snel, filmpje maken en hier postenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:12 schreef GrunnigsTrots het volgende:
omg, staat hier een rasta in z'n astraatje boos achter m'n auto te toeteren dat ik door moet rijden, die auto staat gewoon geparkeerd!
Of hij heeft net je kofferbak in elkaar gereden en is op zoek naar de eigenaarquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:12 schreef GrunnigsTrots het volgende:
omg, staat hier een rasta in z'n astraatje boos achter m'n auto te toeteren dat ik door moet rijden, die auto staat gewoon geparkeerd!
Gezien jouw rijstijl/parkeerkunsten vermoed ik dat je je auto wel weer zo geparkeerd hebt dat het lijkt alsof je door zou moeten gaan rijden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:12 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Wie de schoen past, trekke hem aanquote:
Al moet ze op dit moment niet bij mij in de auto stappen. Niet dat dat kan trouwens, want mijn stoel is de enige die nog toegankelijk is.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zij doet het maar matig bij mij. Los van haar (vermoedelijke) leeftijd.
nope, zoals ie op de foto staat parkeer ik altijdquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:13 schreef 2cv het volgende:
[..]
Gezien jouw rijstijl/parkeerkunsten vermoed ik dat je je auto wel weer zo geparkeerd hebt dat het lijkt alsof je door zou moeten gaan rijden.
Ik zou dan wel de deuren dichtdoen. Anders gaat die rasta met jou auto verder.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:15 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nope, zoals ie op de foto staat parkeer ik altijd
[TK]Hyundai Pony 1.5I LS E2
jouwquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik zou dan wel de deuren dichtdoen. Anders gaat die rasta met jou auto verder.
Foto ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Al moet ze op dit moment niet bij mij in de auto stappen. Niet dat dat kan trouwens, want mijn stoel is de enige die nog toegankelijk is.
Hopelijk is de motor al gereviseerd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:19 schreef Barcaconia het volgende:
De enige Citroën van na de oorlog waar ik nog over na zou denken om aan te schaffen
mag je hopen voor dat geld jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
Foto ?
[..]
Hopelijk is de motor al gereviseerd.
Geen zin om naar buiten te lopen, maar ik heb een gereedschapbord van 2x1 meter achterin liggen dus banken plat liggen en de voorstoel volledig naar voren en opgeklaptquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
Foto ?
[..]
Hopelijk is de motor al gereviseerd.
interessantequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Voor als je niks te doen hebt, prachtige en interessant serie over verborgen en verlaten plaatsen in NY.
quote:
Lange werkdag gehad merk ik nu wel.quote:
Niet die wankel-serie?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:19 schreef Barcaconia het volgende:
De enige Citroën van na de oorlog waar ik nog over na zou denken om aan te schaffen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |