op jouw geniale wratten natuurlijkquote:
Ja goh, maar vanwaar vaders? Ik ben blond van mezelf, dus ik snap um niet...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
op jouw geniale wratten natuurlijk
Best wel, vooral als het me 's nachts wakker maakt om in mn oor te fluisteren dat het me nooit zal verlaten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
Is dat niet eng?
om een soa te hebbe?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:27 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ja dat wil ik dus ook gaan doen. Lekker pochen met SOA's
Dat is anno 2012 ontzettend stoer.
Ik zou me wel door haar laten pijpen. Daar heb ik toch wel herpes voor over denk ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
* HSG-BOMBER bekijkt FoBo van TS.
Nog mensen die TS zouden nemen, zonder het safe te doen?
Tuurlijk niet. Ik doe nooit iets zonder helm.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
* HSG-BOMBER bekijkt FoBo van TS.
Nog mensen die TS zouden nemen, zonder het safe te doen?
Aaawh, wat lief van je.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zou me wel door haar laten pijpen. Daar heb ik toch wel herpes voor over denk ik.
Dit helaas, het is altijd wel wat met je, sterkte en bedankt voor het delen!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:47 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nee, ik ben ziek geboren en nooit meer beter geworden. Letterlijk
Misschien zit er een trio met haan33 in (of een kwartet als je vriend ook meedoet, airlock alles).quote:
http://forum.fok.nl/user/history/270134quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit helaas, het is altijd wel wat met je, sterkte en bedankt voor het delen!
[..]
Misschien zit er een trio met haan33 in (of een kwartet als je vriend ook meedoet, airlock alles).![]()
Dank jequote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit helaas, het is altijd wel wat met je, sterkte en bedankt voor het delen!
[..]
Misschien zit er een trio met haan33 in (of een kwartet als je vriend ook meedoet, airlock alles).![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:53 schreef Toradora het volgende:
[..]
Dank je![]()
En ik doe alleen aan trio's met een vrouw.
Maar laat de flauwe grapjes maar aan mij over.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:59 schreef Piye het volgende:
[..]![]()
Als jij weer soavrij bent moet je mij maar even PM'en.
[..]
Maar laat de flauwe grapjes maar aan mij over.
Dat hebben we ook netjes gedaan. Om er vervolgens achter te komen dat we weer veder kunnen met de condooms.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:02 schreef robin007bond het volgende:
Gadverdamme
Gewoon bah!
En je laat jezelf toch sowieso even testen voordat je met je vriend zonder condoom gaat vrijen?
Maar de SOA-test doe je toch voordat je gaat vrijen zonder condoom?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:07 schreef Toradora het volgende:
[..]
Dat hebben we ook netjes gedaan. Om er vervolgens achter te komen dat we weer veder kunnen met de condooms.
Het is beter om geen seks te hebben, maar dat is heel moeilijk vol te houden. Zeker omdat dit geintje al een half jaar duurt...
Dat hebben we ook gedaan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar de SOA-test doe je toch voordat je gaat vrijen zonder condoom?
Waarom vrij je dan alsnog zonder condoom?quote:
Je bent de eerste die daar over twijfelt.quote:
Kan gebeurenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom vrij je dan alsnog zonder condoom?
Of begrijp ik iets niet.
Oh wacht. Laat maar. Je hebt de geslachtsziekte zelf niet opgelopen, maar al gehad. Sorry, nevermind
oke sterktequote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:14 schreef Toradora het volgende:
[..]
Je bent de eerste die daar over twijfelt.
Maar jammer genoeg wel.
Ik heb nog nooit een topic verzonnen
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:34 schreef Toradora het volgende:
Ik loop alsof ik door 10 negers ben genomen.
Sneu voor TS natuurlijk, maar moest hier om lachen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:20 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Daar moet je niet om lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |