Dit meen je?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:53 schreef wolvendagen het volgende:
Sta ik bij de drogist. Voor me zo'n tokkie moeder met kind. Zegt dat kind "kijk mama dat meisjr is dun en mooi. Jij bent dik en lelijk"![]()
![]()
Dat vind ik aardig van je.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zal aan je denken wanneer ik mijn leeuw een aai over zijn bol geef. Om vervolgens zijn vertrouwen te beschamen en een steen tegen hem aan te smijten.
So so bipolair.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zal aan je denken wanneer ik mijn leeuw een aai over zijn bol geef. Om vervolgens zijn vertrouwen te beschamen en een steen tegen hem aan te smijten.
Kankerblaagquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:53 schreef wolvendagen het volgende:
Sta ik bij de drogist. Voor me zo'n tokkie moeder met kind. Zegt dat kind "kijk mama dat meisjr is dun en mooi. Jij bent dik en lelijk"![]()
![]()
Jaquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:53 schreef wolvendagen het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:53 schreef reetveter het volgende:
Dit wil ik jullie niet onthouden.
http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=45427
reetveter plsquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:53 schreef reetveter het volgende:
Dit wil ik jullie niet onthouden.
http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=45427
Hahaha, wat een kutkind zeg. Die zou ik echt op zijn/haar bek slaan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jamoest mn lach inhouden en die vrouw achter de kassa ook.
Die moeder wist niet wat ze moest zeggen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha, wat een kutkind zeg. Die zou ik echt op zijn/haar bek slaan.
Moeders die hun kind niet kunnen handelenquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die moeder wist niet wat ze moest zeggen.Zei ze maar: "nou jij krijgt geen snoep meer vandaag"
Was dat kind ook al dik aan het worden?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die moeder wist niet wat ze moest zeggen.Zei ze maar: "nou jij krijgt geen snoep meer vandaag"
Nee dat kind was dun en best leuk om te zien in vergelijking met die maquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Was dat kind ook al dik aan het worden?
Hahaha, fucking softie.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Fucking lekker, damn.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:00 schreef wolvendagen het volgende:
Tevens kon ik het niet laten om een stuk spekkoek mee te nemen bij de indo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |