Taaie libie van de loonslaaf.quote:
Eerst gamenight houden met een vriend, dan Pete Phillyquote:
Erg hè.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Taaie libie van de loonslaaf.
Maak er een eind aan....quote:
Ohquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Eerst gamenight houden met een vriend, dan Pete Philly
Gewaagd wel, inderdaad.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Maak er een eind aan....
inb4 modjes die boos worden en me bannen.
verkoop je kaartje en ga flyerenquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh
Ik ben mad, krijg net een mailtje binnen van de melkweg of ik wil flyeren voor Damian Marley.
LAAT IK NOU NET HET KAARTJE ALLANG GEKOCHT HEBBENkktfoe.
Ik dacht heel misschien staat FFD ertussen maar neequote:Op donderdag 19 juli 2012 15:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
verkoop je kaartje en ga flyeren
had je niet een oven met mat glas kunnen nemen, nu zie ik het nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:44 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Inspired by Juminelle.
Die berg kokos daar in mn haar jung.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
had je niet een oven met mat glas kunnen nemen, nu zie ik het niet
Dit zie ik liever.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
had je niet een oven met mat glas kunnen nemen, nu zie ik het niet
was meer zodat ik er geheel op stond maar nu je het zegt. overigens bullshit want mn pf heeft geen tits en hier zie je ze niet eens dus shushquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:47 schreef Gridlok het volgende:
Altijd een angle zoeken zodat je boobs erop kunnen ofnie wd.
Zo zo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
was meer zodat ik er geheel op stond maar nu je het zegt. overigens bullshit want mn pf heeft geen tits en hier zie je ze niet eens dus shush
Ga searchen tussen mn fotos, amper fotos waar je mijn tieten kan zien.quote:
quote:-knip- only shares some information publicly. If you know -knip-, send her a friend request or message her.
mag mijn wachtwoord wel even lenenquote:
por que noquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:53 schreef BobbyB het volgende:
ik weet nu niet of dat een pluspunt is wd
Wat is dit dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:44 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Inspired by Juminelle.
WD met een iPhone gefotografeerd in een ovendeurtje want een badspiegel is too mainstream.quote:
Je moet toch iets om de aandacht op je gevestigd te houden hè.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
WD met een iPhone gefotografeerd in een ovendeurtje want een badspiegel is too mainstream.
topic was toch dood, zeik nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je moet toch iets om de aandacht op je gevestigd te houden hè.
en met 'dood' bedoel jij: de op jou gevestigde aandacht begon te verslappen.quote:
Ik heb het over wat erin zitquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb Jumi's oven foto nagedaan
neequote:Op donderdag 19 juli 2012 16:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
en met 'dood' bedoel jij: de op jou gevestigde aandacht begon te verslappen.
Klopt. Er is er maar 1tje die jij zelf gemaakt hebt waarbij je sleutelbenen in het midden van de foto zitten ipv je hoofd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga searchen tussen mn fotos, amper fotos waar je mijn tieten kan zien.
Oja, sorry.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee joh gekkie, google is een search-engine, geen gerecht.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee joh gekkie, google is een search-engine, geen gerecht.
Whehequote:Op donderdag 19 juli 2012 15:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb Jumi's oven foto nagedaan
Oké.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou je mond ik vroeg het WD niet jou
Jij bent niet blond, dat scheelt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
WheheBij mij zag je m'n bakkunsten in ieder geval nog.
Ik zou dit niet pikken Zosk. Er niks mis met elkaar een beetje helpen en zij loopt gewoon te bitchenquote:
Wejoquote:
Ik ben te moe om mij hier verder mee te bemoeien.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou dit niet pikken Zosk. Er niks mis met elkaar een beetje helpen en zij loopt gewoon te bitchen
Komt door mn lichte haarquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
WheheBij mij zag je m'n bakkunsten in ieder geval nog.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben te moe om mij hier verder mee te bemoeien.
Zosk. Ben je blind ofzo?quote:
Dank jequote:
Nee te lui om naar de winkel te gaanquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:41 schreef PretKroket het volgende:
Goeiesmoggels
Zijn er al appeltaarten gebakken enzulks?
Je weet wat de Duitsers vroeger zeidenquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Morgen nog werken, hoopte dat ik vrij kon zijn.
Maar, appeltaartquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee te lui om naar de winkel te gaan
Werken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Morgen nog werken, hoopte dat ik vrij kon zijn.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als ik mn werk zover.af had gehad, had ik thuis kunnen blijven.
Maar toen stond de productie stil op kartelmoertjesen dat moest opgelost worden.
Zonder jou kunnen ze het gewoon niet aan dus.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als ik mn werk zover.af had gehad, had ik thuis kunnen blijven.
Maar toen stond de productie stil op kartelmoertjesen dat moest opgelost worden.
Bedankt voor de informatiequote:Op donderdag 19 juli 2012 17:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wow, de eerste post van jou die ik leuk vind.
als ik n paar weken niks zou doen, zouden ze een groot probleem hebben, maar dit is uiteindelijk door iemand anders opgelostquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zonder jou kunnen ze het gewoon niet aan dus.
Oh dus je mag toch rustig vakantie gaan houden?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als ik n paar weken niks zou doen, zouden ze een groot probleem hebben, maar dit is uiteindelijk door iemand anders opgelost
Over een paar jaar kunnen we foto's van jou in dat topic posten.quote:
Thanksquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Over een paar jaar kunnen we foto's van jou in dat topic posten.
Wow, damn.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Damnquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij kan er nu al in.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, ik ben altijd al supervet geweest, dus nee.quote:
Ik ga even met die app mijn gezicht dik maken kijken of ik nog lekker benquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:07 schreef krokdown het volgende:
[..]![]()
Vaseline blijft gewoon knap, niet haten.
Die appquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga even met die app mijn gezicht dik maken kijken of ik nog lekker ben
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:08 schreef PretKroket het volgende:
Tosti met ketchup en mosterd doen dan maar?
zien.quote:
Hahahaquote:
Ik zal op mezelf lettenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:25 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Hahaha
Het ergste is dat je er nog echt zo uitziet ook, als als je echt dik bent waarschijnlijk
quote:
Het zal minder hilarisch zijn als je met de traplift omhoog moet, jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |