nee die krijg je omdat je de slettebak uithangtquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:53 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Soa,s krijg je in het algemeen van onstabiele mannen:P:)
Ervaring?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:53 schreef AndreaW het volgende:
[..]
ja togquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
gelukkig sta je ook niet met je kop op een foto op fok ofzo, lekker anoniem je soa sharen
Of van je moeder..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:53 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Ja, maar dat hielp niet. Hij bleef onbetrouwbaar.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:36 schreef Toradora het volgende:
[..]
Hebben ze hem uiteindelijk ook vol koude stikstof gespoten?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:04 schreef AndreaW het volgende:
Aan alle anderen, nee ik spreek niet uit ervaring ik ben een wijze vrouw en laat mijn sexpartner een condoom gebruiken
Dat maakt niks uit bij genitale wratten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:04 schreef AndreaW het volgende:
Aan alle anderen, nee ik spreek niet uit ervaring ik ben een wijze vrouw en laat mijn sexpartner een condoom gebruiken
?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:06 schreef Toradora het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit bij genitale wratten.
het is gewoon de waarheid, als je daar niet tegen kan pretendeer dan niet een wijze vrouw te zijnquote:
We zijn hier anders nog lang niet klaar!quote:
ja einstein het is overdraagbaar, maar niet alles is met een condoom afgeschermdquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom maakt dat niks uit? Tis toch overdraagbaar en dat wil je toch niet?
Ehh, je hebt kans op besmetting ook al draag je een condoom op de correcte wijze?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja einstein het is overdraagbaar, maar niet alles is met een condoom afgeschermd
verkapteikbennogmaagdpostquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ehh, je hebt kans op besmetting ook al draag je een condoom op de correcte wijze?
Een condoom verkleint de kans op de meeste seksueel overdraagbare aandoeningen. Het biedt ook bescherming tegen genitale wratten, maar geen 100%. Omdat een condoom de geslachtsdelen nooit helemaal bedekt, blijft besmetting mogelijk als de wratjes buiten de condoomrand zitten. Ook beschermt het condoom niet als er virusuitscheiding plaatsvindt op de huid rond de geslachtsdelen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom maakt dat niks uit? Tis toch overdraagbaar en dat wil je toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |