quote:Auto details
Topsnelheid 250 km/u
Acceleratie 0-100 km/u 4.50 s
Vermogen 457 pk
Koppel 600 Nm @ 5000 tpm
Gewicht 1730 kg
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Bij een ROC dat ik ken (MBO/praktijk) staat er eentje, rondom schade en loshangende plaatdelen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:58 schreef GrunnigsTrots het volgende:
dit is echt een auto waar garagehouders en dat soort tuig in rijdt
Niet huilen he?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:07 schreef Barcaconia het volgende:
Serieus, kan die gast een ban krijgen ofzo?
dat zeg ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Bij een ROC dat ik ken (MBO/praktijk) staat er eentje, rondom schade en loshangende plaatdelen.
Hihi nee, wees niet bang.quote:
Goed stukje wel! Ik denk dat mijn auto het redelijk goed doet voor de schrijfsterquote:
Niet huilen he?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:10 schreef Sounddragon het volgende:
Als je niet weet hoe je een volgende SC maakt, pleur hem dan niet dicht, en if per ongeluk wél so; maak dan geen nieuwe [ afbeelding ]
Wat gebeurt er allemaal?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:10 schreef Sounddragon het volgende:
Als je niet weet hoe je een volgende SC maakt, pleur hem dan niet dicht, en if per ongeluk wél so; maak dan geen nieuwe [ afbeelding ]
Zij doet het maar matig bij mij. Los van haar (vermoedelijke) leeftijd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hihi nee, wees niet bang.
[..]
Goed stukje wel! Ik denk dat mijn auto het redelijk goed doet voor de schrijfster
quote:
quote:
snel, filmpje maken en hier postenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:12 schreef GrunnigsTrots het volgende:
omg, staat hier een rasta in z'n astraatje boos achter m'n auto te toeteren dat ik door moet rijden, die auto staat gewoon geparkeerd!
Of hij heeft net je kofferbak in elkaar gereden en is op zoek naar de eigenaarquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:12 schreef GrunnigsTrots het volgende:
omg, staat hier een rasta in z'n astraatje boos achter m'n auto te toeteren dat ik door moet rijden, die auto staat gewoon geparkeerd!
Gezien jouw rijstijl/parkeerkunsten vermoed ik dat je je auto wel weer zo geparkeerd hebt dat het lijkt alsof je door zou moeten gaan rijden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:12 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Wie de schoen past, trekke hem aanquote:
Al moet ze op dit moment niet bij mij in de auto stappen. Niet dat dat kan trouwens, want mijn stoel is de enige die nog toegankelijk is.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zij doet het maar matig bij mij. Los van haar (vermoedelijke) leeftijd.
nope, zoals ie op de foto staat parkeer ik altijdquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:13 schreef 2cv het volgende:
[..]
Gezien jouw rijstijl/parkeerkunsten vermoed ik dat je je auto wel weer zo geparkeerd hebt dat het lijkt alsof je door zou moeten gaan rijden.
Ik zou dan wel de deuren dichtdoen. Anders gaat die rasta met jou auto verder.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:15 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nope, zoals ie op de foto staat parkeer ik altijd
[TK]Hyundai Pony 1.5I LS E2
jouwquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik zou dan wel de deuren dichtdoen. Anders gaat die rasta met jou auto verder.
Foto ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Al moet ze op dit moment niet bij mij in de auto stappen. Niet dat dat kan trouwens, want mijn stoel is de enige die nog toegankelijk is.
Hopelijk is de motor al gereviseerd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:19 schreef Barcaconia het volgende:
De enige Citroën van na de oorlog waar ik nog over na zou denken om aan te schaffen
mag je hopen voor dat geld jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
Foto ?
[..]
Hopelijk is de motor al gereviseerd.
Geen zin om naar buiten te lopen, maar ik heb een gereedschapbord van 2x1 meter achterin liggen dus banken plat liggen en de voorstoel volledig naar voren en opgeklaptquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
Foto ?
[..]
Hopelijk is de motor al gereviseerd.
interessantequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Voor als je niks te doen hebt, prachtige en interessant serie over verborgen en verlaten plaatsen in NY.
quote:
Lange werkdag gehad merk ik nu wel.quote:
Niet die wankel-serie?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:19 schreef Barcaconia het volgende:
De enige Citroën van na de oorlog waar ik nog over na zou denken om aan te schaffen
echte nieuwe m3 rijders zijn geen tokkies.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:49 schreef GrunnigsTrots het volgende:
om te laten zien dat je een grotere tokkie bent dan de M3 rijders natuurlijk
In één van de 2 wel eens gereden? Nee he?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:44 schreef Mierenneuker. het volgende:
Check die streepjes naast dat AMG nageaapt zijn van de M-serie.
In elk opzicht de M3 van BMW beter te zijn dan de C63 dus waarom zou je in godsnaam een Merc. willen.
dan nog kun je wel zien dat het gewoon een slechte bmw wannabe isquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In één van de 2 wel eens gereden? Nee he?
Nog steeds vrijgezel he?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:12 schreef 2cv het volgende:
Ja, er zijn echt vrouwen die vrijwillig in dat hok van mij stappen. Het is voor mij ook een mooie manier om het kaf van het koren te scheiden: gaan ze lopen zeiken over mijn BX dan zijn ze meteen afgeserveerd.
En ja, dit meen ik bloedserieus.
Ik moest lachenquote:
Ja. Het aantal fatsoenlijke vrouwen op deze planeet is erg laag.quote:
genoeg fatsoenlijke kerelsquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ja. Het aantal fatsoenlijke vrouwen op deze planeet is erg laag.
Serieus, soms vind ik het jammer dat ik niet homo ben.quote:
dat hoor ik van zoveel mannenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:04 schreef 2cv het volgende:
[..]
Serieus, soms vind ik het jammer dat ik niet homo ben.
Inderdaad..quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ook dat is waarschijnlijk een reden waarom je nog steeds vrijgezel bent;quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
nop, een sjonnie-ibiza, compleet met veel te grote chromen velgen met stoeprandschade en geverfde remklauwen...quote:
Sja, waar zou dat nou vandaan komen he ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Ook dat is waarschijnlijk een reden waarom je nog steeds vrijgezel bent;
Je immer laatdunkende reacties over vrouwen.
Het lijkt wel een neerwaartse spiraal bij jouquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:07 schreef 2cv het volgende:
[..]
Sja, waar zou dat nou vandaan komen he ?
Pure frustratie van het moeten hand-karren?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:07 schreef 2cv het volgende:
[..]
Uit jouw mond!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:07 schreef 2cv het volgende:
[..]
M'n hand heeft een stuk minder te zeuren dan de meeste vrouwen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:12 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Pure frustratie van het moeten hand-karren?
Klopt. En waarom zou m'n mond dat toch zeggen ?quote:
Omdat ie aangestuurd wordt door een verwrongen brein?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:36 schreef 2cv het volgende:
[..]
Klopt. En waarom zou m'n mond dat toch zeggen ?
Aan je buufquote:
Had zij dan die onderdelen schoon gemaakt denk je ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:39 schreef Paladijn het volgende:
Met een vrouw in huis had je nog een fatsoenlijk werkende vaatwasmachine gehad
Hoe zou dat brein verwrongen raken denk je ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Omdat ie aangestuurd wordt door een verwrongen brein?
Nee, maar dat kon je zelf ook wel nagaan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In één van de 2 wel eens gereden? Nee he?
Nou ik in ieder geval niet, misschien een andere vrouw welquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:35 schreef 2cv het volgende:
[..]
Had zij dan die onderdelen schoon gemaakt denk je ?
[..]
Hoe zou dat brein verwrongen raken denk je ?
Dan was dat verversen zeker ook wel nodig, of niet?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:58 schreef .Neovo. het volgende:
Wat rijdt dat lekker zeg, een auto met verse olie
Ja, eigenlijk wel, laatste x was zo'n 15000 km geleden.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou ik in ieder geval niet, misschien een andere vrouw wel.
En wat betreft dat andere, even tussen een bankschroef?
[..]
Dan was dat verversen zeker ook wel nodig, of niet?
Dat was een erg flauw, retorisch antwoord. Niet serieus te nemen. En het antwoord op dat andere kan je eerder in dit topic lezen. Tussen de regels door, dat wel.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou ik in ieder geval niet, misschien een andere vrouw wel.
En wat betreft dat andere, even tussen een bankschroef?
ik ben al thuis.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:36 schreef GrunnigsTrots het volgende:
moet echt eens vroeger naar huis gaan
goedemorgenquote:
Dus omdat je niet neukt, heb je een verwrongen brein, en door dat verwrongen brein, wil niemand met je neuken. Ik weet niet hoor, maar ergens klopt dit niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:35 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hoe zou dat brein verwrongen raken denk je ?
Smakelijkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:37 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen. Heel even 5 minuten adem halen en een boterham naar binnen werken..
Yeah... Het is geeneens kwartaaleinde, maar maak toch zo'n 10 uur per dagquote:
En?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:19 schreef Sounddragon het volgende:
Pff, gaat vanochtend de foon; of ik a.s. zondag al kan vliegen
Ja.. het interesseert me ook niet zo (quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:05 schreef Alfisti het volgende:
Ach, laat het maar fout lopen ( des te meer waarderen ze je als weer terug bent)
Nee gezegd, wel effe mijn adem ingehouden, maar er zijn grenzen.. ze doen maar en schuiven maar; eerst 5 weken, toen ineens 8, eerst zo goed als meteen weg; allemaal extra kosten en moeite om alles op de rit te krijgen, dan ineens is het 2 weken later. KS d'r vakantie omgegooid en aangepast zodat we een weekie saampies hebben om die 8 weken een beetje te verzachten, en dan willen ze die week ook ineens hebbenquote:
Ja, nu hebben ze nog 4 dagen extra om wijzigingen te verzinnenquote:
Jup, en de blokkies zijn idd ook geel geworden in PTA.. niet erg hinderlijk; blijkbaar was het me niet eens opgevallenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Je hebt ook dit niet op de Index?
[ afbeelding ]
PTA-kleur is niet zo erg nee. Check de kleurtjes van de crew-fora, knalrood, donkerbruin.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jup, en de blokkies zijn idd ook geel geworden in PTA.. niet erg hinderlijk; blijkbaar was het me niet eens opgevallen
mobiele weergave is wel fijn met die kleuren, maar hier hoeft dat van niet heel persequote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:50 schreef Anne het volgende:
[..]
PTA-kleur is niet zo erg nee. Check de kleurtjes van de crew-fora, knalrood, donkerbruin.
dan kun je er het beste direct frikandelen van draaienquote:
of er een vakantie van maken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:20 schreef densmee het volgende:
[..]
dan kun je er het beste direct frikandelen van draaien
't is alweer aangepastquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:11 schreef densmee het volgende:
[..]
mobiele weergave is wel fijn met die kleuren, maar hier hoeft dat van niet heel perse
Hij is er wel mee door een muur gereden en het enige wat de Pony had waren een paar krasjes. Dus ik denk dat 'ie hier met vlag en wimpel doorheen komtquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:21 schreef GrunnigsTrots het volgende:
het zal me verbazen als ie er zo door komt eigenlijk
huh wut??quote:
als ge wijt weg gaat, dan willen wij daar wel plaotjes van zien hequote:
en niet van uwe kop die een palmke omhoog houdtquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:21 schreef densmee het volgende:
[..]
als ge wijt weg gaat, dan willen wij daar wel plaotjes van zien he
en de kwootnotiefryer?quote:
OK, ze zijn nu wat meer pastel. Ik vind het onderscheid tussen topic met nieuwe reacties en zonder nog niet heel duidelijk.quote:
Kunnen tegen een stootjequote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:16 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Moskvitch 2141 Aleko dat is wat ik ga rijden vanaf heden
Dat wist ik al maar lelijker dan dit kun je niet krijgenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kunnen tegen een stootje![]()
Wel een ongelofelijk lelijk schijthok
Zeker mooi doch moet iets goedkoops hebben want er speelt zich iets af in het ''schuurtje'' van mijquote:
de plantjes groeien niet goed?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:36 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dat wist ik al maar lelijker dan dit kun je niet krijgen
[..]
Zeker mooi doch moet iets goedkoops hebben want er speelt zich iets af in het ''schuurtje'' van mij
quote:Pentium 4 was a line of single-core desktop and laptop central processing units (CPUs), introduced by Intel on November 20, 2000[1] and shipped through August 8, 2008.[2] They had a 7th-generation x86 microarchitecture, called NetBurst, which was the company's first all-new design since the introduction of the P6 microarchitecture of the Pentium Pro CPUs in 1995. NetBurst differed from P6 (Pentium III, II, etc.) by featuring a very deep instruction pipeline to achieve very high clock speeds. Intel claimed that NetBurst would allow clock speeds of up to 10 GHz, however, severe problems with heat dissipation (especially with the Prescott Pentium 4) limited CPU clock speeds to a much lower 3.8 GHz.
Hele mooiequote:
Neequote:
Sinds een aantal landen bij de EU horen is het ineens allemaal een stuk makkelijker geworden om bepaalde auto's aan te schaffen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:05 schreef Dingest het volgende:
Waar staat die schuur eigenlijk? Want een Moskvitch vind je in Nederland ook niet op elke straathoek, ook niet als goedkope auto
En volgens een SMS van de ANWB is de 126 al bij mijn garage afgeleverd
Heb contacten in het voormalig Oostblok wat wel is het transport van grotere onderdelen daar ligt het probleem omdat verzending gewoon te duur is. Alleen om vanuit daar allemaal onderdelen te laten komen duurt ook lang want hun hebben ook een baan vrouw kinderen lastige schoonmoeders etc.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:26 schreef Dingest het volgende:
Dat wel, maar dan is een Moskvitch geen goedkope of makkelijke auto, daarvoor zijn ze hier veel te zeldzaam. Misschien an sich als product wel, maar een te slechte onderdelenlijn en gebrek aan expertise in Nederland. Of je moet heel goede connecties hebbenVraag maar aan Alex, met zijn Niva.
Iemand is knopjesgeil zo te zienquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:45 schreef Sounddragon het volgende:
Ik wil deze![]()
Nog nooit zoveel knoppies in een W126 gezien; middenconsole vol, onder de asbak vol, achter de pook vol, en zelfs nog meer knoppies erachter![]()
![]()
I like am in love![]()
Penosebak.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:45 schreef Sounddragon het volgende:
Ik wil deze![]()
Nog nooit zoveel knoppies in een W126 gezien; middenconsole vol, onder de asbak vol, achter de pook vol, en zelfs nog meer knoppies erachter![]()
![]()
I like am in love![]()
My stylequote:
zitten er nou ook extra meters in geplaatst?quote:
Ahquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:03 schreef Sounddragon het volgende:
Hedenmiddag rond de klok van half 3 heeft men mijn lieve Hoochie laten inslapen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
R.I.P. Hooch![]()
![]()
![]()
ernstige arthrose in een voorpoot; zodanig dat hij zelfs met morfine niet meer wilde opstaan.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:08 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ah [ afbeelding ]
Waarom moest dat gebeuren?
neen, al bijna een jaar niet meer, misschien zelfs wel langer.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:10 schreef densmee het volgende:
Mooi kut, heb je hem de laatste tijd nog gezien?
en gecondoleerd uiteraard
Dit sloeg op Hooch, niet op die motor.quote:
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:03 schreef Sounddragon het volgende:
Hedenmiddag rond de klok van half 3 heeft men mijn lieve Hoochie laten inslapen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
R.I.P. Hooch![]()
![]()
![]()
Zal ik ook nog even een Toyota aygo opnoemen?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:22 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zie trouwens nu pas dat de citoen C1 van binnen een exacte kopie is van de peugot 107
kan wel, ik heb alleen de nieuwe 107 gereden, kleine kutautotjes van greenwheelsquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:34 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Zal ik ook nog even een Toyota aygo opnoemen?![]()
Oh, en gecondoleerd SD.
Dan is het denk ik op deze manier wel beter ja... Gecondoleerdquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ernstige arthrose in een voorpoot; zodanig dat hij zelfs met morfine niet meer wilde opstaan.
Yeah, nevertheless; it still sucksquote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:06 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dan is het denk ik op deze manier wel beter ja... Gecondoleerd
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:28 schreef densmee het volgende:
wat een teringherrie, dominator op het E3 strand.
allemaal pillenslikkers en verkeersregelaars die niet weten wat te doen met een XR600 die over de velden ragt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
crap.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:03 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
R.I.P. Hooch![]()
![]()
![]()
Nee; no more crap.. niet het verhaal omdraaien, is al erg genoegquote:
ik ben bang dat mijn post vorig jaar ongeveer het zelfde was.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Anne voorspelde dit vorige week al![]()
![]()
![]()
geloof ik best. lijkt me vreselijk.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee; no more crap.. niet het verhaal omdraaien, is al erg genoeg
Kan ik best mee leven hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:37 schreef densmee het volgende:
maar het gaat heel de dag al hetzelfde,
en bij ons hoor je voornamelijk de bas, dus de gaat echt alleen maar zo
het zal best leuk zijn als je daar staat, en dan die pillenkoppen en coke snuivers uit te lachenquote:
valt allemaal wel mee.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:46 schreef densmee het volgende:
[..]
het zal best leuk zijn als je daar staat, en dan die pillenkoppen en coke snuivers uit te lachen
wat?quote:
het is ook prachtig om te zien, busladingen Duitsers die zijn volgens mij het gekste van allemaalquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:51 schreef blup het volgende:
Aantal jaar geleden ben ik op dominator geweest.. van die gasten heb je geen last.
wanneer?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:51 schreef blup het volgende:
Aantal jaar geleden ben ik op dominator geweest.. van die gasten heb je geen last.
Dunnow? Was in Enschede ergens geloof ikquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:53 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
wanneer?
ik was er in 2007 ofzo geloof ik
Fraai portret.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:49 schreef densmee het volgende:
[..]
wat?
ik heb er toch al genoeg daar zo het terrein af zien komen, en over de provinciale weg, snelweg en door dorpen zien zwalken
[ afbeelding ]
ik weet wel waar alle aussies en nike air maxen gebleven zijn.
Er is niks mis met hasj, coke en pillen, net zo min als met jouw biertje, shaggie en koffiequote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:46 schreef densmee het volgende:
[..]
het zal best leuk zijn als je daar staat, en dan die pillenkoppen en coke snuivers uit te lachen
Anders scheer jij ff alles over 1 kamquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:53 schreef blup het volgende:
Je kan daar ook prima tegen iemand aanlopen. Duimpie omhoog geen probleem.
Op een hardstyle proleten feest hoef je dat niet te proberen.
Hoeft ook niet ik snappum; Hooch is doodgegaan door een spuitje, en Dominator is klaarblijkelijk verzopen.. so what?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ik weet dat ze die Amerikanen spreekwoordelijk een boot of slagschip noemen, maar in de praktijk blijkt daar toch bar weinig van waar te zijnquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoeft ook niet ik snappum; Hooch is doodgegaan door een spuitje, en Dominator is klaarblijkelijk verzopen.. so what?die is zeker mee op de trailer naar huis gegaan inderdaad, om hem volgend jaar weer netjes met de trailer te komen brengen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie weet achter een Niksan terrano
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
Maar daar issie dan zelf opgeredenquote:Op zondag 22 juli 2012 00:38 schreef densmee het volgende:
[..]
die is zeker mee op de trailer naar huis gegaan inderdaad, om hem volgend jaar weer netjes met de trailer te komen brengen.
wie weet achter een Niksan terrano
Ik zeg: doen!quote:Op zondag 22 juli 2012 00:39 schreef densmee het volgende:
http://reprapkit.com/rrks(...)t-0616983057902.html
Dit lijkt me zo gaaf om te maken en om dan dingen te printen
hij hoefde inderdaad niet met een kraan geladen te worden maar ze konden hem met de lier gewoon erop krijgen inderdaadquote:Op zondag 22 juli 2012 00:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Maar daar issie dan zelf opgereden![]()
Sissy's; die trailer moet achter die Chevy, met een Niksan erop![]()
Balen man, sterkte er mee.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:03 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
R.I.P. Hooch![]()
![]()
![]()
Hoe vaak gaat het in verhouding mis bij hardstyle en hardcore feesten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Anders scheer jij ff alles over 1 kam.
Ook daar heb je de vrolijke pillenslikkers die een stoot met een duimpje of knuffel bedanken hoor.
Toch eigenlijk te debiel voor woorden dat dat zo moet.quote:Op zondag 22 juli 2012 10:53 schreef Anne het volgende:
Tja, dat gebeurt niet alleen op dat soort feestjes.
Ik zorg altijd dat ik mijn drinken in 1x op drink, niet uit het oog verlies en zo wel dan drink ik het niet meer op en pleur ik het weg. Kutgasten heb je overal.
Beterschapquote:Op zondag 22 juli 2012 10:53 schreef .Neovo. het volgende:
Bah, eerste echte zomerdag van het jaar en ik lig ziek in bed.
ja je hapt zo lekker weg (het biertje dan)quote:
quote:
Ik vind het nog wat vroeg voor een Duveltje.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:08 schreef lipje het volgende:
[..]
ja je hapt zo lekker weg (het biertje dan)
als je alcoholist bent is het aan de late kantquote:Op zondag 22 juli 2012 12:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind het nog wat vroeg voor een Duveltje.
lig jij niet aan een bergmeertje ergens bij de Po-vlakte?quote:Op zondag 22 juli 2012 12:39 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti zwaait vanuit het zwembad :w
Warmpjes hier hoor
zit je bij Bojo thuis?quote:
Oud - Ankara?quote:
Ik wel zou hem zo kopen tot ik zag dat het een ambulance is geweest en dat is een grote NO NO.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:43 schreef 2cv het volgende:
Heb je naar de vraagprijs gekeken van dat ding ?
Haha, je zal op sterven liggen en er komt een BX-ambu aangereden!quote:Op maandag 23 juli 2012 00:15 schreef 2cv het volgende:
http://www.leboncoin.fr/voitures/340421422.htm?ca=5_s
Leuk ding
We zijn alweer benee! We hebben zelfs al gestofzuigd, gedweild en de afwas klaargezet, speciaal voor jou allemaal, zodat je niet de enige bent die aan het werk is.quote:
dikkere turbo erop schroeven.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:55 schreef GrunnigsTrots het volgende:
auto opgehaald, airco en alles
maar hij is wel echt traag bij het optrekken
ja, andersom kan ook, wel een beetje op je snelheid letten uiteraard; met 80 terug naar 2 vindt 'ie niet fijn.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:54 schreef GrunnigsTrots het volgende:
hoe zit dat nou met een automaat, kun je die gewoon tijdens het rijden van de 2 naar de 3 en drive doen?
Wat moesten die daar dan? Tour de fiets ofzo?quote:Op maandag 23 juli 2012 15:06 schreef densmee het volgende:
zo den smee zit lekker in het zonnetje langs de snelweg te kijken naar de karavaan van movico die nu uit parijs terugkomen
Dat maakt dus geen hol uitquote:Op maandag 23 juli 2012 17:05 schreef GrunnigsTrots het volgende:
mooi, want dan trekt ie wat sneller op want vind hem wel erg traag vanuit stilstand optrekken
Tis een diezol, maakt roet, maar geen peekaa'squote:
volgens mij wel hoor, kan niet verderquote:Op maandag 23 juli 2012 17:43 schreef daNpy het volgende:
Blijft een automaat hoor. Je trapt het gas niet ver genoeg in
Bij mijn Saab 96 welquote:Op maandag 23 juli 2012 18:26 schreef Andyy het volgende:
Ik weet niet of er hier autobahnridders zijn, maar is het normaal dat je motorkap een beetje trilt/op en neer gaat bij hoge snelheden?
tour de zwans inderdaad, die hebben die mobiele podia en dergelijke bij.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat moesten die daar dan? Tour de fiets ofzo?
Zit de kap wel goed gesloten?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:02 schreef Andyy het volgende:
[..]
Maar ik rij een vrij nieuwe BMW, zag er vrij ontrustend uit
Dan issie wel heul ruk geprogrammeerdquote:Op maandag 23 juli 2012 18:29 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
volgens mij wel hoor, kan niet verder
maar zal dat 2de gaspedaal eens bekijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |