Tli is weer wakker zie ikquote:
Deze kan niet door de Greenpeace policy. De koelkast verbruikt te veel energie als die open staat.quote:
quote:
quote:
Jammer daar ben ik nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:21 schreef Salatrel het volgende:
Gizmo ik zit momenteel tussen Alkmaar en Heerhugowaard op weg naar hoorn
Oké.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
HAHA echt niet. zosk heeft het verpest
Ik had graag die trein van jou gezien jaquote:
nou nee hoor. Tis zon oude dubbeldekkert zonder aircoquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik had graag die trein van jou gezien ja
al keilangquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:28 schreef BobbyB het volgende:
sinds wanneer opent reageervenster als popup
leugens, bij mij ging ie altijd naar beneden als ik ging quotenquote:
quote:
Bij mij ook al heel lang.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
leugens, bij mij ging ie altijd naar beneden als ik ging quoten
2 keer de helftquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
godverdomme staat er niet in het recept hoeveel boter ik moet doen
Faal recept.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
Wij weten dat wel, zet je mes maar op het stukje boter en dan zeggen wij wel meer naar links of naar rechts en ho stop.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
Zit je nou werkelijk koekjes te bakken en tussendoor naar je laptop/telefoon/ipad te rennen om ons op de hoogte te houden van je vorderingen?quote:
heb het recept toch op de laptop lapzwansquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zit je nou werkelijk koekjes te bakken en tussendoor naar je laptop/telefoon/ipad te rennen om ons op de hoogte te houden van je vorderingen?
Zosk heeft ons blijkbaar de webcamsessie door de neus geboord.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zit je nou werkelijk koekjes te bakken en tussendoor naar je laptop/telefoon/ipad te rennen om ons op de hoogte te houden van je vorderingen?
Sorry.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zosk heeft ons blijkbaar de webcamsessie door de neus geboord.
jumi kookt van een pakjequote:Op donderdag 19 juli 2012 14:37 schreef Juminelle het volgende:
Koken met receptenKan het niet handelen.
Waar kan ik hem bedanken?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zosk heeft ons blijkbaar de webcamsessie door de neus geboord.
Vraag WH, die weet waar hij werkt.quote:
Dit zijn de echtequote:
Voor de eerste keer niet. Dan wordt het niksquote:
Volgens mij heeft deze ook geen aircoquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nou nee hoor. Tis zon oude dubbeldekkert zonder airco
Dat is dus al opquote:
Je kan het niet, dat is wat anders hè :pquote:
Dan kook ik toch niet?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je kan het niet, dat is wat anders hè :p
Oké.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:42 schreef wolvendagen het volgende:
Livin la vida loca op vh1koken met wd wordt dansen mt wd
Beter dan iets tussen je benen afvegen met watjes ipv wc papier.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:43 schreef Juminelle het volgende:
Nagellak removen met wc-papier bij gebrek aan watjesDrama.
Of met oorstaafjesquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Beter dan iets tussen je benen afvegen met watjes ipv wc papier.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Of diepe reinigingquote:
Puur genieten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]Pluisjes die plakken. Hirlakkkk.
Je ziet mogelijkheden?quote:
Je bent net op tijdquote:
Ik ga het vanavond uitproberen, één in ieder oor, één in mijn plasbuis en daarna kijken hoeveel er in mijn uitgang passen.quote:
Heb je niet van die meeneem papieren zakdoekjes? die zijn fijner dan wc-papier en steviger dan gewone papieren zakdoekjes.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:43 schreef Juminelle het volgende:
Nagellak removen met wc-papier bij gebrek aan watjesDrama.
Doe normaal of zo met je taalgebruik.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:50 schreef wolvendagen het volgende:
wat een weer. heel de tuin staat blank
beter dan wanneer het zwart ziet van de mensenquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:50 schreef wolvendagen het volgende:
wat een weer. heel de tuin staat blank
Bradenquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Bakken
Frituren
Stoven
Grillen![]()
Roosteren
Kregen ze je onkostendeclaratie binnen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:56 schreef Zosk het volgende:
Komt allemaal gekreun uit de ruimte waar de dames van de administratie zitten.
Kreunen van genot dat het zo weinig is?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kregen ze je onkostendeclaratie binnen?
Ik had dat ook al tig keer zien langskomen op FB maar het is echt madnessquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:59 schreef Juminelle het volgende:
Bwhehe, CB, dat huis van dat eventNo way dat al die mensen daarin gaan passen.
klop aanquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:56 schreef Zosk het volgende:
WH is met ze aan het kennismaken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:56 schreef Zosk het volgende:
Hier is het droog en schijnt de zonquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Vrouwen die met dit weer een kort rokje aan hebben.
Verzopen poesjes
18 graden en een zonnetje?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Vrouwen die met dit weer een kort rokje aan hebben.
Verzopen poesjes
Pics van jou in je rokje.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hier is het droog en schijnt de zon
Ik heb geen rokje aan. Ben weer verhuisd naar m'n bedquote:
Luiwammesquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:17 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb geen rokje aan. Ben weer verhuisd naar m'n bed
Jammer, maar gelijk heb je.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:17 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb geen rokje aan. Ben weer verhuisd naar m'n bed
Herkenbaarquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
LuiwammesAl moet ik niks zeggen ik ga al vanaf zondag pas rond 4 uur naar bed en sta om 12/1 uur weer op
Hou op, word jelly.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
HerkenbaarIk ben energie aan het besparen van vanavond. Hirlak m'n middag doorbrengen in bed met muziek
Wzzup tonight dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
HerkenbaarIk ben energie aan het besparen van vanavond. Hirlak m'n middag doorbrengen in bed met muziek
Taaie libie van de loonslaaf.quote:
Eerst gamenight houden met een vriend, dan Pete Phillyquote:
Erg hè.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Taaie libie van de loonslaaf.
Maak er een eind aan....quote:
Ohquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Eerst gamenight houden met een vriend, dan Pete Philly
Gewaagd wel, inderdaad.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Maak er een eind aan....
inb4 modjes die boos worden en me bannen.
verkoop je kaartje en ga flyerenquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh
Ik ben mad, krijg net een mailtje binnen van de melkweg of ik wil flyeren voor Damian Marley.
LAAT IK NOU NET HET KAARTJE ALLANG GEKOCHT HEBBENkktfoe.
Ik dacht heel misschien staat FFD ertussen maar neequote:Op donderdag 19 juli 2012 15:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
verkoop je kaartje en ga flyeren
had je niet een oven met mat glas kunnen nemen, nu zie ik het nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:44 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Inspired by Juminelle.
Die berg kokos daar in mn haar jung.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
had je niet een oven met mat glas kunnen nemen, nu zie ik het niet
Dit zie ik liever.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
had je niet een oven met mat glas kunnen nemen, nu zie ik het niet
was meer zodat ik er geheel op stond maar nu je het zegt. overigens bullshit want mn pf heeft geen tits en hier zie je ze niet eens dus shushquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:47 schreef Gridlok het volgende:
Altijd een angle zoeken zodat je boobs erop kunnen ofnie wd.
Zo zo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
was meer zodat ik er geheel op stond maar nu je het zegt. overigens bullshit want mn pf heeft geen tits en hier zie je ze niet eens dus shush
Ga searchen tussen mn fotos, amper fotos waar je mijn tieten kan zien.quote:
quote:-knip- only shares some information publicly. If you know -knip-, send her a friend request or message her.
mag mijn wachtwoord wel even lenenquote:
por que noquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:53 schreef BobbyB het volgende:
ik weet nu niet of dat een pluspunt is wd
Wat is dit dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:44 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Inspired by Juminelle.
WD met een iPhone gefotografeerd in een ovendeurtje want een badspiegel is too mainstream.quote:
Je moet toch iets om de aandacht op je gevestigd te houden hè.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
WD met een iPhone gefotografeerd in een ovendeurtje want een badspiegel is too mainstream.
topic was toch dood, zeik nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je moet toch iets om de aandacht op je gevestigd te houden hè.
en met 'dood' bedoel jij: de op jou gevestigde aandacht begon te verslappen.quote:
Ik heb het over wat erin zitquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb Jumi's oven foto nagedaan
neequote:Op donderdag 19 juli 2012 16:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
en met 'dood' bedoel jij: de op jou gevestigde aandacht begon te verslappen.
Klopt. Er is er maar 1tje die jij zelf gemaakt hebt waarbij je sleutelbenen in het midden van de foto zitten ipv je hoofd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga searchen tussen mn fotos, amper fotos waar je mijn tieten kan zien.
Oja, sorry.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee joh gekkie, google is een search-engine, geen gerecht.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee joh gekkie, google is een search-engine, geen gerecht.
Whehequote:Op donderdag 19 juli 2012 15:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb Jumi's oven foto nagedaan
Oké.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou je mond ik vroeg het WD niet jou
Jij bent niet blond, dat scheelt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
WheheBij mij zag je m'n bakkunsten in ieder geval nog.
Ik zou dit niet pikken Zosk. Er niks mis met elkaar een beetje helpen en zij loopt gewoon te bitchenquote:
Wejoquote:
Ik ben te moe om mij hier verder mee te bemoeien.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou dit niet pikken Zosk. Er niks mis met elkaar een beetje helpen en zij loopt gewoon te bitchen
Komt door mn lichte haarquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
WheheBij mij zag je m'n bakkunsten in ieder geval nog.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben te moe om mij hier verder mee te bemoeien.
Zosk. Ben je blind ofzo?quote:
Dank jequote:
Nee te lui om naar de winkel te gaanquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:41 schreef PretKroket het volgende:
Goeiesmoggels
Zijn er al appeltaarten gebakken enzulks?
Je weet wat de Duitsers vroeger zeidenquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Morgen nog werken, hoopte dat ik vrij kon zijn.
Maar, appeltaartquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee te lui om naar de winkel te gaan
Werken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Morgen nog werken, hoopte dat ik vrij kon zijn.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als ik mn werk zover.af had gehad, had ik thuis kunnen blijven.
Maar toen stond de productie stil op kartelmoertjesen dat moest opgelost worden.
Zonder jou kunnen ze het gewoon niet aan dus.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als ik mn werk zover.af had gehad, had ik thuis kunnen blijven.
Maar toen stond de productie stil op kartelmoertjesen dat moest opgelost worden.
Bedankt voor de informatiequote:Op donderdag 19 juli 2012 17:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wow, de eerste post van jou die ik leuk vind.
als ik n paar weken niks zou doen, zouden ze een groot probleem hebben, maar dit is uiteindelijk door iemand anders opgelostquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zonder jou kunnen ze het gewoon niet aan dus.
Oh dus je mag toch rustig vakantie gaan houden?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als ik n paar weken niks zou doen, zouden ze een groot probleem hebben, maar dit is uiteindelijk door iemand anders opgelost
Over een paar jaar kunnen we foto's van jou in dat topic posten.quote:
Thanksquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Over een paar jaar kunnen we foto's van jou in dat topic posten.
Wow, damn.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Damnquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij kan er nu al in.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, ik ben altijd al supervet geweest, dus nee.quote:
Ik ga even met die app mijn gezicht dik maken kijken of ik nog lekker benquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:07 schreef krokdown het volgende:
[..]![]()
Vaseline blijft gewoon knap, niet haten.
Die appquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga even met die app mijn gezicht dik maken kijken of ik nog lekker ben
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:08 schreef PretKroket het volgende:
Tosti met ketchup en mosterd doen dan maar?
zien.quote:
Hahahaquote:
Ik zal op mezelf lettenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:25 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Hahaha
Het ergste is dat je er nog echt zo uitziet ook, als als je echt dik bent waarschijnlijk
quote:
Het zal minder hilarisch zijn als je met de traplift omhoog moet, jaquote:
Ik raak de weg daar ook kwijt, kutbuurtquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:30 schreef PretKroket het volgende:
Gister op de terugweg vanuit Almere dacht ik in de Bijlmer een snellere route te fietsen, ben ongeveer zo gefietstDenk ik, was een beetje de weg kwijt.
[ afbeelding ]
[..]
Het zal minder hilarisch zijn als je met de traplift omhoog moet, ja
En al die wijken lijken allemaal zo op elkaar, en gaasperplas, die bossen, al helemaal...quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik raak de weg daar ook kwijt, kutbuurtvooral omdat er daar bijna alleen maar bromfietspaden zijn ipv dat ik gewoon op de weg mag rijden
Precies, en navigatie op je mobiel is ook baggerquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:36 schreef PretKroket het volgende:
[..]
En al die wijken lijken allemaal zo op elkaar, en gaasperplas, die bossen, al helemaal...![]()
Op de Bijlmerdreef nog straal de verkeerde kant op gefietst, kwam ik uit bij Ganzenhoef
Ja, kloptquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Precies, en navigatie op je mobiel is ook bagger
Mensen die niet kunnen kokenquote:
Wie is Joke?quote:
Ommagawdddquote:
M'n vader had er vroeger één.. en een pacman machine en een gokkastquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:47 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil ook een flipperkast
Ik vond dat vroeger op de PC altijd al leuk. Maar een echte is nog leuker. Zou alleen niet weten waar ik het ding kwijt zou kunnenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:48 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
M'n vader had er vroeger één.. en een pacman machine en een gokkast
Boodschappen doen is een bitchquote:
doet et niequote:
Het enige dat me stoort is dat er mensen in de weg lopen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boodschappen doen is een bitch
retards die alles blokkeren met hun wagentjes of tegen de schappen aanstaan als ze een bepaald product zoekenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:51 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Het enige dat me stoort is dat er mensen in de weg lopen.
Dat los je op door een scootmobiel aan te schaffen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:51 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Het enige dat me stoort is dat er mensen in de weg lopen.
Wanneer ik later groot ben wil ik een retro arcade hall in m'n huisquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond dat vroeger op de PC altijd al leuk. Maar een echte is nog leuker. Zou alleen niet weten waar ik het ding kwijt zou kunnen
Bejaarden die op zaterdag hun theekransje houden en dan klagen dat het zo druk is terwijl ze de hele week de tijd hadden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:52 schreef PretKroket het volgende:
[..]
retards die alles blokkeren met hun wagentjes of tegen de schappen aanstaan als ze een bepaald product zoeken
quote:
Ik ook. En een vleugelquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:53 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Wanneer ik later groot ben wil ik een retro arcade hall in m'n huis
Ik verwens menig winkelend publiek stilletjes fijn dood ja. Heb 't al snel hoor wanneer het te crowded wordt. Wanneer ik aan 't koken ben moet er ook niemand in de weg lopen bijvoorbeeld. Daar word ik echt bloedchagerijnig van.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:52 schreef PretKroket het volgende:
[..]
retards die alles blokkeren met hun wagentjes of tegen de schappen aanstaan als ze een bepaald product zoeken
Mensen die het fucking balkje niet achter hun boodschappen leggenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bejaarden die op zaterdag hun theekransje houden en dan klagen dat het zo druk is terwijl ze de hele week de tijd hadden.
quote:
Dat soort mensen snap ik ook niet nee.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:57 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Mensen die het fucking balkje niet achter hun boodschappen leggen
Vorige week nog, zo'n kerel deed dat niet en uit principe legde ik het balkje er ook niet tussen. Vervolgens lette de kassier ook niet op, en sloeg hij mijn boodschappen ook aan bij de boodschappen van die man. Daarna ongeveer 5 minuten moeten wachten totdat ze het ingewikkelde vraagstuk opgelost hadden
Fuck je principes, problem solved.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:57 schreef PretKroket het volgende:
Vorige week nog, zo'n kerel deed dat niet en uit principe legde ik het balkje er ook niet tussen.
Je zou het ook luiheid kunnen noemenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:58 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Fuck je principes, problem solved.
weet ik nietquote:
Dat is focking irritant voor de cassiere als je dat niet doetquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:57 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Vorige week nog, zo'n kerel deed dat niet en uit principe legde ik het balkje er ook niet tussen. Vervolgens lette de kassier ook niet op, en sloeg hij mijn boodschappen ook aan bij de boodschappen van die man. Daarna ongeveer 5 minuten moeten wachten totdat ze het ingewikkelde vraagstuk opgelost hadden
[..]![]()
![]()
Ja, moet die kerel het maar lerenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is focking irritant voor de cassiere als je dat niet doet
Tis waquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:02 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Ja, moet die kerel het maar leren
Inderdaad. Kun je alles weer gaan terug scannen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is focking irritant voor de cassiere als je dat niet doet
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:03 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ik stond ooit in de rij en een enorme kerel drong gewoon voor en begon z'n spullen op de band te leggen. Ben dan wel fysiek inferieur aan agro alfamannetjes maar zei 'm wel dat ie gewoon dat ik toch echt eerder was. Kreeg uiteraard een grote bek toe maar daar bleef 't bij
Ben/was je cassière?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad. Kun je alles weer gaan terug scannen.
Jezus manquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:03 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
En zoals gewoonlijk heeft de teringlijer die het allemaal veroorzaakt zo goed als niets
Was ik, ja.quote:
Deze keer deed ik het niet (voor de ander z'n balkje neerleggen), omdat ik die kerel voor me al vond overkomen als een ontzettende clueless drol. Het resulteerde erin dat ik ook 5 minuten moest wachten, er had zich een ontzettende dikke rij opgebouwd achter onsquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad. Kun je alles weer gaan terug scannen.
En je zei ook niets toen ze je boodschappen begon te scannen ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:05 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Deze keer deed ik het niet (voor de ander z'n balkje neerleggen), omdat ik die kerel voor me al vond overkomen als een ontzettende clueless drol. Het resulteerde erin dat ik ook 5 minuten moest wachten, er had zich een ontzettende dikke rij opgebouwd achter ons. Mijn gezichtsuitdrukking werd ook echt
Ik durf niet te praten in het openbaar.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:06 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
En je zei ook niets toen ze je boodschappen begon te scannen ?
Da's wel heel erg lang.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:05 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Deze keer deed ik het niet (voor de ander z'n balkje neerleggen), omdat ik die kerel voor me al vond overkomen als een ontzettende clueless drol. Het resulteerde erin dat ik ook 5 minuten moest wachten, er had zich een ontzettende dikke rij opgebouwd achter ons. Mijn gezichtsuitdrukking werd ook echt
Je bent net zo schuldig als die man johquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:05 schreef PretKroket het volgende:
[..]
De kassier had al op het knopje 'afrekenen' oid gedrukt, weet niet precies hoe het werkt. Maar hij moest dus bedenken hoe ie dat op moest lossen (oplossing was simpel, de kerel voor me betaald alles en ik geef het geld van mijn boodschappen aan die kerel)quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Da's wel heel erg lang.Wat deed ze allemaal dan?
Ja, ik had net een telefoontje geloof ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent net zo schuldig als die man joh
Ga je een kwartiertje sporten?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:10 schreef PretKroket het volgende:
OKE VERDOMME DE SPORTSCHOOL GAAT OM 2000 DICHT EN IK MOET NOG DOUCHEN, DOEI!
Dat lijkt me alleen maar lastig. Moet jij net dat bedrag hebben, of hij moet net dat wisselgeld hebben. Ik zou de artikelen retour scannen en de man dat geld terug geven en de producten dan voor jou weer scannen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:09 schreef PretKroket het volgende:
[..]
De kassier had al op het knopje 'afrekenen' oid gedrukt, weet niet precies hoe het werkt. Maar hij moest dus bedenken hoe ie dat op moest lossen (oplossing was simpel, de kerel voor me betaald alles en ik geef het geld van mijn boodschappen aan die kerel)
Dat had ik vorige week nogquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:10 schreef Fascination het volgende:
Ik had ook weleens dat als iemand geen balkje er tussen had gelegd en ik gewoon door scande, de klant ineens verontwaardigd riep: UHH, DAT IS NIET VAN MIJ, HOOR!Hoe de fuck moet ik dat weten?
![]()
Ik ga wel bij science park trainen, hoef ik niet te haastenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat had ik vorige week nogalsof ik die hele draaiband in de gaten houd jezus. En wat ook zo irritant is dat als er helemaal niks op de band ligt dat mensen hun boodschappen helemaal aan het eind van de band neerzetten
kkquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:19 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Ik ga wel bij science park trainen, hoef ik niet te haasten
Maar dat is juist leuk, boodschappen op de band![]()
Mijn face als ik ernaast sta:
[ afbeelding ]
Nou ciao XD XDquote:Koffers inpakken, hoop gedoe:P, lijk wel een wijf xD,
bijna klaar:P vannacht op naar France, Heb er zin in ff weg uit holland:P,
2 weken kom ik nouwelijkes op fb dus, ben jij komende 2 weken jarig??, alvast gefeliciteerd dan!, veel plezier iedereen met de dingen die jullie gaan doen:D
ciao
dan verdien je dus echt een nekshot.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:03 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
En zoals gewoonlijk heeft de teringlijer die het allemaal veroorzaakt zo goed als niets
Dat is hier soms onvermijdelijk. Onze plus heeft een chronisch tekort aan karretjes dus ik neem altijd een mandje. Wanneer je alles aan het eind/midden van de band neerlegt sluit de hele rij aan terwijl de stack met mandjes aan het begin van de kassa staat en dan moet je enorm kloten om je mandje kwijt te kunnen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat had ik vorige week nogalsof ik die hele draaiband in de gaten houd jezus. En wat ook zo irritant is dat als er helemaal niks op de band ligt dat mensen hun boodschappen helemaal aan het eind van de band neerzetten
urgmegurdquote:
Voor eeuwig bannen van fb 'nouwelijks'quote:
Bij de LIDL heb je geeneens ruimte voor je boodschappen na de kassa. Daar moet je je mandje of karretje gelijk meenemen en je boodschappen er daar weer indumpen. Je tas mag ook niet mee de winkel in, die moet je in een kluisje stoppen aan het begin van de winkel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:21 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Dat is hier soms onvermijdelijk. Onze plus heeft een chronisch tekort aan karretjes dus ik neem altijd een mandje. Wanneer je alles aan het eind/midden van de band neerlegt sluit de hele rij aan terwijl de stack met mandjes aan het begin van de kassa staat en dan moet je enorm kloten om je mandje kwijt te kunnen.
Dat vind ik gay dat soort dingen. Staat zeker nog een opgepompte kerel bij de ingang die je terugtrekt als je het niet in een kluisje doet?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:25 schreef PretKroket het volgende:
[..]
urgmegurd
clerp clerps?
[..]
Voor eeuwig bannen van fb 'nouwelijks'
[..]
Bij de LIDL heb je geeneens ruimte voor je boodschappen na de kassa. Daar moet je je mandje of karretje gelijk meenemen en je boodschappen er daar weer indumpen. Je tas mag ook niet mee de winkel in, die moet je in een kluisje stoppen aan het begin van de winkel.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat vind ik gay dat soort dingen. Staat zeker nog een opgepompte kerel bij de ingang die je terugtrekt als je het niet in een kluisje doet?
Dafuqquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:25 schreef PretKroket het volgende:
Bij de LIDL heb je geeneens ruimte voor je boodschappen na de kassa. Daar moet je je mandje of karretje gelijk meenemen en je boodschappen er daar weer indumpen. Je tas mag ook niet mee de winkel in, die moet je in een kluisje stoppen aan het begin van de winkel.
Woon je dan in Rotjeknor ofzo?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:25 schreef PretKroket het volgende:
Bijlmerquote:
wtfquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:31 schreef WAHRHEIT het volgende:
Er werkt trouwens een kassameisje die echt te "hard" werkt. Boodschappen voor je inpakken wanneer je aan 't pinnen bent, je attenderen op bonusaanbiedingen, attendeerd je zelfs op houdsbaarheidsdatums of als een verpakking iets te bol staat etcetera. Denk niet dat ik kassawerk zo attent zou kunnen doen.
Ik ga zaterdag weer naar Amsterdam!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:31 schreef PretKroket het volgende:
[ afbeelding ]
Niet helemaal mijn smaak, maar het was wel lijp toen deze tweeling ging draaien op prspct 15!
[..]
Bijlmer
Lolwat, ik kom alleen met:quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:31 schreef WAHRHEIT het volgende:
Er werkt trouwens een kassameisje die echt te "hard" werkt. Boodschappen voor je inpakken wanneer je aan 't pinnen bent, je attenderen op bonusaanbiedingen, attendeerd je zelfs op houdsbaarheidsdatums of als een verpakking iets te bol staat etcetera. Denk niet dat ik kassawerk zo attent zou kunnen doen.
Ik wil eer st 15 miljoen dan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook. En een vleugelen een thuisbioscoop met van die echte bios stoelen
Idd zo gaat dat bij iedereen anders. Echt bizar.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lolwat, ik kom alleen met:
"Hallo."
"Wilt u de bon erbij"
"Fijne dag"
Kassameisje laatstquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:39 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Idd zo gaat dat bij iedereen anders. Echt bizar.
"Hallo" mag toch niet bij de Appie?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lolwat, ik kom alleen met:
"Hallo."
"Wilt u de bon erbij"
"Fijne dag"
Cool story broquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:41 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Kassameisje laatst
"Hoi, fitness jij soms veel?
Ik:
"Ja, fijne dag nog"
Loopt weg als een baas
[ afbeelding ]
Ik kwam er thuis achter dat ze aan het flirten was
[ afbeelding ]
Volgens mij was ze knap![]()
dat moet er sowieso aan vooraf gaan denk ik.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil eer st 15 miljoen dan.
Dan heb je echt wat gemist in je leven.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nooit achetr de kassa gezeten
Dat was mijn puntquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan heb je echt wat gemist in je leven.
Oh weet niet, met hallo bedoeld ik ook meer een algemene begroeting. Maar heel vaak ga ik ook tegen de klanten lullen hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Hallo" mag toch niet bij de Appie?Ik zei overigens ook altijd hallo. Soms zei ik vrijwel niets als ik chagrijnig was.
Als ik zie dat de caissière knorrig is dan zet ik altijd mijn liefste gezicht op en zeg ik goedenavondquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh weet niet, met hallo bedoeld ik ook meer een algemene begroeting. Maar heel vaak ga ik ook tegen de klanten lullen hoorals ik me verveel
Altijd leuk om mensen te pesten die chagrijnig zijn!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:49 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Als ik zie dat de caissière knorrig is dan zet ik altijd mijn liefste gezicht op en zeg ik goedenavond
En dan ga ik m'n boodschapjes inpakken
Ik doe het juist omgekeerdquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:49 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Als ik zie dat de caissière knorrig is dan zet ik altijd mijn liefste gezicht op en zeg ik goedenavond
En dan ga ik m'n boodschapjes inpakken
Ik wel! Ook bij de appie!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nooit achetr de kassa gezeten
Je gaat eerst je boodschappen inpakken en zegt daarna goedenavond?quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je gaat eerst je boodschappen inpakken en zegt daarna goedenavond?
quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze gaat eerst knorren, zet haarquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |