Waarom? Ik kan er niks aan doen, ben er binnen 2 maanden vanaf. En als het goed is moet het virus ook uit mijn lichaam zijn. Hij word vaker gepijpt door dit gedoe. Dus is voor hem alleen maar een pluspunt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:25 schreef CrushedTinBox het volgende:
Gatverdamme ts, als ik je vriend was zou ik het uitmaken![]()
![]()
![]()
![]()
Hij was erbij toen de dokter het verteldequote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:57 schreef Catkiller het volgende:
Wat naïef van je vriend dat hij ook echt denkt dat je het op je zesde hebt gekregen, sletje
Aha dus je hebt het van die dokter gekregen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:59 schreef Toradora het volgende:
[..]
Hij was erbij toen de dokter het vertelde
En ja, ik ben zijn sletje
Nee, waarschijnlijk van mijn moederquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Aha dus je hebt het van die dokter gekregen.
quote:
Sensatie voor KLB'ersquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:04 schreef Saucerian het volgende:
Wat ben je stiekem een aandachtshoertje TS, een beetje lopen pimpen met je wrattenkut. Is dat nou echt nodig?![]()
Ik weet het. Maar jullie vinden het zo lekker, dus dat kan ik jullie toch niet afnemen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:04 schreef Saucerian het volgende:
Wat ben je stiekem een aandachtshoertje TS, een beetje lopen pimpen met je wrattenkut. Is dat nou echt nodig?![]()
Viezerik, komt vast door de pijn dat je zulke vieze dingen verzint.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:02 schreef Toradora het volgende:
[..]
Niet als ik nog niet geboren ben.
Dan is iedere moeder een kinderverkrachter omdat ze een kind in dr heeft
is normaalquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:08 schreef Toradora het volgende:
[..]
Maar de aandacht maakt me wel een beetje opgewonden ja
hou je in dora hijs ht niet waardquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:52 schreef Toradora het volgende:
[..]
Waarom? Ik kan er niks aan doen, ben er binnen 2 maanden vanaf. En als het goed is moet het virus ook uit mijn lichaam zijn. Hij word vaker gepijpt door dit gedoe. Dus is voor hem alleen maar een pluspunt.
Hoe zou jij het vinden als jouw vriendin je dumpt omdat je een ziekte, virus of soa krijgt waar je niks aan kan doen?
Ownee, je kan waarschijnlijk geen vriendin krijgen
Je moest eens weten wat een lekker wijf ik al was of mijn 6de jaquote:
En ondertussen een beetje soa's verspreiden aan goedbedoelende kinderliefhebbers.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:20 schreef Toradora het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat een lekker wijf ik al was of mijn 6de ja![]()
Op mijn hakjes en in mijn stringetje was ik toen echt de bom.
Ja natuurlijk. Wat versiering aan het geslachtsdeel toevoegen is alleen maar beter voor hun zelfvertrouwen hoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:21 schreef Piye het volgende:
[..]
En ondertussen een beetje soa's verspreiden aan goedbedoelende kinderliefhebbers.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |