Zit je nou werkelijk koekjes te bakken en tussendoor naar je laptop/telefoon/ipad te rennen om ons op de hoogte te houden van je vorderingen?quote:
heb het recept toch op de laptop lapzwansquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zit je nou werkelijk koekjes te bakken en tussendoor naar je laptop/telefoon/ipad te rennen om ons op de hoogte te houden van je vorderingen?
Zosk heeft ons blijkbaar de webcamsessie door de neus geboord.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zit je nou werkelijk koekjes te bakken en tussendoor naar je laptop/telefoon/ipad te rennen om ons op de hoogte te houden van je vorderingen?
Sorry.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zosk heeft ons blijkbaar de webcamsessie door de neus geboord.
jumi kookt van een pakjequote:Op donderdag 19 juli 2012 14:37 schreef Juminelle het volgende:
Koken met receptenKan het niet handelen.
Waar kan ik hem bedanken?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zosk heeft ons blijkbaar de webcamsessie door de neus geboord.
Vraag WH, die weet waar hij werkt.quote:
Dit zijn de echtequote:
Voor de eerste keer niet. Dan wordt het niksquote:
Volgens mij heeft deze ook geen aircoquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nou nee hoor. Tis zon oude dubbeldekkert zonder airco
Dat is dus al opquote:
Je kan het niet, dat is wat anders hè :pquote:
Dan kook ik toch niet?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je kan het niet, dat is wat anders hè :p
Oké.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:42 schreef wolvendagen het volgende:
Livin la vida loca op vh1koken met wd wordt dansen mt wd
Beter dan iets tussen je benen afvegen met watjes ipv wc papier.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:43 schreef Juminelle het volgende:
Nagellak removen met wc-papier bij gebrek aan watjesDrama.
Of met oorstaafjesquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Beter dan iets tussen je benen afvegen met watjes ipv wc papier.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Beter dan iets tussen je benen afvegen met watjes ipv wc papier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |