Tli is weer wakker zie ikquote:
Deze kan niet door de Greenpeace policy. De koelkast verbruikt te veel energie als die open staat.quote:
quote:
quote:
Jammer daar ben ik nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:21 schreef Salatrel het volgende:
Gizmo ik zit momenteel tussen Alkmaar en Heerhugowaard op weg naar hoorn
Oké.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
HAHA echt niet. zosk heeft het verpest
Ik had graag die trein van jou gezien jaquote:
nou nee hoor. Tis zon oude dubbeldekkert zonder aircoquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik had graag die trein van jou gezien ja
al keilangquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:28 schreef BobbyB het volgende:
sinds wanneer opent reageervenster als popup
leugens, bij mij ging ie altijd naar beneden als ik ging quotenquote:
quote:
Bij mij ook al heel lang.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
leugens, bij mij ging ie altijd naar beneden als ik ging quoten
2 keer de helftquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
godverdomme staat er niet in het recept hoeveel boter ik moet doen
Faal recept.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
Wij weten dat wel, zet je mes maar op het stukje boter en dan zeggen wij wel meer naar links of naar rechts en ho stop.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
Zit je nou werkelijk koekjes te bakken en tussendoor naar je laptop/telefoon/ipad te rennen om ons op de hoogte te houden van je vorderingen?quote:
heb het recept toch op de laptop lapzwansquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zit je nou werkelijk koekjes te bakken en tussendoor naar je laptop/telefoon/ipad te rennen om ons op de hoogte te houden van je vorderingen?
Zosk heeft ons blijkbaar de webcamsessie door de neus geboord.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zit je nou werkelijk koekjes te bakken en tussendoor naar je laptop/telefoon/ipad te rennen om ons op de hoogte te houden van je vorderingen?
Sorry.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zosk heeft ons blijkbaar de webcamsessie door de neus geboord.
jumi kookt van een pakjequote:Op donderdag 19 juli 2012 14:37 schreef Juminelle het volgende:
Koken met receptenKan het niet handelen.
Waar kan ik hem bedanken?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zosk heeft ons blijkbaar de webcamsessie door de neus geboord.
Vraag WH, die weet waar hij werkt.quote:
Dit zijn de echtequote:
Voor de eerste keer niet. Dan wordt het niksquote:
Volgens mij heeft deze ook geen aircoquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nou nee hoor. Tis zon oude dubbeldekkert zonder airco
Dat is dus al opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |