Tli is weer wakker zie ikquote:
Deze kan niet door de Greenpeace policy. De koelkast verbruikt te veel energie als die open staat.quote:
quote:
quote:
Jammer daar ben ik nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:21 schreef Salatrel het volgende:
Gizmo ik zit momenteel tussen Alkmaar en Heerhugowaard op weg naar hoorn
Oké.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
HAHA echt niet. zosk heeft het verpest
Ik had graag die trein van jou gezien jaquote:
nou nee hoor. Tis zon oude dubbeldekkert zonder aircoquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik had graag die trein van jou gezien ja
al keilangquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:28 schreef BobbyB het volgende:
sinds wanneer opent reageervenster als popup
leugens, bij mij ging ie altijd naar beneden als ik ging quotenquote:
quote:
Bij mij ook al heel lang.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
leugens, bij mij ging ie altijd naar beneden als ik ging quoten
2 keer de helftquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
godverdomme staat er niet in het recept hoeveel boter ik moet doen
Faal recept.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
Wij weten dat wel, zet je mes maar op het stukje boter en dan zeggen wij wel meer naar links of naar rechts en ho stop.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
Zit je nou werkelijk koekjes te bakken en tussendoor naar je laptop/telefoon/ipad te rennen om ons op de hoogte te houden van je vorderingen?quote:
heb het recept toch op de laptop lapzwansquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zit je nou werkelijk koekjes te bakken en tussendoor naar je laptop/telefoon/ipad te rennen om ons op de hoogte te houden van je vorderingen?
Zosk heeft ons blijkbaar de webcamsessie door de neus geboord.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zit je nou werkelijk koekjes te bakken en tussendoor naar je laptop/telefoon/ipad te rennen om ons op de hoogte te houden van je vorderingen?
Sorry.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zosk heeft ons blijkbaar de webcamsessie door de neus geboord.
jumi kookt van een pakjequote:Op donderdag 19 juli 2012 14:37 schreef Juminelle het volgende:
Koken met receptenKan het niet handelen.
Waar kan ik hem bedanken?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zosk heeft ons blijkbaar de webcamsessie door de neus geboord.
Vraag WH, die weet waar hij werkt.quote:
Dit zijn de echtequote:
Voor de eerste keer niet. Dan wordt het niksquote:
Volgens mij heeft deze ook geen aircoquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nou nee hoor. Tis zon oude dubbeldekkert zonder airco
Dat is dus al opquote:
Je kan het niet, dat is wat anders hč :pquote:
Dan kook ik toch niet?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je kan het niet, dat is wat anders hč :p
Oké.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:42 schreef wolvendagen het volgende:
Livin la vida loca op vh1koken met wd wordt dansen mt wd
Beter dan iets tussen je benen afvegen met watjes ipv wc papier.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:43 schreef Juminelle het volgende:
Nagellak removen met wc-papier bij gebrek aan watjesDrama.
Of met oorstaafjesquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Beter dan iets tussen je benen afvegen met watjes ipv wc papier.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Of diepe reinigingquote:
Puur genieten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]Pluisjes die plakken. Hirlakkkk.
Je ziet mogelijkheden?quote:
Je bent net op tijdquote:
Ik ga het vanavond uitproberen, één in ieder oor, één in mijn plasbuis en daarna kijken hoeveel er in mijn uitgang passen.quote:
Heb je niet van die meeneem papieren zakdoekjes? die zijn fijner dan wc-papier en steviger dan gewone papieren zakdoekjes.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:43 schreef Juminelle het volgende:
Nagellak removen met wc-papier bij gebrek aan watjesDrama.
Doe normaal of zo met je taalgebruik.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:50 schreef wolvendagen het volgende:
wat een weer. heel de tuin staat blank
beter dan wanneer het zwart ziet van de mensenquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:50 schreef wolvendagen het volgende:
wat een weer. heel de tuin staat blank
Bradenquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Bakken
Frituren
Stoven
Grillen![]()
Roosteren
Kregen ze je onkostendeclaratie binnen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:56 schreef Zosk het volgende:
Komt allemaal gekreun uit de ruimte waar de dames van de administratie zitten.
Kreunen van genot dat het zo weinig is?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kregen ze je onkostendeclaratie binnen?
Ik had dat ook al tig keer zien langskomen op FB maar het is echt madnessquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:59 schreef Juminelle het volgende:
Bwhehe, CB, dat huis van dat eventNo way dat al die mensen daarin gaan passen.
klop aanquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:56 schreef Zosk het volgende:
WH is met ze aan het kennismaken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:56 schreef Zosk het volgende:
Hier is het droog en schijnt de zonquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Vrouwen die met dit weer een kort rokje aan hebben.
Verzopen poesjes
18 graden en een zonnetje?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Vrouwen die met dit weer een kort rokje aan hebben.
Verzopen poesjes
Pics van jou in je rokje.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hier is het droog en schijnt de zon
Ik heb geen rokje aan. Ben weer verhuisd naar m'n bedquote:
Luiwammesquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:17 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb geen rokje aan. Ben weer verhuisd naar m'n bed
Jammer, maar gelijk heb je.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:17 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb geen rokje aan. Ben weer verhuisd naar m'n bed
Herkenbaarquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
LuiwammesAl moet ik niks zeggen ik ga al vanaf zondag pas rond 4 uur naar bed en sta om 12/1 uur weer op
Hou op, word jelly.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
HerkenbaarIk ben energie aan het besparen van vanavond. Hirlak m'n middag doorbrengen in bed met muziek
Wzzup tonight dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
HerkenbaarIk ben energie aan het besparen van vanavond. Hirlak m'n middag doorbrengen in bed met muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |