Zosk. Ben je blind ofzo?quote:
Dank jequote:
Nee te lui om naar de winkel te gaanquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:41 schreef PretKroket het volgende:
Goeiesmoggels
Zijn er al appeltaarten gebakken enzulks?
Je weet wat de Duitsers vroeger zeidenquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Morgen nog werken, hoopte dat ik vrij kon zijn.
Maar, appeltaartquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee te lui om naar de winkel te gaan
Werken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Morgen nog werken, hoopte dat ik vrij kon zijn.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als ik mn werk zover.af had gehad, had ik thuis kunnen blijven.
Maar toen stond de productie stil op kartelmoertjesen dat moest opgelost worden.
Zonder jou kunnen ze het gewoon niet aan dus.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als ik mn werk zover.af had gehad, had ik thuis kunnen blijven.
Maar toen stond de productie stil op kartelmoertjesen dat moest opgelost worden.
Bedankt voor de informatiequote:Op donderdag 19 juli 2012 17:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wow, de eerste post van jou die ik leuk vind.
als ik n paar weken niks zou doen, zouden ze een groot probleem hebben, maar dit is uiteindelijk door iemand anders opgelostquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zonder jou kunnen ze het gewoon niet aan dus.
Oh dus je mag toch rustig vakantie gaan houden?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als ik n paar weken niks zou doen, zouden ze een groot probleem hebben, maar dit is uiteindelijk door iemand anders opgelost
Over een paar jaar kunnen we foto's van jou in dat topic posten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |