en dan vergeet je voor het gemak dat 80% vd bevolking het heeft of krijgt (drager is van het vrius)quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:10 schreef gosschalks het volgende:
Als het echt zo overdraagbaar is heb ik liever dat TS even een rode stip op haar nek laat tatoeëren, zodat ik weet wanneer ik met haar te maken heb..
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:11 schreef Toradora het volgende:
[..]
Een condoom verkleint de kans op de meeste seksueel overdraagbare aandoeningen. Het biedt ook bescherming tegen genitale wratten, maar geen 100%. Omdat een condoom de geslachtsdelen nooit helemaal bedekt, blijft besmetting mogelijk als de wratjes buiten de condoomrand zitten. Ook beschermt het condoom niet als er virusuitscheiding plaatsvindt op de huid rond de geslachtsdelen.
Oke, het maakt misschien iets uit. Maar het is beter om helemaal geen seks te hebben als je geen risico wilt lopen.
Prima, maar iedere verkleining van de kans is welkom.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dan vergeet je voor het gemak dat 80% vd bevolking het heeft of krijgt (drager is van het vrius)
Het kan terugkomen, maar die kans is redelijk klein.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
En als het weg is dan is het gewoon weg? Of is het een soort van koortslip die steeds terugkomt en in die periode overdraagbaar is?
Okayquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:13 schreef Toradora het volgende:
[..]
Het kan terugkomen, maar die kans is redelijk klein.
Condoom biedt volgens mij geen bescherming tegen geniale wratten, wel tegen andere soa's. De geniale wratten worden namelijk niet overgedragen via voorvocht of iets dergelijks maar via huidcontactquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:11 schreef Toradora het volgende:
[..]
Een condoom verkleint de kans op de meeste seksueel overdraagbare aandoeningen. Het biedt ook bescherming tegen genitale wratten, maar geen 100%. Omdat een condoom de geslachtsdelen nooit helemaal bedekt, blijft besmetting mogelijk als de wratjes buiten de condoomrand zitten. Ook beschermt het condoom niet als er virusuitscheiding plaatsvindt op de huid rond de geslachtsdelen.
Oke, het maakt misschien iets uit. Maar het is beter om helemaal geen seks te hebben als je geen risico wilt lopen.
Nu maak je me wel erg bang..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:14 schreef Piethur het volgende:
[..]
Condoom biedt volgens mij geen bescherming tegen geniale wratten, wel tegen andere soa's. De geniale wratten worden namelijk niet overgedragen via voorvocht of iets dergelijks maar via huidcontact
ligt er aan waar de wrat zit dusquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:14 schreef Piethur het volgende:
[..]
Condoom biedt volgens mij geen bescherming tegen geniale wratten, wel tegen andere soa's. De geniale wratten worden namelijk niet overgedragen via voorvocht of iets dergelijks maar via huidcontact
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:41 schreef Toradora het volgende:
Waarschijnlijk had mijn moeder seks met soa zwervers toen ze zwanger was van mij. Dat is het gewoon.
Steven is je moeder?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:41 schreef Toradora het volgende:
Waarschijnlijk had mijn moeder seks met soa zwervers toen ze zwanger was van mij. Dat is het gewoon.
nee mannen krijgen nooit wrattenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:16 schreef gosschalks het volgende:
Is dit nou by the way iets wat ook mannen kan treffen?
Ik heb het toch over die genitale wratten, die zij op haar artiesteningang heeft. En ik heb iets anders daar.quote:
aah en jij dacht haar huid is van gevoelig vloeipapier en jij hebt een adamantium coating?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:18 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ik heb het toch over die genitale wratten, die zij op haar artiesteningang heeft. En ik heb iets anders daar.
http://www.genitalewratten.nl/quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:18 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ik heb het toch over die genitale wratten, die zij op haar artiesteningang heeft. En ik heb iets anders daar.
Verdomme, je was me voorquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:21 schreef Loppe het volgende:
http://www.genitalewratten.nl/wat-zijn-genitale-wratten
met lekkere foto's
Ik pass thanks, heb net gegeten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:21 schreef Toradora het volgende:
[..]
http://www.genitalewratten.nl/
Ik ga geen foto's in een spoiler plaatsen, dat doe ik jullie niet aan. Maar je kan zelf een kijkje nemen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:25 schreef Loppe het volgende:
bann aubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paardelul !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |