Hele mooiequote:
Neequote:
Sinds een aantal landen bij de EU horen is het ineens allemaal een stuk makkelijker geworden om bepaalde auto's aan te schaffen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:05 schreef Dingest het volgende:
Waar staat die schuur eigenlijk? Want een Moskvitch vind je in Nederland ook niet op elke straathoek, ook niet als goedkope auto
En volgens een SMS van de ANWB is de 126 al bij mijn garage afgeleverd
Heb contacten in het voormalig Oostblok wat wel is het transport van grotere onderdelen daar ligt het probleem omdat verzending gewoon te duur is. Alleen om vanuit daar allemaal onderdelen te laten komen duurt ook lang want hun hebben ook een baan vrouw kinderen lastige schoonmoeders etc.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:26 schreef Dingest het volgende:
Dat wel, maar dan is een Moskvitch geen goedkope of makkelijke auto, daarvoor zijn ze hier veel te zeldzaam. Misschien an sich als product wel, maar een te slechte onderdelenlijn en gebrek aan expertise in Nederland. Of je moet heel goede connecties hebbenVraag maar aan Alex, met zijn Niva.
Iemand is knopjesgeil zo te zienquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:45 schreef Sounddragon het volgende:
Ik wil deze![]()
Nog nooit zoveel knoppies in een W126 gezien; middenconsole vol, onder de asbak vol, achter de pook vol, en zelfs nog meer knoppies erachter![]()
![]()
I like am in love![]()
Penosebak.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:45 schreef Sounddragon het volgende:
Ik wil deze![]()
Nog nooit zoveel knoppies in een W126 gezien; middenconsole vol, onder de asbak vol, achter de pook vol, en zelfs nog meer knoppies erachter![]()
![]()
I like am in love![]()
My stylequote:
zitten er nou ook extra meters in geplaatst?quote:

Ahquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:03 schreef Sounddragon het volgende:
Hedenmiddag rond de klok van half 3 heeft men mijn lieve Hoochie laten inslapen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
R.I.P. Hooch![]()
![]()
![]()
ernstige arthrose in een voorpoot; zodanig dat hij zelfs met morfine niet meer wilde opstaan.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:08 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ah [ afbeelding ]
Waarom moest dat gebeuren?
neen, al bijna een jaar niet meer, misschien zelfs wel langer.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:10 schreef densmee het volgende:
Mooi kut, heb je hem de laatste tijd nog gezien?
en gecondoleerd uiteraard
Dit sloeg op Hooch, niet op die motor.quote:
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:03 schreef Sounddragon het volgende:
Hedenmiddag rond de klok van half 3 heeft men mijn lieve Hoochie laten inslapen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
R.I.P. Hooch![]()
![]()
![]()
Zal ik ook nog even een Toyota aygo opnoemen?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:22 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zie trouwens nu pas dat de citoen C1 van binnen een exacte kopie is van de peugot 107
kan wel, ik heb alleen de nieuwe 107 gereden, kleine kutautotjes van greenwheelsquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:34 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Zal ik ook nog even een Toyota aygo opnoemen?![]()
Oh, en gecondoleerd SD.
Dan is het denk ik op deze manier wel beter ja... Gecondoleerdquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ernstige arthrose in een voorpoot; zodanig dat hij zelfs met morfine niet meer wilde opstaan.
Yeah, nevertheless; it still sucksquote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:06 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dan is het denk ik op deze manier wel beter ja... Gecondoleerd
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:28 schreef densmee het volgende:
wat een teringherrie, dominator op het E3 strand.
allemaal pillenslikkers en verkeersregelaars die niet weten wat te doen met een XR600 die over de velden ragt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
crap.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:03 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
R.I.P. Hooch![]()
![]()
![]()
Nee; no more crap.. niet het verhaal omdraaien, is al erg genoegquote:
ik ben bang dat mijn post vorig jaar ongeveer het zelfde was.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Anne voorspelde dit vorige week al![]()
![]()
![]()
geloof ik best. lijkt me vreselijk.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee; no more crap.. niet het verhaal omdraaien, is al erg genoeg
Kan ik best mee leven hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:37 schreef densmee het volgende:
maar het gaat heel de dag al hetzelfde,
en bij ons hoor je voornamelijk de bas, dus de gaat echt alleen maar zo
het zal best leuk zijn als je daar staat, en dan die pillenkoppen en coke snuivers uit te lachenquote:
valt allemaal wel mee.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:46 schreef densmee het volgende:
[..]
het zal best leuk zijn als je daar staat, en dan die pillenkoppen en coke snuivers uit te lachen
wat?quote:
het is ook prachtig om te zien, busladingen Duitsers die zijn volgens mij het gekste van allemaalquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:51 schreef blup het volgende:
Aantal jaar geleden ben ik op dominator geweest.. van die gasten heb je geen last.
wanneer?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:51 schreef blup het volgende:
Aantal jaar geleden ben ik op dominator geweest.. van die gasten heb je geen last.
Dunnow? Was in Enschede ergens geloof ikquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:53 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
wanneer?
ik was er in 2007 ofzo geloof ik
Fraai portret.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:49 schreef densmee het volgende:
[..]
wat?
ik heb er toch al genoeg daar zo het terrein af zien komen, en over de provinciale weg, snelweg en door dorpen zien zwalken
[ afbeelding ]
ik weet wel waar alle aussies en nike air maxen gebleven zijn.
Er is niks mis met hasj, coke en pillen, net zo min als met jouw biertje, shaggie en koffiequote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:46 schreef densmee het volgende:
[..]
het zal best leuk zijn als je daar staat, en dan die pillenkoppen en coke snuivers uit te lachen
Anders scheer jij ff alles over 1 kamquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:53 schreef blup het volgende:
Je kan daar ook prima tegen iemand aanlopen. Duimpie omhoog geen probleem.
Op een hardstyle proleten feest hoef je dat niet te proberen.
Hoeft ook niet ik snappum; Hooch is doodgegaan door een spuitje, en Dominator is klaarblijkelijk verzopen.. so what?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ik weet dat ze die Amerikanen spreekwoordelijk een boot of slagschip noemen, maar in de praktijk blijkt daar toch bar weinig van waar te zijnquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoeft ook niet ik snappum; Hooch is doodgegaan door een spuitje, en Dominator is klaarblijkelijk verzopen.. so what?die is zeker mee op de trailer naar huis gegaan inderdaad, om hem volgend jaar weer netjes met de trailer te komen brengen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie weet achter een Niksan terrano
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
Maar daar issie dan zelf opgeredenquote:Op zondag 22 juli 2012 00:38 schreef densmee het volgende:
[..]
die is zeker mee op de trailer naar huis gegaan inderdaad, om hem volgend jaar weer netjes met de trailer te komen brengen.
wie weet achter een Niksan terrano
Ik zeg: doen!quote:Op zondag 22 juli 2012 00:39 schreef densmee het volgende:
http://reprapkit.com/rrks(...)t-0616983057902.html
Dit lijkt me zo gaaf om te maken en om dan dingen te printen
hij hoefde inderdaad niet met een kraan geladen te worden maar ze konden hem met de lier gewoon erop krijgen inderdaadquote:Op zondag 22 juli 2012 00:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Maar daar issie dan zelf opgereden![]()
Sissy's; die trailer moet achter die Chevy, met een Niksan erop![]()
Balen man, sterkte er mee.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:03 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
R.I.P. Hooch![]()
![]()
![]()
Hoe vaak gaat het in verhouding mis bij hardstyle en hardcore feesten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Anders scheer jij ff alles over 1 kam.
Ook daar heb je de vrolijke pillenslikkers die een stoot met een duimpje of knuffel bedanken hoor.
Toch eigenlijk te debiel voor woorden dat dat zo moet.quote:Op zondag 22 juli 2012 10:53 schreef Anne het volgende:
Tja, dat gebeurt niet alleen op dat soort feestjes.
Ik zorg altijd dat ik mijn drinken in 1x op drink, niet uit het oog verlies en zo wel dan drink ik het niet meer op en pleur ik het weg. Kutgasten heb je overal.
Beterschapquote:Op zondag 22 juli 2012 10:53 schreef .Neovo. het volgende:
Bah, eerste echte zomerdag van het jaar en ik lig ziek in bed.
ja je hapt zo lekker weg (het biertje dan)quote:
quote:
Ik vind het nog wat vroeg voor een Duveltje.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:08 schreef lipje het volgende:
[..]
ja je hapt zo lekker weg (het biertje dan)
als je alcoholist bent is het aan de late kantquote:Op zondag 22 juli 2012 12:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind het nog wat vroeg voor een Duveltje.
lig jij niet aan een bergmeertje ergens bij de Po-vlakte?quote:Op zondag 22 juli 2012 12:39 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti zwaait vanuit het zwembad :w
Warmpjes hier hoor
zit je bij Bojo thuis?quote:
Oud - Ankara?quote:
Ik wel zou hem zo kopen tot ik zag dat het een ambulance is geweest en dat is een grote NO NO.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:43 schreef 2cv het volgende:
Heb je naar de vraagprijs gekeken van dat ding ?
Haha, je zal op sterven liggen en er komt een BX-ambu aangereden!quote:Op maandag 23 juli 2012 00:15 schreef 2cv het volgende:
http://www.leboncoin.fr/voitures/340421422.htm?ca=5_s
Leuk ding
We zijn alweer benee! We hebben zelfs al gestofzuigd, gedweild en de afwas klaargezet, speciaal voor jou allemaal, zodat je niet de enige bent die aan het werk is.quote:
dikkere turbo erop schroeven.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:55 schreef GrunnigsTrots het volgende:
auto opgehaald, airco en alles
maar hij is wel echt traag bij het optrekken
ja, andersom kan ook, wel een beetje op je snelheid letten uiteraard; met 80 terug naar 2 vindt 'ie niet fijn.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:54 schreef GrunnigsTrots het volgende:
hoe zit dat nou met een automaat, kun je die gewoon tijdens het rijden van de 2 naar de 3 en drive doen?
Wat moesten die daar dan? Tour de fiets ofzo?quote:Op maandag 23 juli 2012 15:06 schreef densmee het volgende:
zo den smee zit lekker in het zonnetje langs de snelweg te kijken naar de karavaan van movico die nu uit parijs terugkomen
Dat maakt dus geen hol uitquote:Op maandag 23 juli 2012 17:05 schreef GrunnigsTrots het volgende:
mooi, want dan trekt ie wat sneller op want vind hem wel erg traag vanuit stilstand optrekken
Tis een diezol, maakt roet, maar geen peekaa'squote:
volgens mij wel hoor, kan niet verderquote:Op maandag 23 juli 2012 17:43 schreef daNpy het volgende:
Blijft een automaat hoor. Je trapt het gas niet ver genoeg in
Bij mijn Saab 96 welquote:Op maandag 23 juli 2012 18:26 schreef Andyy het volgende:
Ik weet niet of er hier autobahnridders zijn, maar is het normaal dat je motorkap een beetje trilt/op en neer gaat bij hoge snelheden?
tour de zwans inderdaad, die hebben die mobiele podia en dergelijke bij.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat moesten die daar dan? Tour de fiets ofzo?
Zit de kap wel goed gesloten?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:02 schreef Andyy het volgende:
[..]
Maar ik rij een vrij nieuwe BMW, zag er vrij ontrustend uit
Dan issie wel heul ruk geprogrammeerdquote:Op maandag 23 juli 2012 18:29 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
volgens mij wel hoor, kan niet verder
maar zal dat 2de gaspedaal eens bekijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |