Hele mooiequote:
Neequote:
Sinds een aantal landen bij de EU horen is het ineens allemaal een stuk makkelijker geworden om bepaalde auto's aan te schaffen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:05 schreef Dingest het volgende:
Waar staat die schuur eigenlijk? Want een Moskvitch vind je in Nederland ook niet op elke straathoek, ook niet als goedkope auto
En volgens een SMS van de ANWB is de 126 al bij mijn garage afgeleverd
Heb contacten in het voormalig Oostblok wat wel is het transport van grotere onderdelen daar ligt het probleem omdat verzending gewoon te duur is. Alleen om vanuit daar allemaal onderdelen te laten komen duurt ook lang want hun hebben ook een baan vrouw kinderen lastige schoonmoeders etc.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:26 schreef Dingest het volgende:
Dat wel, maar dan is een Moskvitch geen goedkope of makkelijke auto, daarvoor zijn ze hier veel te zeldzaam. Misschien an sich als product wel, maar een te slechte onderdelenlijn en gebrek aan expertise in Nederland. Of je moet heel goede connecties hebbenVraag maar aan Alex, met zijn Niva.
Iemand is knopjesgeil zo te zienquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:45 schreef Sounddragon het volgende:
Ik wil deze![]()
Nog nooit zoveel knoppies in een W126 gezien; middenconsole vol, onder de asbak vol, achter de pook vol, en zelfs nog meer knoppies erachter![]()
![]()
I like am in love![]()
Penosebak.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:45 schreef Sounddragon het volgende:
Ik wil deze![]()
Nog nooit zoveel knoppies in een W126 gezien; middenconsole vol, onder de asbak vol, achter de pook vol, en zelfs nog meer knoppies erachter![]()
![]()
I like am in love![]()
My stylequote:
zitten er nou ook extra meters in geplaatst?quote:

Ahquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:03 schreef Sounddragon het volgende:
Hedenmiddag rond de klok van half 3 heeft men mijn lieve Hoochie laten inslapen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
R.I.P. Hooch![]()
![]()
![]()
ernstige arthrose in een voorpoot; zodanig dat hij zelfs met morfine niet meer wilde opstaan.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:08 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ah [ afbeelding ]
Waarom moest dat gebeuren?
neen, al bijna een jaar niet meer, misschien zelfs wel langer.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:10 schreef densmee het volgende:
Mooi kut, heb je hem de laatste tijd nog gezien?
en gecondoleerd uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |