.Ik durf het alleen niet.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:38 schreef Jachtgeweer het volgende:
Gadverdamme TS, het is goed dat je dit meld. Dan kan ik in het vervolg mijn hond van je af trappen.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:32 schreef Jachtgeweer het volgende:
Ben je ooit misbruikt vroeger door jullie hond?
Hebben ze hem uiteindelijk ook vol koude stikstof gespoten?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:24 schreef gosschalks het volgende:
Ik heb ooit een genitale wrat gekend. Aardige knul, maar je kon er niet op bouwen.
onstabiele vrouwenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:38 schreef AndreaW het volgende:
Ik kan wel janken. Waarom draag ik al dat soort virussen in mij? En waarom voel ik me zo goedkoop terwijl ik er niks aan kan doen. goddammit!
Dit zou ik dus nooit vertellen in het openbaar, maar ik hoop dat je er snel van verlost bent.
Ach, ik til daar niet zo zwaar aan, ze zullen het iig nooit zien, en ik schaam me er niet voor.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:38 schreef AndreaW het volgende:
Ik kan wel janken. Waarom draag ik al dat soort virussen in mij? En waarom voel ik me zo goedkoop terwijl ik er niks aan kan doen. goddammit!
Dit zou ik dus nooit vertellen in het openbaar, maar ik hoop dat je er snel van verlost bent.
gelukkig sta je ook niet met je kop op een foto op fok ofzo, lekker anoniem je soa sharenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:49 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ach, ik til daar niet zo zwaar aan, ze zullen het iig nooit zien, en ik schaam me er niet voor.
Maar dank je.
Soa,s krijg je in het algemeen van onstabiele mannen:P:)quote:
nee die krijg je omdat je de slettebak uithangtquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:53 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Soa,s krijg je in het algemeen van onstabiele mannen:P:)
Ervaring?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:53 schreef AndreaW het volgende:
[..]
ja togquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
gelukkig sta je ook niet met je kop op een foto op fok ofzo, lekker anoniem je soa sharen
Of van je moeder..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:53 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Ja, maar dat hielp niet. Hij bleef onbetrouwbaar.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:36 schreef Toradora het volgende:
[..]
Hebben ze hem uiteindelijk ook vol koude stikstof gespoten?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:04 schreef AndreaW het volgende:
Aan alle anderen, nee ik spreek niet uit ervaring ik ben een wijze vrouw en laat mijn sexpartner een condoom gebruiken
Dat maakt niks uit bij genitale wratten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:04 schreef AndreaW het volgende:
Aan alle anderen, nee ik spreek niet uit ervaring ik ben een wijze vrouw en laat mijn sexpartner een condoom gebruiken
?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:06 schreef Toradora het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit bij genitale wratten.
het is gewoon de waarheid, als je daar niet tegen kan pretendeer dan niet een wijze vrouw te zijnquote:
We zijn hier anders nog lang niet klaar!quote:
ja einstein het is overdraagbaar, maar niet alles is met een condoom afgeschermdquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom maakt dat niks uit? Tis toch overdraagbaar en dat wil je toch niet?
Ehh, je hebt kans op besmetting ook al draag je een condoom op de correcte wijze?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja einstein het is overdraagbaar, maar niet alles is met een condoom afgeschermd
verkapteikbennogmaagdpostquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ehh, je hebt kans op besmetting ook al draag je een condoom op de correcte wijze?
Een condoom verkleint de kans op de meeste seksueel overdraagbare aandoeningen. Het biedt ook bescherming tegen genitale wratten, maar geen 100%. Omdat een condoom de geslachtsdelen nooit helemaal bedekt, blijft besmetting mogelijk als de wratjes buiten de condoomrand zitten. Ook beschermt het condoom niet als er virusuitscheiding plaatsvindt op de huid rond de geslachtsdelen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom maakt dat niks uit? Tis toch overdraagbaar en dat wil je toch niet?
en dan vergeet je voor het gemak dat 80% vd bevolking het heeft of krijgt (drager is van het vrius)quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:10 schreef gosschalks het volgende:
Als het echt zo overdraagbaar is heb ik liever dat TS even een rode stip op haar nek laat tatoeëren, zodat ik weet wanneer ik met haar te maken heb..
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:11 schreef Toradora het volgende:
[..]
Een condoom verkleint de kans op de meeste seksueel overdraagbare aandoeningen. Het biedt ook bescherming tegen genitale wratten, maar geen 100%. Omdat een condoom de geslachtsdelen nooit helemaal bedekt, blijft besmetting mogelijk als de wratjes buiten de condoomrand zitten. Ook beschermt het condoom niet als er virusuitscheiding plaatsvindt op de huid rond de geslachtsdelen.
Oke, het maakt misschien iets uit. Maar het is beter om helemaal geen seks te hebben als je geen risico wilt lopen.
Prima, maar iedere verkleining van de kans is welkom.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dan vergeet je voor het gemak dat 80% vd bevolking het heeft of krijgt (drager is van het vrius)
Het kan terugkomen, maar die kans is redelijk klein.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
En als het weg is dan is het gewoon weg? Of is het een soort van koortslip die steeds terugkomt en in die periode overdraagbaar is?
Okayquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:13 schreef Toradora het volgende:
[..]
Het kan terugkomen, maar die kans is redelijk klein.
Condoom biedt volgens mij geen bescherming tegen geniale wratten, wel tegen andere soa's. De geniale wratten worden namelijk niet overgedragen via voorvocht of iets dergelijks maar via huidcontactquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:11 schreef Toradora het volgende:
[..]
Een condoom verkleint de kans op de meeste seksueel overdraagbare aandoeningen. Het biedt ook bescherming tegen genitale wratten, maar geen 100%. Omdat een condoom de geslachtsdelen nooit helemaal bedekt, blijft besmetting mogelijk als de wratjes buiten de condoomrand zitten. Ook beschermt het condoom niet als er virusuitscheiding plaatsvindt op de huid rond de geslachtsdelen.
Oke, het maakt misschien iets uit. Maar het is beter om helemaal geen seks te hebben als je geen risico wilt lopen.
Nu maak je me wel erg bang..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:14 schreef Piethur het volgende:
[..]
Condoom biedt volgens mij geen bescherming tegen geniale wratten, wel tegen andere soa's. De geniale wratten worden namelijk niet overgedragen via voorvocht of iets dergelijks maar via huidcontact
ligt er aan waar de wrat zit dusquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:14 schreef Piethur het volgende:
[..]
Condoom biedt volgens mij geen bescherming tegen geniale wratten, wel tegen andere soa's. De geniale wratten worden namelijk niet overgedragen via voorvocht of iets dergelijks maar via huidcontact
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:41 schreef Toradora het volgende:
Waarschijnlijk had mijn moeder seks met soa zwervers toen ze zwanger was van mij. Dat is het gewoon.
Steven is je moeder?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:41 schreef Toradora het volgende:
Waarschijnlijk had mijn moeder seks met soa zwervers toen ze zwanger was van mij. Dat is het gewoon.
nee mannen krijgen nooit wrattenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:16 schreef gosschalks het volgende:
Is dit nou by the way iets wat ook mannen kan treffen?
Ik heb het toch over die genitale wratten, die zij op haar artiesteningang heeft. En ik heb iets anders daar.quote:
aah en jij dacht haar huid is van gevoelig vloeipapier en jij hebt een adamantium coating?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:18 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ik heb het toch over die genitale wratten, die zij op haar artiesteningang heeft. En ik heb iets anders daar.
http://www.genitalewratten.nl/quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:18 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ik heb het toch over die genitale wratten, die zij op haar artiesteningang heeft. En ik heb iets anders daar.
Verdomme, je was me voorquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:21 schreef Loppe het volgende:
http://www.genitalewratten.nl/wat-zijn-genitale-wratten
met lekkere foto's
Ik pass thanks, heb net gegeten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:21 schreef Toradora het volgende:
[..]
http://www.genitalewratten.nl/
Ik ga geen foto's in een spoiler plaatsen, dat doe ik jullie niet aan. Maar je kan zelf een kijkje nemen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:25 schreef Loppe het volgende:
bann aubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paardelul !!!
nee stikstofquote:
Is goed ik heb aids en net op m'n tong gebeten.quote:
Dus de bedoeling van het bevriezen van die wratten dat ze over 100 jaar weer opstaan?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
mar het stomme is je kan je zelf al laten invriezen op -168 graden
Komt dat even goed uit, die ontbreekt nog in mijn verzameling.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Is goed ik heb aids en net op m'n tong gebeten.
Ach dan ben ik toch al dood.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dus de bedoeling van het bevriezen van die wratten dat ze over 100 jaar weer opstaan?
Nee maar ik heb wel chlamydia en ik ken iemand die wil ruilen. Even geduld hebben dus.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:04 schreef Toradora het volgende:
[..]
Komt dat even goed uit, die ontbreekt nog in mijn verzameling.
Heb je toevallig ook syfilis?
Hmm, nee chlamydia komt teveel voor. Zo ben ik niet origineel genoegquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee maar ik heb wel chlamydia en ik ken iemand die wil ruilen. Even geduld hebben dus.
Ik heb nu al medelijden met de wormen die jou gaan opeten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:05 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ach dan ben ik toch al dood.
Maar misschien groeit er dan wel een coole paddenstoel uit mijn graf
Ik denk dat de complete verzameling toch vrij origineel is hoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:06 schreef Toradora het volgende:
[..]
Hmm, nee chlamydia komt teveel voor. Zo ben ik niet origineel genoeg
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:05 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ach dan ben ik toch al dood.
Maar misschien groeit er dan wel een coole paddenstoel uit mijn graf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Schandalig dat sommige vaders hun kinderen dit aandoen.
Ja dat wil ik dus ook gaan doen. Lekker pochen met SOA'squote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik had ooit een collega die SOAs verzamelde. Hij wilde er een plakboek van maken zeg maar
op jouw geniale wratten natuurlijkquote:
Ja goh, maar vanwaar vaders? Ik ben blond van mezelf, dus ik snap um niet...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
op jouw geniale wratten natuurlijk
Best wel, vooral als het me 's nachts wakker maakt om in mn oor te fluisteren dat het me nooit zal verlaten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
Is dat niet eng?
om een soa te hebbe?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:27 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ja dat wil ik dus ook gaan doen. Lekker pochen met SOA's
Dat is anno 2012 ontzettend stoer.
Ik zou me wel door haar laten pijpen. Daar heb ik toch wel herpes voor over denk ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
* HSG-BOMBER bekijkt FoBo van TS.
Nog mensen die TS zouden nemen, zonder het safe te doen?
Tuurlijk niet. Ik doe nooit iets zonder helm.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
* HSG-BOMBER bekijkt FoBo van TS.
Nog mensen die TS zouden nemen, zonder het safe te doen?
Aaawh, wat lief van je.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zou me wel door haar laten pijpen. Daar heb ik toch wel herpes voor over denk ik.
Dit helaas, het is altijd wel wat met je, sterkte en bedankt voor het delen!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:47 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nee, ik ben ziek geboren en nooit meer beter geworden. Letterlijk
Misschien zit er een trio met haan33 in (of een kwartet als je vriend ook meedoet, airlock alles).quote:
http://forum.fok.nl/user/history/270134quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit helaas, het is altijd wel wat met je, sterkte en bedankt voor het delen!
[..]
Misschien zit er een trio met haan33 in (of een kwartet als je vriend ook meedoet, airlock alles).![]()
Dank jequote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit helaas, het is altijd wel wat met je, sterkte en bedankt voor het delen!
[..]
Misschien zit er een trio met haan33 in (of een kwartet als je vriend ook meedoet, airlock alles).![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:53 schreef Toradora het volgende:
[..]
Dank je![]()
En ik doe alleen aan trio's met een vrouw.
Maar laat de flauwe grapjes maar aan mij over.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:59 schreef Piye het volgende:
[..]![]()
Als jij weer soavrij bent moet je mij maar even PM'en.
[..]
Maar laat de flauwe grapjes maar aan mij over.
Dat hebben we ook netjes gedaan. Om er vervolgens achter te komen dat we weer veder kunnen met de condooms.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:02 schreef robin007bond het volgende:
Gadverdamme
Gewoon bah!
En je laat jezelf toch sowieso even testen voordat je met je vriend zonder condoom gaat vrijen?
Maar de SOA-test doe je toch voordat je gaat vrijen zonder condoom?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:07 schreef Toradora het volgende:
[..]
Dat hebben we ook netjes gedaan. Om er vervolgens achter te komen dat we weer veder kunnen met de condooms.
Het is beter om geen seks te hebben, maar dat is heel moeilijk vol te houden. Zeker omdat dit geintje al een half jaar duurt...
Dat hebben we ook gedaan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar de SOA-test doe je toch voordat je gaat vrijen zonder condoom?
Waarom vrij je dan alsnog zonder condoom?quote:
Je bent de eerste die daar over twijfelt.quote:
Kan gebeurenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom vrij je dan alsnog zonder condoom?
Of begrijp ik iets niet.
Oh wacht. Laat maar. Je hebt de geslachtsziekte zelf niet opgelopen, maar al gehad. Sorry, nevermind
oke sterktequote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:14 schreef Toradora het volgende:
[..]
Je bent de eerste die daar over twijfelt.
Maar jammer genoeg wel.
Ik heb nog nooit een topic verzonnen
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:34 schreef Toradora het volgende:
Ik loop alsof ik door 10 negers ben genomen.
Sneu voor TS natuurlijk, maar moest hier om lachen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:20 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Daar moet je niet om lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |