Dit is wat jij zegt:quote:
Bron: Nederlandse Huisartsen genootschap.quote:Wat zijn genitale wratten?
Genitale wratten (condylomata acuminata) zijn een seksueel overdraagbare aandoening (soa). Hierbij ontstaan groepjes rozerode tot grijswitte wratten rond de geslachtsorganen of de anus. De wratten hebben een doorsnede van 1 tot 5 mm. en zitten dicht op elkaar. Het oppervlak lijkt daardoor bloemkoolachtig. De wratten zijn besmettelijk en soms behoorlijk lastig maar kunnen geen kwaad.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:35 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Dit is wat jij zegt:
De wonderen van vrouw zijn.
Dit is wat ik lees:
Ik ben 2 maanden geleden in mijn gebleekte ster genomen door 10 negers met buffelpeners en heb als zalfje geen babyolie maar accuzuur erop gesmeerd.
Heb ik gezegd dat het geen SOA is?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Met je het is geen SOA ts.
Je weet er niet veel van he.
[..]
Bron: Nederlandse Huisartsen genootschap.
Hier, kun je er meer over lezen want je weet volgens mij niet hoe de vork in de steel steekt.
http://nhg.artsennet.nl/k(...)ntenbrief/PBU12g.htm
Stikstofquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
wat is er met -192 graden celsius over je kut gegaan?
quote:
Het is toch niet zo erg dat ik ook nog de terminologie SOA moet gaan uitleggen toch zeker he...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:34 schreef Toradora het volgende:
Ondertussen krijg ik meer onderzoeken omdat je het niet seksueel overdraagbaar hebt gekregen ofzo maar mee geboren, is de kans op andere ziektes groter.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:35 schreef maickeltje het volgende:
Hoi ts.
Misschien een rare vraag...
Mag ik je een x likken?
Groentjes.
Ik bedoelde daarmee dat ik het niet dmv seks heb gekregen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Het is toch niet zo erg dat ik ook nog de terminologie SOA moet gaan uitleggen toch zeker he...
Nee, ik ben niet misbruikt door de hond.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:32 schreef Jachtgeweer het volgende:
Ben je ooit misbruikt vroeger door jullie hond?
Ik wacht nog steeds op je belletjequote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:46 schreef maickeltje het volgende:
[..]
dankje schattie. ik bel je wel xxx.
Oh God nee, ik haat Nederlandstalige zangers.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:19 schreef Lidlchips het volgende:
Had je niet heel even de hoop dat Frans Bauer met een bos bloemen zou binnenkomen bij je bezoek aan de huisarts?
Waarom? Ik kan er niks aan doen, ben er binnen 2 maanden vanaf. En als het goed is moet het virus ook uit mijn lichaam zijn. Hij word vaker gepijpt door dit gedoe. Dus is voor hem alleen maar een pluspunt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:25 schreef CrushedTinBox het volgende:
Gatverdamme ts, als ik je vriend was zou ik het uitmaken![]()
![]()
![]()
![]()
Hij was erbij toen de dokter het verteldequote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:57 schreef Catkiller het volgende:
Wat naïef van je vriend dat hij ook echt denkt dat je het op je zesde hebt gekregen, sletje
Aha dus je hebt het van die dokter gekregen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:59 schreef Toradora het volgende:
[..]
Hij was erbij toen de dokter het vertelde
En ja, ik ben zijn sletje
Nee, waarschijnlijk van mijn moederquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Aha dus je hebt het van die dokter gekregen.
quote:
Sensatie voor KLB'ersquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:04 schreef Saucerian het volgende:
Wat ben je stiekem een aandachtshoertje TS, een beetje lopen pimpen met je wrattenkut. Is dat nou echt nodig?![]()
Ik weet het. Maar jullie vinden het zo lekker, dus dat kan ik jullie toch niet afnemen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:04 schreef Saucerian het volgende:
Wat ben je stiekem een aandachtshoertje TS, een beetje lopen pimpen met je wrattenkut. Is dat nou echt nodig?![]()
Viezerik, komt vast door de pijn dat je zulke vieze dingen verzint.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:02 schreef Toradora het volgende:
[..]
Niet als ik nog niet geboren ben.
Dan is iedere moeder een kinderverkrachter omdat ze een kind in dr heeft
is normaalquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:08 schreef Toradora het volgende:
[..]
Maar de aandacht maakt me wel een beetje opgewonden ja
hou je in dora hijs ht niet waardquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:52 schreef Toradora het volgende:
[..]
Waarom? Ik kan er niks aan doen, ben er binnen 2 maanden vanaf. En als het goed is moet het virus ook uit mijn lichaam zijn. Hij word vaker gepijpt door dit gedoe. Dus is voor hem alleen maar een pluspunt.
Hoe zou jij het vinden als jouw vriendin je dumpt omdat je een ziekte, virus of soa krijgt waar je niks aan kan doen?
Ownee, je kan waarschijnlijk geen vriendin krijgen
Je moest eens weten wat een lekker wijf ik al was of mijn 6de jaquote:
En ondertussen een beetje soa's verspreiden aan goedbedoelende kinderliefhebbers.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:20 schreef Toradora het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat een lekker wijf ik al was of mijn 6de ja![]()
Op mijn hakjes en in mijn stringetje was ik toen echt de bom.
Ja natuurlijk. Wat versiering aan het geslachtsdeel toevoegen is alleen maar beter voor hun zelfvertrouwen hoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:21 schreef Piye het volgende:
[..]
En ondertussen een beetje soa's verspreiden aan goedbedoelende kinderliefhebbers.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt ook nog herpes?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:40 schreef Toradora het volgende:
[..]
Dank je.
Het goede nieuws ik dat ik er snel en makkelijk vanaf kom. Maar dat virus zal ik altijd in mij dragen. Net als het herpes virus.
Ik heb nou eenmaal altijd pech.
Jep. zo'n 10 keer per jaar een koortslip. Moeten we ook voorzichtig mee zijn. Als ik ook maar het kleinste bultje bij mijn lip voel, slurp ik mijn vriend zeker 2 weken niet meer. Of het nou wel of geen koortslip is.quote:
Godverdomme zeg.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:42 schreef Toradora het volgende:
[..]
Jep. zo'n 10 keer per jaar een koortslip. Moeten we ook voorzichtig mee zijn. Als ik ook maar het kleinste bultje bij mijn lip voel, slurp ik mijn vriend zeker 2 weken niet meer. Of het nou wel of geen koortslip is.
Is voor jezelf toch ook niet aangenaam, met een koortslip zoenen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:42 schreef Toradora het volgende:
[..]
Jep. zo'n 10 keer per jaar een koortslip. Moeten we ook voorzichtig mee zijn. Als ik ook maar het kleinste bultje bij mijn lip voel, slurp ik mijn vriend zeker 2 weken niet meer. Of het nou wel of geen koortslip is.
Voorzichtig een kusje geven kan op zich wel. Vriend heeft nog nooit een koortslip gehad, of van mij gekregen. Pijpen niet, dat bedoel ik met slurpen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:45 schreef Loppe het volgende:
[..]
Is voor jezelf toch ook niet aangenaam, met een koortslip zoenen?
ohquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:49 schreef Toradora het volgende:
[..]
Voorzichtig een kusje geven kan op zich wel. Vriend heeft nog nooit een koortslip gehad, of van mij gekregen. Pijpen niet, dat bedoel ik met slurpen.
Zeg, schat, zou ik jou even lekker slurpen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:49 schreef Toradora het volgende:
[..]
Voorzichtig een kusje geven kan op zich wel. Vriend heeft nog nooit een koortslip gehad, of van mij gekregen. Pijpen niet, dat bedoel ik met slurpen.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Zeg, schat, zou ik jou even lekker slurpen?![]()
Ik wil niet geslurpt worden als ik dan virae krijg.quote:
Nja, de behandeling zelf is wel uit te houden qua pijn. Het deed bij mij meer pijn omdat het een open wond was geworden door het spul wat ik zelf ervoor gebruikte. En de napijn is best erg. Maar dat kan moeilijk verdoofd worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:00 schreef WhatsInThaSpoilers het volgende:
Als ze die behandeling met -192 Celcius over die wrat doen kunnen ze het dan niet plaatselijk verdoven als het zo heel erg pijn doen? Net zoals bij tandarts zeg maar.
ik had het over mijzelf. Tss, mannen denken ook alles te krijgenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:05 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik wil niet geslurpt worden als ik dan virae krijg.
Oh, bij een vrouw is het ook slurpen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:06 schreef Toradora het volgende:
[..]
ik had het over mijzelf. Tss, mannen denken ook alles te krijgen
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:06 schreef Toradora het volgende:
[..]
ik had het over mijzelf. Tss, mannen denken ook alles te krijgen
Als het nat genoeg is, kan je het ook slurpen ja.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:10 schreef Skv het volgende:
[..]
Oh, bij een vrouw is het ook slurpen?
Ik ga niet jouw koude wratten beroeren met mijn tong
Misschien breken ze af. Kauwen en zulks.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:19 schreef Toradora het volgende:
[..]
Als het nat genoeg is, kan je het ook slurpen ja.
Waarom niet, dat is lekker hoor
Omdat ik een aandachtshoertje benquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:10 schreef PeZu het volgende:
waarom dele je dit in godsnaam op internet_!
Je bent niet meer droog te föhnen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:22 schreef Toradora het volgende:
[..]
Hou op hoor.![]()
Ik kan deze opwinding nu niet aan.
Ik heb serieus laatst een meisje gehad die dat zei in bed. Kende dat filmpje toen nog niet, ik lag helemaal in een stuip.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:25 schreef Toradora het volgende:
[..]
![]()
En ik kan er beter nu niet met een hete föhn overheen gaan
onrealistische angsten blijven grappigquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Sterkte. Ik moet er trouwens niet aan denken om er bij een dokter, of wie dan ook, zo bij te liggen. De enige die mij als eerste zo mag zien is een ervaren plastisch chirurg.Ik durf het alleen niet.
hpv wat ts wrs heeft, draag je altijdquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:30 schreef Anno2012 het volgende:
Overigens, als je virusvrij bent, en een notitie van de dokter hebt dat je echt virus vrij bent, dan wil ik je lipjes wel iedere dag controleren.
ooohquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
hpv wat ts wrs heeft, draag je altijd
en 80% van de bevolking heeft of krijgt het
denk eens langer dan 30 seconden naquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hoezo een onrealistische angst?
Klopt. Maar nadat genitale wratten zijn doorgezet en daarna zijn verwijderd (niet weggetrokken), komt het in de meeste gevallen niet meer zo snel terug.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
hpv wat ts wrs heeft, draag je altijd
en 80% van de bevolking heeft of krijgt het
Ik heb gewoon 100 keer in mijn hoofd herhaalt dat dit hun werk is, en ze wel meer rare dingen hebben gezien. En dat ik me nergens voor hoef te schamen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Sterkte. Ik moet er trouwens niet aan denken om er bij een dokter, of wie dan ook, zo bij te liggen. De enige die mij als eerste zo mag zien is een ervaren plastisch chirurg.Ik durf het alleen niet.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:38 schreef Jachtgeweer het volgende:
Gadverdamme TS, het is goed dat je dit meld. Dan kan ik in het vervolg mijn hond van je af trappen.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:32 schreef Jachtgeweer het volgende:
Ben je ooit misbruikt vroeger door jullie hond?
Hebben ze hem uiteindelijk ook vol koude stikstof gespoten?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:24 schreef gosschalks het volgende:
Ik heb ooit een genitale wrat gekend. Aardige knul, maar je kon er niet op bouwen.
onstabiele vrouwenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:38 schreef AndreaW het volgende:
Ik kan wel janken. Waarom draag ik al dat soort virussen in mij? En waarom voel ik me zo goedkoop terwijl ik er niks aan kan doen. goddammit!
Dit zou ik dus nooit vertellen in het openbaar, maar ik hoop dat je er snel van verlost bent.
Ach, ik til daar niet zo zwaar aan, ze zullen het iig nooit zien, en ik schaam me er niet voor.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:38 schreef AndreaW het volgende:
Ik kan wel janken. Waarom draag ik al dat soort virussen in mij? En waarom voel ik me zo goedkoop terwijl ik er niks aan kan doen. goddammit!
Dit zou ik dus nooit vertellen in het openbaar, maar ik hoop dat je er snel van verlost bent.
gelukkig sta je ook niet met je kop op een foto op fok ofzo, lekker anoniem je soa sharenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:49 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ach, ik til daar niet zo zwaar aan, ze zullen het iig nooit zien, en ik schaam me er niet voor.
Maar dank je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |