Nope, daar moest hij direct mee stoppen toen ik de 2 bultjes ontdekte. En die zaten niet in de buurt van de clitoris.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:56 schreef Meloewa het volgende:
Ielllllllll, heeft je vriend je wel eens op die wratten gelikt onbewust?
dus hij heeft ze wel ooit gelikt? Voor het ontdekken nog ...,quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:58 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nope, daar moest hij direct mee stoppen toen ik de 2 bultjes ontdekte. En die zaten niet in de buurt van de clitoris.
Dus ik heb het al meer dan een half jaar niet gehad.![]()
Dat vind ik nog erger dan de pijn.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:56 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik kreeg echt al zo'n vlammenwerper beeld voor mn ogen.
Lang leven een kei zijn in visualiseren
moet ik het initatief maar weer nemen dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:58 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nope, daar moest hij direct mee stoppen toen ik de 2 bultjes ontdekte. En die zaten niet in de buurt van de clitoris.
Dus ik heb het al meer dan een half jaar niet gehad.![]()
Dat vind ik nog erger dan de pijn.
Hebben we gedaan. Ik had ze als kinds zijn al.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:58 schreef rosepetals het volgende:
Maar zou je niet eens even je best gaan doen om erachter te komen hoe je die hebt opgelopen?
Nee oke maar hoe precies kom je eraan dan? Ik zou me toch wel zorgen maken, op 6 jarige leeftijd zoiets oplopen is niet echt normaal.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:00 schreef Toradora het volgende:
[..]
Hebben we gedaan. Ik had ze als kinds zijn al.
Ik heb iig mijn vorige 2 exen het laten weten voor de zekerheid, dat ze het in de gaten moesten houden.
Mijn moeder moest mij dit vertellen als ik wat ouder was, maar ik heb haar al meer dan 10 jaar niet meer gezien. Vandaar dat ik er niks van wist.
Misschien wel. Ze waren héél klein toen nog.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
dus hij heeft ze wel ooit gelikt? Voor het ontdekken nog ...,lekker!
Volgens mij heb ik ze van mijn moeder gekregen. Ik bleek ze bij mijn geboorte al te hebben. Maar ze zijn pas op 6jarige leeftijd doorgekomen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:01 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee oke maar hoe precies kom je eraan dan? Ik zou me toch wel zorgen maken, op 6 jarige leeftijd zoiets oplopen is niet echt normaal.
Oke, vervelend voor je hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:06 schreef Toradora het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ze van mijn moeder gekregen. Ik bleek ze bij mijn geboorte al te hebben. Maar ze zijn pas op 6jarige leeftijd doorgekomen.
Maar dat is maar een vermoeden van de dokter. Het kan van alles zijn geweest. Handdoeken. Iemand anders die ze ook had en het aan mij gaf tijdens mijn luier verschonen ofzo.
Of zij ze hebt/heeft gehad kan ik haar niet vragen. Ik spreek haar niet meer. En ze heeft haar achternaam veranderd, dus kunnen we ook geen gegevens opvragen.
Dank jequote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:07 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Oke, vervelend voor je hoorsucces ermee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |