Voor advies hoe met dat probleem om te gaan, raadpleeg de man die ik quote.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:46 schreef gogosweden het volgende:
waarom moest ik lachen?
Sterkte TS, en je vriend ook. dit word even niet sexen![]()
ga heen manquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voor advies hoe met dat probleem om te gaan, raadpleeg de man die ik quote.
Nee, ik ben ziek geboren en nooit meer beter geworden. Letterlijkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:46 schreef Twiitch het volgende:
Ben je ooit 100% gezond geweest? Wat een zwak exemplaar ben jij zeg
Omdat het nasty is, en op FOK! staat.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:46 schreef gogosweden het volgende:
waarom moest ik lachen?
Sterkte TS, en je vriend ook. dit word even niet sexen![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel tegen een grapje kunnen Gogo.
Gelderlandquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:51 schreef Djeez het volgende:
Ranzig en pijnlijk, heb ooit es een wrat onder mijn voeten laten wegbranden.
En genitale wratten op je zesde?! TS komt vast van de Veluwe, Urk, Zeeland of Staphorst...
Tantra seks bijvooebeeld.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:49 schreef Toradora het volgende:
[..]
Omdat het nasty is, en op FOK! staat.
En dank je, gelukkig kan je meer doen dan alleen seks met elkaar hebben. Alleen heb ik tot nu toe pech
Wegbranden nog wel. Ik ben blij dat ze het bij mij hebben bevroren. Branden zal wel veel meer pijn hebben gedaan. Bah, krijg er de kriebels van...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:51 schreef Djeez het volgende:
Ranzig en pijnlijk, heb ooit es een wrat onder mijn voeten laten wegbranden.
En genitale wratten op je zesde?! TS komt vast van de Veluwe, Urk, Zeeland of Staphorst...
Hoe kreeg jij je schoenen aan met 20 wratten onder 1 teen!?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:49 schreef Hxd het volgende:
Ik had een stuk of 20 wratten onder mijn grote teen toen ik nog op de basisschool zat, dat was ook geen pretje! Kan me echter voorstellen dat dit nog ongemakkelijker er is daar die plek natuurlijk gevoeliger is.
Sterkte!
dat is het zelfde volgensmijquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:53 schreef Toradora het volgende:
[..]
Wegbranden nog wel. Ik ben blij dat ze het bij mij hebben bevroren. Branden zal wel veel meer pijn hebben gedaan. Bah, krijg er de kriebels van...
Er waren volgens mij maar een of twee echt grote wratten, de rest was relatief klein dus het ging allemaal wel.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:53 schreef Toradora het volgende:
[..]
Hoe kreeg jij je schoenen aan met 20 wratten onder 1 teen!?
Ik kreeg echt al zo'n vlammenwerper beeld voor mn ogen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:54 schreef Hxd het volgende:
[..]
Inderdaad, het wordt ook wel koud vuur genoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |