dan kun je er het beste direct frikandelen van draaienquote:
of er een vakantie van maken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:20 schreef densmee het volgende:
[..]
dan kun je er het beste direct frikandelen van draaien
't is alweer aangepastquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:11 schreef densmee het volgende:
[..]
mobiele weergave is wel fijn met die kleuren, maar hier hoeft dat van niet heel perse
Hij is er wel mee door een muur gereden en het enige wat de Pony had waren een paar krasjes. Dus ik denk dat 'ie hier met vlag en wimpel doorheen komtquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:21 schreef GrunnigsTrots het volgende:
het zal me verbazen als ie er zo door komt eigenlijk
huh wut??quote:
als ge wijt weg gaat, dan willen wij daar wel plaotjes van zien hequote:
en niet van uwe kop die een palmke omhoog houdtquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:21 schreef densmee het volgende:
[..]
als ge wijt weg gaat, dan willen wij daar wel plaotjes van zien he
en de kwootnotiefryer?quote:
OK, ze zijn nu wat meer pastel. Ik vind het onderscheid tussen topic met nieuwe reacties en zonder nog niet heel duidelijk.quote:
Kunnen tegen een stootjequote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:16 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Moskvitch 2141 Aleko dat is wat ik ga rijden vanaf heden
Dat wist ik al maar lelijker dan dit kun je niet krijgenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kunnen tegen een stootje![]()
Wel een ongelofelijk lelijk schijthok
Zeker mooi doch moet iets goedkoops hebben want er speelt zich iets af in het ''schuurtje'' van mijquote:
de plantjes groeien niet goed?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:36 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dat wist ik al maar lelijker dan dit kun je niet krijgen
[..]
Zeker mooi doch moet iets goedkoops hebben want er speelt zich iets af in het ''schuurtje'' van mij
quote:Pentium 4 was a line of single-core desktop and laptop central processing units (CPUs), introduced by Intel on November 20, 2000[1] and shipped through August 8, 2008.[2] They had a 7th-generation x86 microarchitecture, called NetBurst, which was the company's first all-new design since the introduction of the P6 microarchitecture of the Pentium Pro CPUs in 1995. NetBurst differed from P6 (Pentium III, II, etc.) by featuring a very deep instruction pipeline to achieve very high clock speeds. Intel claimed that NetBurst would allow clock speeds of up to 10 GHz, however, severe problems with heat dissipation (especially with the Prescott Pentium 4) limited CPU clock speeds to a much lower 3.8 GHz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |