nope, zoals ie op de foto staat parkeer ik altijdquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:13 schreef 2cv het volgende:
[..]
Gezien jouw rijstijl/parkeerkunsten vermoed ik dat je je auto wel weer zo geparkeerd hebt dat het lijkt alsof je door zou moeten gaan rijden.
Ik zou dan wel de deuren dichtdoen. Anders gaat die rasta met jou auto verder.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:15 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nope, zoals ie op de foto staat parkeer ik altijd
[TK]Hyundai Pony 1.5I LS E2
jouwquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik zou dan wel de deuren dichtdoen. Anders gaat die rasta met jou auto verder.
Foto ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Al moet ze op dit moment niet bij mij in de auto stappen. Niet dat dat kan trouwens, want mijn stoel is de enige die nog toegankelijk is.
Hopelijk is de motor al gereviseerd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:19 schreef Barcaconia het volgende:
De enige Citroën van na de oorlog waar ik nog over na zou denken om aan te schaffen
mag je hopen voor dat geld jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
Foto ?
[..]
Hopelijk is de motor al gereviseerd.
Geen zin om naar buiten te lopen, maar ik heb een gereedschapbord van 2x1 meter achterin liggen dus banken plat liggen en de voorstoel volledig naar voren en opgeklaptquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
Foto ?
[..]
Hopelijk is de motor al gereviseerd.
interessantequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Voor als je niks te doen hebt, prachtige en interessant serie over verborgen en verlaten plaatsen in NY.
quote:
Lange werkdag gehad merk ik nu wel.quote:
Niet die wankel-serie?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:19 schreef Barcaconia het volgende:
De enige Citroën van na de oorlog waar ik nog over na zou denken om aan te schaffen
echte nieuwe m3 rijders zijn geen tokkies.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:49 schreef GrunnigsTrots het volgende:
om te laten zien dat je een grotere tokkie bent dan de M3 rijders natuurlijk
In één van de 2 wel eens gereden? Nee he?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:44 schreef Mierenneuker. het volgende:
Check die streepjes naast dat AMG nageaapt zijn van de M-serie.
In elk opzicht de M3 van BMW beter te zijn dan de C63 dus waarom zou je in godsnaam een Merc. willen.
dan nog kun je wel zien dat het gewoon een slechte bmw wannabe isquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In één van de 2 wel eens gereden? Nee he?
Nog steeds vrijgezel he?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:12 schreef 2cv het volgende:
Ja, er zijn echt vrouwen die vrijwillig in dat hok van mij stappen. Het is voor mij ook een mooie manier om het kaf van het koren te scheiden: gaan ze lopen zeiken over mijn BX dan zijn ze meteen afgeserveerd.
En ja, dit meen ik bloedserieus.
Ik moest lachenquote:
Ja. Het aantal fatsoenlijke vrouwen op deze planeet is erg laag.quote:
genoeg fatsoenlijke kerelsquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ja. Het aantal fatsoenlijke vrouwen op deze planeet is erg laag.
Serieus, soms vind ik het jammer dat ik niet homo ben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |