hpv wat ts wrs heeft, draag je altijdquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:30 schreef Anno2012 het volgende:
Overigens, als je virusvrij bent, en een notitie van de dokter hebt dat je echt virus vrij bent, dan wil ik je lipjes wel iedere dag controleren.
ooohquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
hpv wat ts wrs heeft, draag je altijd
en 80% van de bevolking heeft of krijgt het
denk eens langer dan 30 seconden naquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hoezo een onrealistische angst?
Klopt. Maar nadat genitale wratten zijn doorgezet en daarna zijn verwijderd (niet weggetrokken), komt het in de meeste gevallen niet meer zo snel terug.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
hpv wat ts wrs heeft, draag je altijd
en 80% van de bevolking heeft of krijgt het
Ik heb gewoon 100 keer in mijn hoofd herhaalt dat dit hun werk is, en ze wel meer rare dingen hebben gezien. En dat ik me nergens voor hoef te schamen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Sterkte. Ik moet er trouwens niet aan denken om er bij een dokter, of wie dan ook, zo bij te liggen. De enige die mij als eerste zo mag zien is een ervaren plastisch chirurg.Ik durf het alleen niet.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:38 schreef Jachtgeweer het volgende:
Gadverdamme TS, het is goed dat je dit meld. Dan kan ik in het vervolg mijn hond van je af trappen.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:32 schreef Jachtgeweer het volgende:
Ben je ooit misbruikt vroeger door jullie hond?
Hebben ze hem uiteindelijk ook vol koude stikstof gespoten?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:24 schreef gosschalks het volgende:
Ik heb ooit een genitale wrat gekend. Aardige knul, maar je kon er niet op bouwen.
onstabiele vrouwenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:38 schreef AndreaW het volgende:
Ik kan wel janken. Waarom draag ik al dat soort virussen in mij? En waarom voel ik me zo goedkoop terwijl ik er niks aan kan doen. goddammit!
Dit zou ik dus nooit vertellen in het openbaar, maar ik hoop dat je er snel van verlost bent.
Ach, ik til daar niet zo zwaar aan, ze zullen het iig nooit zien, en ik schaam me er niet voor.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:38 schreef AndreaW het volgende:
Ik kan wel janken. Waarom draag ik al dat soort virussen in mij? En waarom voel ik me zo goedkoop terwijl ik er niks aan kan doen. goddammit!
Dit zou ik dus nooit vertellen in het openbaar, maar ik hoop dat je er snel van verlost bent.
gelukkig sta je ook niet met je kop op een foto op fok ofzo, lekker anoniem je soa sharenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:49 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ach, ik til daar niet zo zwaar aan, ze zullen het iig nooit zien, en ik schaam me er niet voor.
Maar dank je.
Soa,s krijg je in het algemeen van onstabiele mannen:P:)quote:
nee die krijg je omdat je de slettebak uithangtquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:53 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Soa,s krijg je in het algemeen van onstabiele mannen:P:)
Ervaring?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:53 schreef AndreaW het volgende:
[..]
ja togquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
gelukkig sta je ook niet met je kop op een foto op fok ofzo, lekker anoniem je soa sharen
Of van je moeder..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:53 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Ja, maar dat hielp niet. Hij bleef onbetrouwbaar.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:36 schreef Toradora het volgende:
[..]
Hebben ze hem uiteindelijk ook vol koude stikstof gespoten?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:04 schreef AndreaW het volgende:
Aan alle anderen, nee ik spreek niet uit ervaring ik ben een wijze vrouw en laat mijn sexpartner een condoom gebruiken
Dat maakt niks uit bij genitale wratten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:04 schreef AndreaW het volgende:
Aan alle anderen, nee ik spreek niet uit ervaring ik ben een wijze vrouw en laat mijn sexpartner een condoom gebruiken
?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:06 schreef Toradora het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit bij genitale wratten.
het is gewoon de waarheid, als je daar niet tegen kan pretendeer dan niet een wijze vrouw te zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |