Hahaha, dat dus. Gewoon het idee al dat je als god kon spelen in de vorm van een beest.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Black & White 1 en 2 vond ik echt geweldig.Leeuw als huisdier hebben en hem zijn eigen poep naar andere nederzettingen laten gooien.
Dan mis ik toch echt Donkey Kong tijden, denk ik.quote:
Maanden geleden met de vriendin van broerlief gekocht.quote:
Racistisch.... zosk plsquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:43 schreef Zosk het volgende:
En dan uiteraard voor de goede of slechte kant kiezen, wel racistisch als je er zo over denkt.
Worden die nog verkocht jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Maanden geleden met de vriendin van broerlief gekocht.
Kan je in de psn online store kopen ja.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Worden die nog verkocht ja?
Ik speelde die dood op de PS1. Net als Spyro the Dragon en Tekken
quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kan je in de psn online store kopen ja.
Oh my, die verleidingquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kan je in de psn online store kopen ja.
Je kon dat beest echt van alles leren, fucking geniaal. Kon hem zelfs leren een leger aan te voeren.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha, dat dus. Gewoon het idee al dat je als god kon spelen in de vorm van een beest.
Ja, gewoon lekker in bed blijven liggen inderdaad.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh my, die verleidingVanavond even checken.
Inderdaad, goed spel was het. Zeker voor die tijd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je kon dat beest echt van alles leren, fucking geniaal. Kon hem zelfs leren een leger aan te voeren.
Nu niets doen en vanavond tijd te kort komenquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, gewoon lekker in bed blijven liggen inderdaad.
Hahaha, heerlijk is dat juist. Als ik ooit vroeg opsta ga ik eerst net zo lang niets zitten doen totdat ik moet haasten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nu niets doen en vanavond tijd te kort komenDat is hoe ik roll.
Omdat?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:48 schreef Chocolatebear het volgende:
Overigens blijk ik de grootste geek hier. Niet helemaal zeker of ik daar blij mee moet zijn.
dikke kans dat ik m een dezer dagen ga spelenquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Inderdaad, goed spel was het. Zeker voor die tijd.
Ik heb dat spel echt een maand of twee geleden geprobeerd te downloaden maar wilde niet helemaal lukken met nieuwsgroepen of zo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dikke kans dat ik m een dezer dagen ga spelen
Bwhehe, dat heb ik ook. Ik ga dan eerst een tijdje lang op de rand van het bad zitten en voor me uit staren tot ik de motivatie gevonden heb om iets te doenquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha, heerlijk is dat juist. Als ik ooit vroeg opsta ga ik eerst net zo lang niets zitten doen totdat ik moet haasten.__!
Hahaha, ja echt precies dat inderdaad.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Bwhehe, dat heb ik ook. Ik ga dan eerst een tijdje lang op de rand van het bad zitten en voor me uit staren tot ik de motivatie gevonden heb om iets te doen![]()
Vandaag wat vroeger eten om langer te kunnen gamen en daarna richting Nijmegen te gaan
Zal aan je denken wanneer ik mijn leeuw een aai over zijn bol geef. Om vervolgens zijn vertrouwen te beschamen en een steen tegen hem aan te smijten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb dat spel echt een maand of twee geleden geprobeerd te downloaden maar wilde niet helemaal lukken met nieuwsgroepen of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |