por que noquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:53 schreef BobbyB het volgende:
ik weet nu niet of dat een pluspunt is wd
Wat is dit dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:44 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Inspired by Juminelle.
WD met een iPhone gefotografeerd in een ovendeurtje want een badspiegel is too mainstream.quote:
Je moet toch iets om de aandacht op je gevestigd te houden hè.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
WD met een iPhone gefotografeerd in een ovendeurtje want een badspiegel is too mainstream.
topic was toch dood, zeik nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je moet toch iets om de aandacht op je gevestigd te houden hè.
en met 'dood' bedoel jij: de op jou gevestigde aandacht begon te verslappen.quote:
Ik heb het over wat erin zitquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb Jumi's oven foto nagedaan
neequote:Op donderdag 19 juli 2012 16:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
en met 'dood' bedoel jij: de op jou gevestigde aandacht begon te verslappen.
Klopt. Er is er maar 1tje die jij zelf gemaakt hebt waarbij je sleutelbenen in het midden van de foto zitten ipv je hoofd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga searchen tussen mn fotos, amper fotos waar je mijn tieten kan zien.
Oja, sorry.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee joh gekkie, google is een search-engine, geen gerecht.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee joh gekkie, google is een search-engine, geen gerecht.
Whehequote:Op donderdag 19 juli 2012 15:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb Jumi's oven foto nagedaan
Oké.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou je mond ik vroeg het WD niet jou
Jij bent niet blond, dat scheelt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
WheheBij mij zag je m'n bakkunsten in ieder geval nog.
Ik zou dit niet pikken Zosk. Er niks mis met elkaar een beetje helpen en zij loopt gewoon te bitchenquote:
Wejoquote:
Ik ben te moe om mij hier verder mee te bemoeien.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou dit niet pikken Zosk. Er niks mis met elkaar een beetje helpen en zij loopt gewoon te bitchen
Komt door mn lichte haarquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
WheheBij mij zag je m'n bakkunsten in ieder geval nog.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben te moe om mij hier verder mee te bemoeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |