Aan je buufquote:
Had zij dan die onderdelen schoon gemaakt denk je ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:39 schreef Paladijn het volgende:
Met een vrouw in huis had je nog een fatsoenlijk werkende vaatwasmachine gehad
Hoe zou dat brein verwrongen raken denk je ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Omdat ie aangestuurd wordt door een verwrongen brein?
Nee, maar dat kon je zelf ook wel nagaan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In één van de 2 wel eens gereden? Nee he?
Nou ik in ieder geval niet, misschien een andere vrouw welquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:35 schreef 2cv het volgende:
[..]
Had zij dan die onderdelen schoon gemaakt denk je ?
[..]
Hoe zou dat brein verwrongen raken denk je ?
Dan was dat verversen zeker ook wel nodig, of niet?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:58 schreef .Neovo. het volgende:
Wat rijdt dat lekker zeg, een auto met verse olie
Ja, eigenlijk wel, laatste x was zo'n 15000 km geleden.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou ik in ieder geval niet, misschien een andere vrouw wel.
En wat betreft dat andere, even tussen een bankschroef?
[..]
Dan was dat verversen zeker ook wel nodig, of niet?
Dat was een erg flauw, retorisch antwoord. Niet serieus te nemen. En het antwoord op dat andere kan je eerder in dit topic lezen. Tussen de regels door, dat wel.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou ik in ieder geval niet, misschien een andere vrouw wel.
En wat betreft dat andere, even tussen een bankschroef?
ik ben al thuis.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:36 schreef GrunnigsTrots het volgende:
moet echt eens vroeger naar huis gaan
goedemorgenquote:
Dus omdat je niet neukt, heb je een verwrongen brein, en door dat verwrongen brein, wil niemand met je neuken. Ik weet niet hoor, maar ergens klopt dit niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:35 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hoe zou dat brein verwrongen raken denk je ?
Smakelijkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:37 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen. Heel even 5 minuten adem halen en een boterham naar binnen werken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |