Dat zijn schimmeltenen ook. Of smakken, of scheten laten in het openbaar. Mensen zijn nou eenmaal fucking nastyquote:
Dank je.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:38 schreef nutoj het volgende:
sterkte TS
lijkt me verschrikkelijk
hopelijk verdwijnt het of wordt het iig beter
Vriendlief zal wel blij zijn!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:40 schreef Toradora het volgende:
[..]
Dank je.
Het goede nieuws ik dat ik er snel en makkelijk vanaf kom. Maar dat virus zal ik altijd in mij dragen. Net als het herpes virus.
Ik heb nou eenmaal altijd pech.
Hij is er natuurlijk niet blij mee. Maar hij neemt me ook niks kwalijk. Ik kan er nou eenmaal niks aan doen.quote:
Jij hoeft het ook niet te geloven, als jij je daardoor beter voelt. Geloof je het niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:44 schreef Jahr00n het volgende:
zou ik ook zeggen ben er mee gebore hahahahaha geloof je het self
babys kunne het niet krijge
Hij zal je iig niet kwalijks nemen zonder condoom.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:44 schreef Toradora het volgende:
[..]
Hij is er natuurlijk niet blij mee. Maar hij neemt me ook niks kwalijk. Ik kan er nou eenmaal niks aan doen.
Voor advies hoe met dat probleem om te gaan, raadpleeg de man die ik quote.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:46 schreef gogosweden het volgende:
waarom moest ik lachen?
Sterkte TS, en je vriend ook. dit word even niet sexen![]()
ga heen manquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voor advies hoe met dat probleem om te gaan, raadpleeg de man die ik quote.
Nee, ik ben ziek geboren en nooit meer beter geworden. Letterlijkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:46 schreef Twiitch het volgende:
Ben je ooit 100% gezond geweest? Wat een zwak exemplaar ben jij zeg
Omdat het nasty is, en op FOK! staat.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:46 schreef gogosweden het volgende:
waarom moest ik lachen?
Sterkte TS, en je vriend ook. dit word even niet sexen![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel tegen een grapje kunnen Gogo.
Gelderlandquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:51 schreef Djeez het volgende:
Ranzig en pijnlijk, heb ooit es een wrat onder mijn voeten laten wegbranden.
En genitale wratten op je zesde?! TS komt vast van de Veluwe, Urk, Zeeland of Staphorst...
Tantra seks bijvooebeeld.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:49 schreef Toradora het volgende:
[..]
Omdat het nasty is, en op FOK! staat.
En dank je, gelukkig kan je meer doen dan alleen seks met elkaar hebben. Alleen heb ik tot nu toe pech
Wegbranden nog wel. Ik ben blij dat ze het bij mij hebben bevroren. Branden zal wel veel meer pijn hebben gedaan. Bah, krijg er de kriebels van...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:51 schreef Djeez het volgende:
Ranzig en pijnlijk, heb ooit es een wrat onder mijn voeten laten wegbranden.
En genitale wratten op je zesde?! TS komt vast van de Veluwe, Urk, Zeeland of Staphorst...
Hoe kreeg jij je schoenen aan met 20 wratten onder 1 teen!?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:49 schreef Hxd het volgende:
Ik had een stuk of 20 wratten onder mijn grote teen toen ik nog op de basisschool zat, dat was ook geen pretje! Kan me echter voorstellen dat dit nog ongemakkelijker er is daar die plek natuurlijk gevoeliger is.
Sterkte!
dat is het zelfde volgensmijquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:53 schreef Toradora het volgende:
[..]
Wegbranden nog wel. Ik ben blij dat ze het bij mij hebben bevroren. Branden zal wel veel meer pijn hebben gedaan. Bah, krijg er de kriebels van...
Er waren volgens mij maar een of twee echt grote wratten, de rest was relatief klein dus het ging allemaal wel.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:53 schreef Toradora het volgende:
[..]
Hoe kreeg jij je schoenen aan met 20 wratten onder 1 teen!?
Ik kreeg echt al zo'n vlammenwerper beeld voor mn ogen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:54 schreef Hxd het volgende:
[..]
Inderdaad, het wordt ook wel koud vuur genoemd.
Nope, daar moest hij direct mee stoppen toen ik de 2 bultjes ontdekte. En die zaten niet in de buurt van de clitoris.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:56 schreef Meloewa het volgende:
Ielllllllll, heeft je vriend je wel eens op die wratten gelikt onbewust?
dus hij heeft ze wel ooit gelikt? Voor het ontdekken nog ...,quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:58 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nope, daar moest hij direct mee stoppen toen ik de 2 bultjes ontdekte. En die zaten niet in de buurt van de clitoris.
Dus ik heb het al meer dan een half jaar niet gehad.![]()
Dat vind ik nog erger dan de pijn.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:56 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik kreeg echt al zo'n vlammenwerper beeld voor mn ogen.
Lang leven een kei zijn in visualiseren
moet ik het initatief maar weer nemen dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:58 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nope, daar moest hij direct mee stoppen toen ik de 2 bultjes ontdekte. En die zaten niet in de buurt van de clitoris.
Dus ik heb het al meer dan een half jaar niet gehad.![]()
Dat vind ik nog erger dan de pijn.
Hebben we gedaan. Ik had ze als kinds zijn al.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:58 schreef rosepetals het volgende:
Maar zou je niet eens even je best gaan doen om erachter te komen hoe je die hebt opgelopen?
Nee oke maar hoe precies kom je eraan dan? Ik zou me toch wel zorgen maken, op 6 jarige leeftijd zoiets oplopen is niet echt normaal.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:00 schreef Toradora het volgende:
[..]
Hebben we gedaan. Ik had ze als kinds zijn al.
Ik heb iig mijn vorige 2 exen het laten weten voor de zekerheid, dat ze het in de gaten moesten houden.
Mijn moeder moest mij dit vertellen als ik wat ouder was, maar ik heb haar al meer dan 10 jaar niet meer gezien. Vandaar dat ik er niks van wist.
Misschien wel. Ze waren héél klein toen nog.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
dus hij heeft ze wel ooit gelikt? Voor het ontdekken nog ...,lekker!
Volgens mij heb ik ze van mijn moeder gekregen. Ik bleek ze bij mijn geboorte al te hebben. Maar ze zijn pas op 6jarige leeftijd doorgekomen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:01 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee oke maar hoe precies kom je eraan dan? Ik zou me toch wel zorgen maken, op 6 jarige leeftijd zoiets oplopen is niet echt normaal.
Oke, vervelend voor je hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:06 schreef Toradora het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ze van mijn moeder gekregen. Ik bleek ze bij mijn geboorte al te hebben. Maar ze zijn pas op 6jarige leeftijd doorgekomen.
Maar dat is maar een vermoeden van de dokter. Het kan van alles zijn geweest. Handdoeken. Iemand anders die ze ook had en het aan mij gaf tijdens mijn luier verschonen ofzo.
Of zij ze hebt/heeft gehad kan ik haar niet vragen. Ik spreek haar niet meer. En ze heeft haar achternaam veranderd, dus kunnen we ook geen gegevens opvragen.
Dank jequote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:07 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Oke, vervelend voor je hoorsucces ermee.
Graag gedaan. Ik vond dit wel een mooi verhaal voor op FOK! En dacht direct dat jullie het zeker kunnen waarderen.quote:
Wie zegt dat ik het uitspuug tegen mijn beeldscherm? Gek kind.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:13 schreef Toradora het volgende:
[..]
Moet je dan niet je beeldscherm schoonpoetsen ipv een reactie geven?
Waar spuugde je het dan tegenaan/op?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het uitspuug tegen mijn beeldscherm? Gek kind.
10 grote negers, als ik de OP mag geloven.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
wat is er met -192 graden celsius over je kut gegaan?
In de prullenbak.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:15 schreef Toradora het volgende:
[..]
Waar spuugde je het dan tegenaan/op?
Dat doet PIJN!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
wat is er met -192 graden celsius over je kut gegaan?
Moet best koud zijn geweestquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:15 schreef Toradora het volgende:
[..]
Dat doet PIJN!
Ik ben niet zo'n kinky meisje.
Nee, omgeving ---quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Omgeving Ermelo of ergens aan die kant van de Veluwe zeker.
Oorfetishquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:25 schreef DonJoris het volgende:
Achja je hebt nog andere gaten voor je vriendje.
Hoe weet jij hoe dat voelt?quote:En nu, nu kan ik van de pijn niet meer zitten. Niet meer fietsen. Geen broek meer aan. Ik loop alsof ik door 10 negers ben genomen. Of er een of ander bijtend zuur op me is gesmeerd. Verschrikkelijk.
Dit is wat jij zegt:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |