Dit sloeg op Hooch, niet op die motor.quote:
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:03 schreef Sounddragon het volgende:
Hedenmiddag rond de klok van half 3 heeft men mijn lieve Hoochie laten inslapen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
R.I.P. Hooch![]()
![]()
![]()
Zal ik ook nog even een Toyota aygo opnoemen?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:22 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zie trouwens nu pas dat de citoen C1 van binnen een exacte kopie is van de peugot 107
kan wel, ik heb alleen de nieuwe 107 gereden, kleine kutautotjes van greenwheelsquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:34 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Zal ik ook nog even een Toyota aygo opnoemen?![]()
Oh, en gecondoleerd SD.
Dan is het denk ik op deze manier wel beter ja... Gecondoleerdquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ernstige arthrose in een voorpoot; zodanig dat hij zelfs met morfine niet meer wilde opstaan.
Yeah, nevertheless; it still sucksquote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:06 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dan is het denk ik op deze manier wel beter ja... Gecondoleerd
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:28 schreef densmee het volgende:
wat een teringherrie, dominator op het E3 strand.
allemaal pillenslikkers en verkeersregelaars die niet weten wat te doen met een XR600 die over de velden ragt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
crap.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:03 schreef Sounddragon het volgende:
Hedenmiddag rond de klok van half 3 heeft men mijn lieve Hoochie laten inslapen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
R.I.P. Hooch![]()
![]()
![]()
Nee; no more crap.. niet het verhaal omdraaien, is al erg genoegquote:
ik ben bang dat mijn post vorig jaar ongeveer het zelfde was.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Anne voorspelde dit vorige week al![]()
![]()
![]()
geloof ik best. lijkt me vreselijk.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee; no more crap.. niet het verhaal omdraaien, is al erg genoeg
Kan ik best mee leven hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:37 schreef densmee het volgende:
maar het gaat heel de dag al hetzelfde,
en bij ons hoor je voornamelijk de bas, dus de gaat echt alleen maar zo
het zal best leuk zijn als je daar staat, en dan die pillenkoppen en coke snuivers uit te lachenquote:
valt allemaal wel mee.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:46 schreef densmee het volgende:
[..]
het zal best leuk zijn als je daar staat, en dan die pillenkoppen en coke snuivers uit te lachen
wat?quote:
het is ook prachtig om te zien, busladingen Duitsers die zijn volgens mij het gekste van allemaalquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:51 schreef blup het volgende:
Aantal jaar geleden ben ik op dominator geweest.. van die gasten heb je geen last.
wanneer?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:51 schreef blup het volgende:
Aantal jaar geleden ben ik op dominator geweest.. van die gasten heb je geen last.
Dunnow? Was in Enschede ergens geloof ikquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:53 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
wanneer?
ik was er in 2007 ofzo geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |